Han må godt være i rummet når jeg bygger. Men når jeg er færdig pakker jeg alle løse dele væk De store modeller plejer han at lade være i fred
Det foreløbige resultat
Han må godt være i rummet når jeg bygger. Men når jeg er færdig pakker jeg alle løse dele væk De store modeller plejer han at lade være i fred
Tæppet som Willow skal have med er færdig
Der skal også laves ny sprutter til killingepakkerne. Den ene er kavet i enkeltgarn, den anden i dobbelt
Så blev blusen færdig.
Chefen er så vild med den at hun ville have billeder af den til evt at bruge på vores Instagram
Når jeg har fået hæklet 2 tæpper mere, så vil jeg igang med at lave WC trolden Lovey fra Zignettte.dk
Hvor er de sjove
Den er jeg godt nok pjattet med.
Det er din skyld, hvis jeg nu kommer til at genopleve barndomstraumaer
Den tænkte Knud også på og nedlagde veto, indtil hsn så trolden, den kunne han godt acceptere
Den minder mig om kolonihave das
Enig også derfor jeg vidste at den er jeg nød til at lave.
Opskriften er i øvrig gratis, når man bare bliver medlem af hendes facebook gruppe Zignettte.dk
Jeg kan ikke helt afgøre, om jeg synes, orange og brune 70’er-farver er værre eller bedre eller bare lige så gyselige som de lyserøde og lilla varianter
Den slags gejl skal bare ikke ind på mit wc uanset farve Min søsters svigerforældre gik all the Way… Jeg kan stadig få kvababbelse, når jeg tænker på mængden af bakterier på deres bad (og mange andres) på den tid
Dem tro jeg helt sikker jeg kan finde nogle på lager af, hvis det er
Lad dem bare blive på det lager
Det er jo en fordel hvis de bliver rengjort med jævne mellemrum
Jo jo Men med sådan et frottesæt med måtte, toilet måtte og betræk til låget. Sådan en dukke, en anden hæklet ting på væggen, hvor der var børster og kamme i og røvballegardiner med masser af flæser…
Jeg er nu alligevel glad for jeg ikke havde entreprisen
Åh… den vækker minder…
Min mor havde et lysegrøn toilet, lyserøde flæse tæpper på det store bræt, under toilettet, og foran den grøne vask… tror dog at den den lyserøde dame du viste måtte lade livet da jeg var lille…
Og gulvet mørke (lorte) brun, linolium…
Åh det vækker minder…
De grønne badeværelses tæpper var på det helt grønne badeværelser… fliserne i den grønne er der stadig og badekaret er sart grøn endnu
Åh ja, der er jeg helt enige, sådanne et sætrup, ville hellere aldrig komme her i huset