Håndarbejde

Tusind tak :ups:

De er hæklede, men der er ikke som sådan en opskrift. Jeg har selv fundet på dem, så det bedste, jeg har, er et diagram med hvordan mønstret cirka er :see_no_evil:

4 Synes om

Det mønster kan du da sælge for penge :uha: Helt seriøst. Jeg ved ikke lige, hvor man gør sådan noget, men det gør du sikkert selv.

4 Synes om

@Lykke Helt enig med Ingrid - hvis du orker at tegne det op, kan du få penge for det på Ravelry, men nok først til næste år, folk når ikke så meget mere med gavesokker mm i år…

2 Synes om

jeg vil stadig gerne have adgang til diagrammet, det er så flot :heart:

3 Synes om

Pyh så blev jeg færdig med Kitty hulen, syntes dog den virker meget mindre end billederne i opskriften, til trods for jeg bruger det anbefalede garn (dog i sort, men det burde ikke have noget at sige) og den anbefalede pind, og hæklede med anbefalede hæklefasthed (Min ny-indkøbte pind blev helt skør i gummiet og drejede lidt rundt hvis jeg ikke trykkede det på plads, især under de sidste km, der var ret stramme :D)

Tror ikke engang Aslan vil kunne være deri…

Heldigvis kender jeg en med burmesere, så kan hun få den :smiley:

Kitty kattehule (Gratis opskrift): Kitty - Kattehule | Opskrifter | - Hobbii.dk

Garn (De anbefaler Petrol Blue (07), jeg brugte black (01), man skal bruge 4, da forbruget er lidt over 3): Bungee Mini | Garn | Hobbii | Farve - Hobbii.dk

Nål (Som de selv anbefaler man bruger) 10 mm: Easy Touch Hæklenål | Hæklenåle | Hobbii | Bredde - Hobbii.dk

9 Synes om

Min søde lille killing er vokset, og blevet for stor til hulen :sob:

Hvem har taget min søde lille killing?

10 Synes om

Godt være den er for lille, eller katten er for stor. Men jeg er vild med den :blush:,

Med venlig hilsen

2 Synes om

Jeg har lige strikket et “lille” sjal, det blev lige en del stærre en jeg havde planlagt, men havde så mange teknikker og farver der skulle med i det…

13 Synes om

:star_struck: sikke et flot stykke arbejde :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tusind tak

For at vurdere størrelsen kan jeg sige at det er 115cm i midten, og jeg jeg er kedeligt gennemsnitlig med en højde på 167 cm.

2 Synes om

Flot, og i den her kolde tid, gør det vel næppe noget at det blev større. :slight_smile:

4 Synes om

Ved nogle om man kan købe de sjal julekaldenderen på dr… er så vilde med dem og de er dejlig varme, men jeg har aldrig været i stand til at hækle eller strikke…

2 Synes om

Den er mega flot :heart:

2 Synes om

Ideer til alle jer kreative mennesker. :smil:

4 Synes om

Jeg brugte først godt 3 måneder på bærestykekt og det første ærme, eller; jeg brugte 10 dage på bærestykekt, og så 3 måneder på første ærme. Jeg blev simpelthen så sur på det…
Først på ugen blev jeg enig med mig selv om at nu skulle det være, så andet ærme og kroppen fra ærmegabet lavede jeg på et par dage.

Nu er den færdig, jeg er stadig vil med farven på blusen, men når jeg får den på er jeg i tvivl om hvorvidt den faktisk passer til mig alligevel…

Tager den på ud i verden i dag, og får set i dagslys, lyset på et badeværelse kan drille noget så grusomt…

Nå ja, så har jeg opdaget at jeg kan høre lydbøger, og strikke samtidig, så torsdag hørte jeg lydbog 3½ time mens jeg fik styr på ærmet, og i går blev det til godt 5 timer - lige knap ½ bog…

10 Synes om

Så flot jeg er vild med farven :smiley:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Du sender den bare til mig, hvis ikke du bryder dig om farven :wink:

2 Synes om

Er Jón stadig i skammekrogen?

1 Synes om

Ja …

1 Synes om

Nå, men jeg som har verderns bedste vaskemaskien til strik, fik centrifugeret på forkert program :frowning:

Jeg kan stadig passe den, men det ses tydeligt…

2 Synes om