Håndarbejde

Done :smiley:



15 Synes om

Hvor er den flot :ok: :smil:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Hvor er den cute :heart:

2 Synes om

Skøn lille Dino - hvor er du dygtig :thumbup:

1 Synes om

Jeg troede ikke jeg nåede det, men det lykkes mig at få lavet 2 grydelapper helt færdig OG pakke dem ind, inden Julius’ fødselsdag i næste uge :smiley:

Kunne se de andre jeg lavede til ham for mange år siden er godt slidte, så håber disse vil blive brugt lige så meget :smiley:

Pakket ind:

Den ene lap:

Den anden:

10 Synes om

Hvor er de fine med to farvet, det er jeg helt vild med.

Med venlig hilsen

2 Synes om

Ja jeg syntes også det var en fin detalje… I opskriften ville de have at begge sider og kanten skulle være lys beige, det klæder ikke ligefrem et mande-køkken syntes jeg :grin:

1 Synes om

Åh hvis nu en mangler, lidt inspiration, til en lille hurtig projekt

Med venlig hilsen

3 Synes om

Skal du giftes Beimis ??? :inlove:

En grydelap med snoet mønster.

Den er strikket, og så hæklet sammen

Opskrift findes i bogen “Strikkede grydelapper” af Stina Tiselius

8 Synes om

Jeg skal helt klart til at bruge noget mere garn :ups: Mayflower showroom i Brønderslev havde 50% på alt i butikken i dag, så en veninde og jeg tog turen derop :smile:

Hvad ingen af os tænkte over, var at de store nøgler var 100 g og ikke 50 g, så jeg fik købt ind til nærmere 4 par futter mere og ikke 2 par😅

9 Synes om

Og det holdt du bare hemmeligt :scream:

2 Synes om

Egentlig ikke, de gjorde tilgengæld ikke ret meget ud af reklamerer for det :smile:

1 Synes om

@Eva , nej det skal jeg ikke. Bare lige lidt inspiration, den kunne jo laves i andre farver og lidt af længten. Og så udpræget brudekjole er den jo ikke, til man ikke kan bruge den i hvid

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg er vild med den :blush:, to samle og hæklet samme, det er en rigtig gryde lap for mig

Med venlig hilsen

2 Synes om

Hvis det er jeg har overskudet, vil jeg da gerne lave et par til dig.

Du skal dog nok være forberedt på det kan tage noget tid :smiley:

Hvis du vil kan jeg enten finde ud af hvad jeg har af farver, eller også kan jeg købe noget bomuldsgarn i nogle farver du gerne vil have :slight_smile:

Jeg bruger tit strik til at øve mig i at koncentrere mig, så det kræver lidt energi fra mig :smiley:

3 Synes om

Tak for din meget dejlige tilbud :blush:, det er virkeligt pænt af dig tak tak…
Jeg ser lige hvad jeg har af de gode tykke, og så hvis det er jeg mangler vender jeg tilbage til dig :smil:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Så blev jeg færdig med endnu et par sokker og bevist overfor mig selv, at jeg kan hækle en strømpe på en dag :smiley:

9 Synes om

Der er gang i hæklenålen i øjeblikket, så min eftermiddag/aften er gået med en klud til køkkenet :blush:

9 Synes om

Jeg ved ikke om i kender til det allerede.

Men Hobbii har en app, og hver onsdag kl 20.00 er der gratis bingo.

Man kan være heldig at vinde garn (det er dog svært :D), og så få man efter 1. Spil 25 point til hobbiis shop, og efter 2. Spil er der link til superdeals som kun dem der spiller bingo får :slight_smile:

Typisk er det nogle af præmierne der er på superdeals.

Der er 2 spil, hvor man gratis får 1 plade til hvert spil.

Hvis man handler i en af deres fysiske butikker i løbet af ugen kan man få 2 til hvert spil (gælder desværre ikke ved online køb), man skal bare huske at sige man spiller med :slight_smile:

Spillet er SÅ nemt at man IKKE skal sidde og “dutte” når ens nummer kommer, det sker helt automatisk og har man bingo sker det også helt automatisk.

Er der flere der får bingo samtidigt er der en “tombola” hvor den der bliver udtrukket vinder garnet og de andre vinder 100 point til shoppen.

Der spilles i hvert spil først om 1 række vandret, så 3 rækker vandret og til sidst fuld plade.

Hvert spil (til fuld plade) tager 30 min, så det slutter kl 21.00

Imens kan man chatte med de andre spillere, og stille spørgsmål (nogle gange bliver man nødt til at spørge om det samme flere gange inden de ser det :D)

Imens står der 1 og snakker (eller 2, Mathias er bag ved og styrer det tekniske, men snakker også med værten).

Værten fortæller om de garner der vises :slight_smile: og ser han/hun ens spørgsmål svare de også på det, også selvom mændene hverken strikker eller hækler :grin:

Den kvindelige vært der er engang imellem strikker vidst selv :slight_smile:

3 Synes om