Håndarbejde 2025 🧶

Pt er det mig tid i syværelset, så kone kan få en ny kjole til konfirmationen, vi skal til næste weekend. Alle 3 er samme model og syet i viskose jersey

Lavede første en prøvemodel, men kattene var rendt med målene :see_no_evil: måte syn den henhildsvis 10 og 24 cm ind. Godt det bare var noget mega billigt stof jeg havde liggende. Den kan da bruges herhjemme

Fik så fundet et mønster 3 nr mindre og det hjalp gevaldig på størrelsen og pasform

Der var så meget stof af dette, så der også blev til en T-shirt

8 Synes om

Hvor er de fine. :thumbup:

3 Synes om

Den midterste kan jeg godt lide :smil:

3 Synes om

Åh de er fine :star_struck:

2 Synes om

Den er også min farvorit, for selv om alle 3 er i viskose jersey, så falder de ikke helt ens, samtidig er jeg bare vild med det abstrakte farvespil :heart:

Skal dog siges at den sidste er langt pænere i virkeligheden, end på billedet, farverne og møndstret kommer ikke helt til sin ret på billedet, men den falder/sidder lidt anderledes end drn abstrakte.

2 Synes om

De er superflotte alle tre, men den sidste er nu min favorit. :wink:
Godt at se at det ikke kun er børnebørnene der nyder godt af dine evner :thumbup:

3 Synes om

Prøver lige med nærbillede af kjolestoffet

6 Synes om

Så fiiiiine kjoler! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 Synes om

Hvor er de altså smukke

2 Synes om

Tusind tak :heart: Jeg har også fået lavet nye T- shirt, de stribede er prøvemodeller, da jeg har tager lidt på og skulle finde nye modeller.

Der var dog lige nogle ting der skulle laves færdige inden jeg kunne komme igang med tøjet til mig selv

En barselgave

Bukser til sønnikes tre børn og trusser til Signe

Samt lidt skiftetøj, der skal være her hos os.
Boxer/Underbukser

Bluser

Men har så hellere ikke lavet meget andet end at sy den sidste uge

7 Synes om

Årets sommer bluse er nu godt på brug

Og så er jeg ved at strikke en jakke.
Elsker den måde at arbejde med farver på

12 Synes om

Hvor er de flotte - du er sgisme dygtig med strikkepindene :thumbup:

3 Synes om

Tusind tak

3 Synes om

Åh hvor er den bluse dog fin :star_struck:

2 Synes om

Tak

1 Synes om

Lige lidt kreativt her fra:

… og nej, det er ikke mig der har så pæn en håndskrift. :face_with_peeking_eye: Måtte helt til Jylland efter den. :joy:

11 Synes om

Hvor er de så fine :star_struck:

3 Synes om

Så er jakken helt færdig og, mangler bare vask

13 Synes om

Hvor er den flot :star_struck:

3 Synes om