Håndarbejde 2025 🧶

Så fik jeg endelig taget sammen til at sy poser til vores nye vadketøjskurve.

Og ja, det er faktisk blomsterkrukker, købt i sensommeren i vores lokale XL til den nette sum af 25 og 75 kr :see_no_evil:

12 Synes om

2/4 klaret, så mangler jeg kun de 2 øverste (samt de der streger der skal syes ovenpå til sidst)

7 Synes om

Så er der sat masker af til ærmer, så nu er det glatstrik for resten

10 Synes om

Hvor er den flot og en superlækker farve :thumbup:

2 Synes om

Glæder mig til og se den færdig @MorTilKatja :blush:

@louiseogbuster sikken en flot farve :star_struck: og vild med den mønstre

3 Synes om

Tusind tak for jeres ros.
Møsteret vil blive mere fladt når blusen er færdig, når det hele lægger dig bedre og strækkes let. Men stadig et lækkert mønster.

Blusen er en del af Garnstafet i Århus, hvor 7 garnbutikker går sammen om en garnfestival. I år er det 10. gang det afholdes, og blusen er designet i den anledning.

5 Synes om

Har lavet trompetbukser til min bonusdatter. Har seln lavdet mønstret

12 Synes om

Hvor er de fucking fine! Elsker stoffet :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

4 Synes om

Tusind tak, hun var også vild med dem. Stoffet er købt til den nette sum af 50 kr for 1,5m

4 Synes om

Billigt!

3 Synes om

Enig med @Osquary, fedt stof. Må jeg spørge hvor det er købt henne? Og trompetbukser er altid godt, efter min mening. :slight_smile:

3 Synes om

Tusind tak, stoffet er købt hos Jysk stoflager i Ikast, Jydsk Stoflager | Ikast
Deres webshop hedder dog jeanettemai https://jeanettemai.dk/
På face køre de mange jatak tilbud JeanetteMai | Ikast.

tager man i den fysiske butik, så har de et bord, hvor prisen er 50kr pr stk, 4 for 150 kr. der finder jeg rigtig meget godt stof

4 Synes om

Så har jeg - for første gang - lagt et par bukser op. Min veninde sad ved siden af og guidede. Teknikken er at klippe det originale ombuk af, derefter klippe det overskydende af, og så sy det originale ombuk på igen. I morgen - mens jeg stadig kan huske hvordan - må jeg hellere f¨lagt det andet, og identiske, par op.

Taget i betragning at det er første gang, er jeg nu temmelig tilfreds.

8 Synes om

Jeg har syet kjoler med enhjørninge print til pigernes påskeæg … alt drejer sig om enhjørninge, lige for tiden :unicorn:
Var lidt spændt på størrelsen på Marions kjole, for jeg har brugt både rub og stub af begge slags stof, for at få det til at gå op … heldigvis passer den fint :ok:

Havde også købt tasker med enhjørninge til dem …

(Det var den ene taske, jeg ledte efter i går :roll_eyes:)

13 Synes om

Hvor er de søde i deres fine kjoler - de gjorde lykke kan man se. :wehu:

3 Synes om

Sikke flotte kjoler :star_struck:

1 Synes om

Så blev jeg langt om længe færdig med Endurance :ferry:

13 Synes om

Hvor er det flot - har skibet en historie?

2 Synes om

Jep. Du kan prøve at google Endurance. Det var et skib på ekspedition til Antarktis, men frøs fast i isen og senere knust og sank. Besætningen og kaptajn Shackelton evakuerede skibet og levede lang tid på Antarktis. De sendte en ekspedition tværs over Atlanterhavet i en robåd til Falklandsøerne og blev undsat og evakueret på den måde

7 Synes om