Har du et crush på en kendt?

Synes at Jonathan Davis fra Korn er helt vildt “cute” :ups:

Jon Bon Jovi…
Og det har holdt ved i de sidste 18 år!

Og så var min første filmromance Burt Lancaster i “Den knaldrøde Pirat”. Filmen er vist fra 52 - og jeg blev født 25 år senere!!! Ih, men han var så pæn og så sjov!

[quote=Tea;410366]Ih, der er godt gang i tråden! :thumbup:
Dropper lige at sidde og trykke “tak” til alle indlæg - men tak fordi I gider deltage. :smiley:

Hvis I har nogle tidligere, måske lidt pinlige, crushes, som f.eks. mit på Thomas Eje (:klapper:), så kom endelig med dem! :muhaha:[/quote]

Altså da Thomas Eje var yngre syntes jeg osse han var en hottie, men i dag… !!!
ARDDDDDDDD:uha:

NU:

HVAD SKETE der lige for ham ??? -what

[quote=Quanti´s;410571]Altså da Thomas Eje var yngre syntes jeg osse han var en hottie, men i dag… !!!
ARDDDDDDDD:uha:

NU:

HVAD SKETE der lige for ham ??? -what[/quote]
aaargh come on…du skrev da på sms at du blev helt tændt over Eje som han ser ud nu. :?

-LOL

SHYYYYYYYYYYYY nu ikke afsløre mig -what

OM så han var den sidste mand på jorden, så ville jeg hellere undvære !! :besvimer::rock::what::arrig:

Har lige set en film med ham her, Gus Carr

Han er da bare lidt for cute, mums en lille hottie -høhø

Det "pinlige crush…jeg var 10 og syntes at Freddie Mercury var SÅÅÅÅÅ lækker…der var vist noget jeg ikke liiiiige havde fået fat i…nogen der har set Boondock Saints…2 x smækkermås i Sean Patrick Flanery og Norman Reedus i 1999:wehuu:…men hvis jeg skal være up to date…Mie, you got it…Gerard Butler…han måtte gerne kløve træ hos mig et par timer…(jeg måler mænds værdi i hvor meget træ de kan kløve i timen:rock:):høhø::høhø::høhø:

altså, jeg er jo helt klart til mørkhårede mænd - og gerne lidt latino også … så derfor har de fleste af mine kærester, inkl. to ægtemænd, været fuldstændig blonde med blå øjne! :tihi:

Nå, men ham her er daarrrjlig, det har jeg syntes de sidste 20 år!

Dave Gahan fra Depeche Mode, som udover sit gode udseende også har en fantastisk dyb stemme smeeeelte

Og der er jo mange mørke mænd, så her hitter også Andy Garcia, Robbie Williams, Gerard Butler, Johnny Depp og … og … og Jason Statham

Altså, om jeg ligefrem har crushes på d’herrer … nej, nok ikke helt, det er vist kun Dave Gahan der tæller dér, han har holdt længe - men jeg synes de er vældig pæne at se på! :thumbup:

[quote=Eife;410115]Haha, jeg er også vild med rødhårede. Og det er faktisk lykkedes mig at kapre hele tre lækre stykker undervejs -engel

Kira - Åh ja, Vin Diesel!

En jeg har glemt er Sean Connery. Mums, jeg eeeeeeeeelsker den mands stemme!

[/quote]

Så er det måske ikke nu at jeg skal fortælle dig at Finn gang på gang får at vide at hans stemme lyder som ham (Jeg kan dog ikke høre det :ups:)

Birthe - Medmindre han snakker med skotsk accent er det også ligemeget -tihi

I mine øre er det Næstvedsk han snakker - også når han taler engelsk :tihi:

Birthe - -høhø ja så gør det vist ikke så meget. Synes ikke Sean Connery er særligt interessant i 007 filmene, det er først i de senere film jeg er vild med ham :slight_smile:

Jeg synes personligt at Svenske Alexander Skarsgård:

Skotske Hans Matheson:

Samt Liv Tyler:

Er dem der absolut bar kan kigge forbi, uanset hvornår!:hjerte::tihi:

og tænk hun kan være så smuk med den far. men elsker hendes øjne og hans stemme - er en stor aerosmith fan.

og hvor er det her en fed tråd !

til mona : præcis det der eller bare noget heavy ? for der findes ikke ret meget der minder om rammstein - tysk industrial er en lidt lille genre - griner

Tæller teen-age-sværmerier såsom Rick Astley, Robert Howard - og Steve Vai :? :ups:

Og de flotte, langhårede engle fra “Den Enfoldige Morder”?

Der er jo også disse 2 fyre som nok er mest
kendte for serien Supernatural:

Jensen Ackles og Jared Padalecki :savle:

Og Benjamin McKenzie fra The OC:

[quote=Helene K;410353]Uhh ja helt enig :thumbup: :thumbup: De har begge to smilet og humoren og blinket i øjenene :savle:

og så ham her

Johnny Depp er simpelthen så dejlig! Smilet, blinket i øjet det hele. bliver helt blød i knæene uhhm :savle::savle::savle:

Både i Secret window, Chocolate, Pirates of the Caribbean you name it he’s got me[/quote]

:savle::savle::savle::savle::savle:

Han er bare for lækker. Har været vild med ham lige siden Edward Saksehånd og Gilbert Grape.

Han er bare for lækker. Har været vild med ham lige siden Edward Saksehånd og Gilbert Grape.[/quote]

Og 21 Jump Street som i øvrigt huskede mig på Richard Grieco:

[quote=Blabl;409826]Åh ja… Mig og en veninde fik begge et crush til en koncert.
Vi var inde at se Tegan and Sara. Et tvillingepar.

Og Sara… Hun var bare SÅ sød. Vi var begge enige om, at vi ville være til kvinder for hendes skyld :hjerte:

Det er hende til venstre.[/quote]

Her må jeg så give dig fuldstændig ret! Har personligt et stort crush på Tegan-love