Du kunne også lave smykker eller lign.
For nogle år siden knyttede jeg armbånd. Det er noget man nemt kan tage frem og pakke væk igen og du kan sidde hvor som helst med det.
Tine er mega god til hæklede mus. Tænker gerne hun lærer dig det. Og dem kan du lave i vildskab og sende med i killinge pakker.
Og en nål, lidt garn, fyld og catnip koster ikke alverden, til at komme igang.
Nu Louise viser sokker.
Min mor strikker mine og fik et føl da hun så jeg brugte dem i tå split klip klapper.
Så i mange år har jeg fået med tå ![]()
Og så min varmeste anbefalinger af drejet /snoet rib. Mega fleksibel og bliver bedre siddende end alm
Elsker det! Jeg bruger ofte tåsokker fordi jeg har en grum knyst, og den gør ondt hvis min storetå bliver skubbet ind mod de andre tæer. Den her løsning er rigtig god!
Det er flot ![]()
Hold op den er flot
Min niece var så sød, at hjælpe mig med, at få gjort et indhak i stakken af næsten færdige projekter ![]()
Det ser ud af meget, men med tre barselsgaver på 4 måneder er der nok at lave endnu ![]()
Yndlings sweater:
Luffer, suttesnor og savlesmæk:
Futter og Alpine strømper:
Huxi cardigan og suttepose, til at hænge på sengen:
Alpine sparkedragt:
Tasken med projekter der kun mangler det sidste er ikke til, og der er stadig flere ting i gang ![]()
Hvor er den fed, er vild med lukningen! ![]()
Et Milly Babysvøb er også blevet færdig, og selvom jeg mangler 1,5 tæpper/svøb til de de tre barselsgaver der skal gives fra marts til juli, så er manden og jeg blevet enige om, at det er vores eget, der bliver gemt til vores september Dims
![]()
Tillykke ![]()
Stort Tillykke
Sikke en dejlig nyhed ![]()
Fik aldrig lige svaret på denne (det der med at jeg kun kan sende det jeg skriver fra PC, og ikke fra mobil). Men det var et godt forslag, som jeg faktisk har overvejet. Har fået et par perlearmbånd fra en veninde, som jeg gerne ville have i nogle flere farver. Jeg strander dog lidt indimellem på at det bliver uoverskueligt at finde ud af hvad jeg skal købe til det ![]()
Men i mellemtiden har jeg både malet en del med de tusser jeg fik købt. Bilka havde et super tilbud, så fik næsten 200 tusser til rimelige penge. Og så har jeg i weekenden formået at hækle min første chain (3 styk af dem faktisk) og også bygget en række single cochet ovenpå, men så strandede jeg der, da jeg ikke synes det jeg havde lignede det i videoen. Så jeg tror jeg skal have assistance fra nogen til at komme videre ![]()
Tillykke ![]()
Hvor er den smukt ![]()
Og stort tillykke til jer ![]()
WHAAAT!?!? Tillykke
Sikke en måde at annoncere det på ![]()
EDIT: Nå, okay - jeg har bare læst det forkerte opslag først, kan jeg så forstå ![]()
Mange tak ![]()
Du læste såmænd opslagene i den rækkefølge jeg fik dem skrevet ![]()
Stort tillykke ![]()
![]()
Så skal de bare lære at bruge den, det var hårdt at save i hånden ![]()
Næste step er at putte tape på indersiden af hullet, så (især Aslan) ikke laver julepynt af det pap der er indvendig i døren ![]()