Undskyld at jeg er så langsom!
Jeg hentede Billy i dag. De fjernede den-der-dims-i-benet, som han har fået væske i, da jeg kom. Jeg kunne høre, at det var han ikke tilfreds med, men de sagde, at det var bedre, at jeg blev ude, så han ikke forbandt den dårlige oplevelse med mig. Han har ikke været nogen flink og rar patient, men de tog det forbavsende pænt.
Han brokkede sig hele vejen hjem i bilen, og det var helt rart at høre igen, efter den ALT for stille tur derover
Han har spist af babymaden, som Alice linkede til - og som også var det, som de havde størst succes med hos dr. dyr. Faktisk var det helt, som det plejer - kattene gik i hver deres skål, og da Nugga lige havde nået at smage sit, var Billy færdig med sit og gik ombord i hendes. Men det I/D, som dyrlægen også har givet med hjem, som skulle være godt til mave og tarm, det hjælper vist ikke meget, for det kommer ikke til at se Billys mave og tarm, siger han. Jeg prøver lidt A/D i morgen og krydser fingre for at det ikke kommer til at gå som med godbidderne, hvor han gik fra altædende til KUN at ville have (hundedyre) thrives… Synes han er dyr nok lige nu 
Jeg havde et tæppe med hjemmefra til at putte i transportkassen, så han måske kunne nå at lugte rigtigt. Det lykkedes så ikke. Da Nugga havde været efter ham nogle gange, selv om jeg havde aet først den ene og så den anden et par 100 gange, blev hun lukket i soveværelset. Efter nogle timer var hun mere venligtsindet. Det VAR også udfordrende for hende, for netop i dag sad der en fremmed kat uden for vinduet, og det plejer der jo ikke, for den slags plejer Billy at sørge for
Så det har har været grimt for hende, at der pludselig kom ENDNU en fremmed kat, og nu helt indenfor. Nu har de fundet hinanden igen 
Han har været på bakken nogle gange, ingen afføring. Nu er problemet ikke forstoppelse, men diarre, og jeg har fået noget…øh… panakur? Det er noget ormekur, som også skulle du mod diarre med, som jeg skal give, når han er faldet helt til igen.
Ellers virker han næsten som han plejer, lidt mere stille, men det kan man vist ikke fortænke ham i. Og han spiser og drikker! 
mvh. tina