Har du en opdrætter i maven?

[quote=Dorthe Andersen;248543]
“Opdrætteren sprang op af damen”. :tihi:[/quote]

Jeps - og man ved, at man har været opdrætter for længe, hvis man springer op ad damen :høhø:

Ja, de er slet ikke til at styre sådan nogen.-LOL

Jeg har opgivet de der opdrættere lidt - de er simpelthen så svære at opdrage på! :S

Vi er opdrættere og har været det siden 1996 da vi fik vores første kuld. Flere gange når det har gået rigtig ned af bakke så har vi haft tanken om at stoppe, men den vare sjældent mere end en times tid så er det overstået :slight_smile: Opdræt er så meget mere end at sætte katte sammen og få killinger, der skal en kæmpe interesse i at sætte sig ind i en hulens bunke ting, der kommer gode venner og uvenskaber, det koster ikke bare penge det koster tid og masser af tårer, men med gode venner så kommer man også på ret kurs igen efter nedgang.
Jeg ville ikke undvære noget af det, for meget af det dårlige lære mig også hvordan jeg selv vil være, og det gode bringer endnu mere godt frem. Alt i alt er der mere godt end dårligt ved at opdrætte, til tider overskygger det dårlige bare det gode alt for meget.
Det er lidt sådan vi har det pt. og tanken om at stoppe har været fremme igen, men vi er på ingen måde klar til at stoppe, vi er ikke nået det vi gerne vil - og måske når vi det aldrig :slight_smile: