Når….fik bare ind i mit lille hovede at du havde fået en strikket på 1 dag.
Uanset længe på projektet så jeg er fuld af imponade over dine evner.
Når….fik bare ind i mit lille hovede at du havde fået en strikket på 1 dag.
Uanset længe på projektet så jeg er fuld af imponade over dine evner.
Den er flot, ![]()
Har du lavet alt tøj, til ankomsten
Nej overhovedet ikke endnu, jeg har stadig en kilometer lang liste ![]()
Det er som om jeg hele tiden lige kommer i tanke om, den der barselsgave mangler også lige, eller jeg også lige skal have lavet noget til den der 60 års fødselsdag eller lign. ![]()
Men der ligger da både en cardigan, bukser, hue, vanter og sokker til ham i kassen med ting, der mangler at få hæftet ender og knapper ![]()
Hvornår er det han kommer?
Jeg har en fornemmelse af, at den lille fyr vil være ret godt ekviperet, så flittig og dygtig mor er ![]()
Han kommer til september, så jeg har nogen tid endnu ![]()
Jeg tror også han ender med at være godt klædt på, min veninde og jeg har aftalt jeg hækler baby tæppe og lidt til hende også strikker hun futter til mig, mens man skulle tro min mor skulle være mormor for første og ikke fjerde gang ![]()
Så hun strikker lidt når hænderne kan klare de små projekter og syer på livet løs til ham lyder det til ![]()
Dejligt ![]()
Jeg kan kun sige det samme som @Eva ![]()
Hmm gad hvilken kasse jeg har det i ![]()
På en tidspunkt fik jeg lavet /strikket en del til små babyer
Hvor er de fine ![]()
Tak
Hvor fin, hvor har du opskriften fra
Sådan nogle har min mor strikket adskillige af. De bliver så fine og sidder rigtig godt. ![]()
Min datter har kastet sig over hækling og er blevet rigtig god til det. Hun vil så gerne hækle et sjal til mig og har forgæves forsøgt at finde en opskrift med kattehoveder. Er der nogen herinde der har set noget get i den dur, eller ved lidt om hvor man kan finde sådan en opskrift? Jeg lovede hende at spørge, for jeg har fortalt hende, at der sidder nogen hardcore hæklenørder på Kattegale ![]()
Jeg har haft øjnene lidt på denne her.
Også faldt jeg i et mindre Ravelry hul ![]()
Og der er godt nok mange fine ![]()
Det her er godt nok langt fra kattehoveder alene, men det er røget på min liste over ideér!
@Solveig hvis hun kaster sig ud i en tysk eller engelsk opskrift kan jeg anbefale denne ordbog ![]()
Orv hvor er I gode. Tusind tak
Jeg sender det hele videre til hende, så hun har lidt at kigge på.
Med hensyn til sprog, så er engelsk hendes foretrukne sprog. De opskrifter hun har brugt hidtil, er alle på engelsk ![]()