Håndarbejde

En lille sten, inspireret af Simbas ture i det fri.

Ja der er nogle skønhedsfejl, men jeg er heller ikke professionel :slight_smile:

Stenen mangler at blive lakeret når malingen er ordenlig tør, og så skal den “tabes” på en af mig og Simbas gåture :slight_smile:

11 Synes om

Den er da fin
:thumbup:

1 Synes om

Hvor er den flot malet :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Mange tak :slight_smile:

1 Synes om

Jeg havde også æren af at sy hjemrejsedragt til Lillesøster … det var lykkedes Andrea at få fat i noget Lilo&Stitch-stof:

De er kommet hjem i eftermiddags og jeg syede lige en matchende kjole til Emma, før jeg afleverede hende derhjemme:

12 Synes om

Det er mega sødt er vild med stoffet :heart:

2 Synes om

God stil og god måde for storesøster at føle sig knyttet til lille ny. :hjerte: :thumbup:

Betyder Amma noget særligt? Jeg prøvede at oversætte fra Islandsk, men det gav ikke noget.

2 Synes om

Amma= Bedstemor

2 Synes om

Hvilket var min tanke, derfor jeg prøvede at oversætte det. :grin: Er det Islandsk?

1 Synes om

Ja, det er det man bruger mest på Island … så må folk spørge ind til, om det er farmor eller mormor, hvis man gerne vil vide det.

4 Synes om

Fringy shopper.

Opskrift fra bogen Hæklede Tasker af Julie Risom Glarbo

Først taske uden hank.

Så 2 billeder med hank

Og til sidst med frynser

8 Synes om

Babynest til Nohr, der er dog 4 stk “lagner” med, de er 3 lags med vådligger lagen i midten.


11 Synes om

Nogle ideer til hvad vi kan bruge dem til, syntes det er lidt synd bare at smider dem ud

2 Synes om

Før lillesøster kom til verden, snakkede vi tilfældigt om dengang det var meget normalt, babytøj var syet i frotté … så jeg kunne ikke dy mig, at sy en dragt til hende i noget frotté, jeg havde liggende fra engang i '90-erne.
Hun ligner en kæmpestor slikkepind … lige til at spise :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Lækker unge i mormors fine kreation :heart_eyes:

Men - er det en lille djævel du har syet på eller bedrager mine øjne mig ? :tihi:

2 Synes om

Det skal forestille at være en kat … så, same/same :hoho:

5 Synes om

Øjne er ikke hvad de har været - men at jeg ikke kunne se at det var en kat :rolleyes:
Flov :blegne:

1 Synes om

Det behøver du ikke være, der er tit lidt uskarp grænse ml. de to arter …

7 Synes om

Flot dragt og skøne pige :smelter:

2 Synes om

Den er syet efter et af de mønstre jeg fik hos dig :blomst:

2 Synes om