Håndarbejde og andre kreative hobbyer 2026 🧶

Der skulle vel ikke være nogen herinde, der har et link til en god guide til, hvordan jeg fikser min fejl?

Sidste udtagning på stykket, mindre end 30 masker tilbage på den del og jeg taber en maske :dokdok:

4 Synes om

Denne gang er det ikke mig selv, der har været i gang, men en opstrikker til en af byens garnbutikker, til 100 kr for sættet syntes jeg at jeg fik gjort noget af et kup :smiley:

16 Synes om

Har lavet en studenterhue til min nevø i perler :smiley:

Jeg fjerner fimre-limen når den er ordenlig tør :slight_smile:

10 Synes om

Jeg var så heldig at modtage de fineste katte knapper i postkassen i denne uge fra @_DK_Sugieh bedst som jeg manglede de to primære knapper i sidste ting til en barselsgave til katte glade venner :hjerte: :tak:

Slut med pige ting for denne gang, de næste mange ting bliver til drenge om det så er til vores egen lille fyr eller ham min veninde venter :blue_heart:

16 Synes om

Min mor har været i gang med symaskinen, hun mener hun har syet i stof med grinende æsler, jeg er lidt i tvivl om det er æsler, flodheste eller en blanding :gruble: :tihi:

Men fin det er den :hjerte:

Hun har undladt rib i ærmerne, i tilfælde af den lille fyr kommer med ligeså fede hænder, som hun mener hans mor havde, der gjorde det svært at få hendes hænder gennem ribben :see_no_evil: :sweat_smile:

13 Synes om

Hvor er den fin - jeg ved heller ikke, hvilke dyr, der er tale om, men fin, det er den. Jeres lillefyr bliver mega-kær i den :love:

5 Synes om

Hvor er den sød :hjerte: jeg tror det er rn glad drage unge :tihi:

4 Synes om

Hvor er den flot :blush:

Det er flodheste

5 Synes om

Har de sidste 4 dage haft gang i symaskinen, først med reparationer og tøj af mit og min datters, der skulle rettes til.
Derefter bukser til Vickis drenge

desværre var Victors og Philips for smalle i benene, så de bluver rettet til til Frej og Nohr.

Har så lavet shorts af resterne.

Samt 2 par nye bukser til Victor

Jeg har skrevet til butikken for at høre om de har mere af stoffet, så jeg kan få lavet bukserctil dem i den rette størrelse

13 Synes om

Det er da godt at der er så mange drenge, at der altid
er nogen der kan passe de flotte bukser du syr. :grinning:

5 Synes om

Jeg er ved at lave borgmesterkæde til vores revy. :face_with_hand_over_mouth:
Nuiiii, hvor er jeg bare ikke gode venner med en limpistol :woozy_face:

Det er bare pap og flamingo og skal ikke koste noget :wink:

12 Synes om

Det er da ellers blevet meget godt med så beskedne materialer!

5 Synes om

Prøver med et blondeskaft til en strømpe

14 Synes om

En bruger herinde har det med at få kolde fødder, og det kan jeg jo ikke have.
Så nu er der strømper på vej den vej, her venstre strømpe af et par.

11 Synes om

Nogen glæder sig allerede rigtig meget, fantastiske farver :heart::heart_hands::hugs:

10 Synes om

Jeg fik lov til at prøve Katjas fursuit.

Hun har selv håndsyet pelsen på :smiley:

13 Synes om

Så fik jeg lavet nye bukser til Victor og Philip

9 Synes om