Håndarbejde

Nu skal jeg vist prøve og igang med strikke pinde :smiling_face_with_three_hearts:

Der er opskrifter til 10 racekatte de næste 5 forskellige opskrifter må være på huskatte der står street

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Tjaa :playkitty1: :hjertekat:

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Der er SÅ mange fine ting… Men ih, hvor jeg hader at strikke :joy:

1 Synes om

Jeg har holdt pause med mit strikke-projekt siden sidst, for jeg følte ikke, mit hoved var med mig :rolleyes: … men nu er jeg gået i gang med at strikke kroppen og er nået op i det røde felt ( :hoho: :hoho:), hvor jeg bare strikker rundt og rundt og …
I går strikkede jeg så meget, at jeg har ondt i højre hånd i dag og har et slidmærke på langemand efter strikkepinden! :flushed:@louiseogbuster må have hård hud på fingrene, så meget som hun strikker!

10 Synes om

Jeg er sikker på, at trøjen bliver sliddet værd - det ser da foreløbig godt ud :grinning:

3 Synes om

Jeg har slidmærke over venstre pegefinger, der hvor garnet løber, fordi jeg strikker stramt.
Og derudover er det øvelse, kære @Skattekat :hjerte:
Men jeg kan få hul på højre pegefinger, når jeg skubber venstre pind, fordi jeg strikker med spidse spidser.
Det handler i øvrigt også om at sidde ordentlig så man kan slappe godt af fra albuerne og op, det betyder virkelig meget.

6 Synes om

Der bruger jeg så åbenbart langemand :rolleyes2: … har dog ikke hul på fingeren … endnu :cool:

Så lige dette, og tænkte det måske var noget for nogen af jer kreative her inde. :smil:

Hæklet juletræ

4 Synes om

Frejs dagplejere ønskede at han skulle have undertrøjer og underbukser i stedet for bodyer, da han vil og kan selv tage tøj af og på, når han skal på potten.
Så hans bodyer er nu lavet til undertrøjer og der er lavet blebukser og boxer til ham, samt nye bluser.

9 Synes om

De er nu altså heldige dine børnebørn, at de kan rende rundt i så fint tøj :heart_eyes:

4 Synes om

Jeg har efterhånden en stak projekter liggende, der skal monteres og hæftes ender på, men jeg har aftalt med en veninde at vi skal holde monterings dag inden barselsgaven jeg arbejder på skal afleveres :tihi:

Jeg er ret vild med nyeste tilføjelse til stakken:

Det skulle gerne ende med en barnevognskæde, med Hedwig og Dobby :smiley:

10 Synes om

Tusind tak

Glæder mig til at se det færdige resultat

2 Synes om

Nok mig der er gammel og ikke følger med - men hvem er Hedwig og Dobby ?

Hedwig er Harry Potters sneugle og Dobby er en husalf der er med i flere af bøgerne :slightly_smiling_face: Hatten er fordelingshatten, som bestemmer hvilket kollegie de høre til :slightly_smiling_face:

7 Synes om

Der er lige udkommet en ny Harry Potter strikke bog på engelsk. Jeg er stadig langsomt i gang med mit første strikkeprojekt, så det var ikke en bog jeg ville bruge penge på i nogen nær fremtid. Min veninde, som strikker en hel del havde forudbestilt den ved amazon.de :slight_smile: Da hun modtog den, havde den tryk skader flere steder, så hun valgte at reklamere og pga besværet det ville give hende at sende den retur med det firma, de bruger sendte de hende en ny og så kunne hun gøre hvad hun ville med den beskadigede, så nu har jeg alligevel fået en ny fin bog til samlingen :smiley:

10 Synes om

Flere af tingene på forsiden kunne jeg godt finde på at hækle ud fra strikkeopskriften :sweat_smile:

2 Synes om

Det kunne også ende som min løsning, hvis ikke jeg får knækket koden til de strikkepinde :joy:

I hækle folk, når I kommer til bogen her

og I når til de flette jule hjerter, så sig til for så skal jeg have ene undervisning til jeg lære det, så jeg kan få en af hvert :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

hvor har du købt bogen

1 Synes om

Lånt på biblioteket længer svar i anden tråd :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om