Håndarbejde

Åh hvor er den dog flot :star_struck:, må jeg spørge om det er købt opskrift

Med venlig hilsen

Det er det ikke, jeg kan ikke huske om det er en korssting opskrift jeg lavede den efter, eller om jeg fandt den i en perlegruppe på FB

1 Synes om

Tak, :smil: men øv det ikke var det

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg har haft travlt ved symaskinen de sidste par dage …
Andrea havde bestilt Halloween tøj til pigerne …

Men så overraskede jeg @BAB og kæresten med Halloween trøjer til dem … jeg havde købt reststykker stof, så der skulle lidt klippe-klister til, før det hele gik op og blev til to trøjer …

Tonnis trøje …

15 Synes om

Ej nogle lækre stoffer (og børn selvfølgelig :D)

4 Synes om

Smart fundet på med det, og flotte ting

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg gad SÅ godt have en af de her adventskalendere…

Har endda spurgt både min mor og far om de ville give mig dem :grin:

Min far er som mig førtidspensionist så kunne ikke…

Min mor kunne heller ikke…

https://hobbii.dk/product/search?search=advent

1 Synes om

En venus fluefanger jeg ikke kan dræbe :grin:

Fra Anja Takacs’nye bog Perleunivers

10 Synes om

Halloween inspired rocks.

14 Synes om

Nu ved jeg godt, mit fokus ikke er på tøjet, selvom det er flot… Men… Hold op den bette tykkindede er nuttet :smiling_face_with_three_hearts: Og hold da op, hvor Emma ligner sin mor. Har aldrig før lagt mærke til, at BAB bare er en voksen udgave af hende :sweat_smile:

4 Synes om

Enig … Marion og alle hendes hager er nuttede :smiling_face_with_three_hearts:

Der er vi ikke enige, for jeg synes ikke Emma ligner sin mor ret meget … men selvfølgelig er der visse ligheder.
Marion til gengæld … da jeg fik hende i favnen oppe på sygehuset, den dag hun blev født, sagde jeg med det samme ‘‘dette ansigt virker meget bekendt’’ … det er dog ikke nødvendigvis hendes mor hun minder mig om, for hun ligner Anton, min søn (moster Anton, som vi kalder ham :tihi: ) ret meget :uha:
Der er jo også dem der siger Andrea ligner mig, hvor jeg synes hun ligner sin far …

3 Synes om

Jeg har efterhånden lært, at det kommer an på, hvad man kigger på - hvilket åbenbart er forskelligt fra person til person :see_no_evil: For mig er det så åbenbart deres fællestræk, jeg ser.

Jeg synes også Frej og Birk er virkeligt forskellige, men de fleste (inkl Rune) synes de ligner hinanden super meget.

Et eksempel med katte :sweat_smile: De fleste syntes Susannes Daffe og Vega var ens, og de var kendt som klonerne. For mig var de helt forskellige, men til gengæld kunne jeg have svært ved at se forskel på Vega og Søren Sko.

5 Synes om

De er bare så flotte @Kamilia :thumbup:

Nu går der lidt tid inden jeg kommer igen med håndarbejde



11 Synes om

Jeg har lakeret trægulve, og har prøvet med de der dutter under strikkede sokker…

Jeg har en høj svang, og ved ikke om det er grunden til det ikke virker…

Jeg er ret usikker på benene og der skal derfor ikke så meget til jeg vælter.

Så nu vil jeg hører om det findes sokke-garn der ikke er så glat i det?

Eller måske en opskrift med et mønster der “naturligt” har et bedre greb, så man ikke skrider ud og vælter.

Som barn havde jeg strikket sutsko, med påsyet vaskeskind under. Men det er nok mest oplagt til sutsko, ikke sokker.

3 Synes om

Iiiih, troede det gik at hækle med en nål 8 istedet for 10, men tvivler på at selv Aslan vil kunne være i hulen når den er færdig…

Så må ud og købe en nål 10

4 Synes om

Nål 10 var kommet da jeg stod op, og har hæklet bunden (uden den sidste omg som er fm som der var på det andet billede)

og nu ser det ud til at Aslan sikkert vil kunne få numsen derind :smiley:

10 Synes om

Endelig! Endelig! Endelig er jeg færdig med den første del af det projekt, jeg startede på i januar: Gaveposer til drengene!

Begge har en Rudolf et tilfældigt sted i rækken. Jeg er helt i svime over, hvor nuttede de er :heart_eyes:

16 Synes om

Hold da op de er flotte :smelter: jeg er totsl vilde med dem :smelter:
Er de hæklede ? hvis de er, vil du dele opskriften ?

2 Synes om