Har du et crush på en kendt?

Ham her. Don’t ask me why, men der er noget over ham, har bare ikke fundet ud af endnu hvad det :slight_smile:

Gary Sinise

Jeg er vist vokset fra den slags :slight_smile:

Jeg “vokser” aldrig fra ELVIS…:wehuu:

Sjovt sådan oplevede jeg også skotsk første gang jeg talte med en skotte. Jeg forstod ham uden problemer for han talte jo som os sundbynitter bare på engelsk. :thumbup:

Taylor Lautner og Ryan Reynolds :savle:

nam nam der er mange lækre her i tråden :wehuu:

Jeg er også betaget af denne unge mand hihi
Rob

Kellan er overlækker nå! -love

Syns alle personerne i twilight sagaen er lækre uden for filmen - det er synd at de har farvet deres hår osv i de film :smiley:

Og Johnny OMG :wehuu:
Har været fan af den mand siden mine teenageår -love

Har helt glemt Keanu Reeves:

Pssst - Joan…

:slem: :slem: :slem: :slem:

Nåh, jeg har lige gang i en overspringshandling her, så nu bliver I lige tæppebombet :høhø:

Glemte et par af “favoritterne” i mit første indlæg.

Russell Crowe…

Jeg tror han kunne spille stenstøtte i sin næste film og jeg ville stadig reagere med det helt store følelsesregister…jeg kan simpelthen ikke gøre for det…

Sean Bean…

Det mest “pinlige” ved dette crush er vist, at jeg faldt pladask for ham i Patriot Games, hvor han spiller ond terrorist :ups:

Et par nyere navne på listen:

Sam Worthington…

Jamen, man kan da ikke andet end at falde for ham i Terminator Salvation. Den stemme, de øjne, åh suk. Men hvor kan han mange bandeord i virkeligheden :tihi:

Dominic Purcell…

Jeg ved godt Danmark fik øjnene op for ham i Prison Break, men jeg var lige et par år på forkant med situationen efter serien John Doe…

Og så kan vi tage et par af de mere obskure, dem som der enten er ingen eller meget få der aner hvem er :høhø:

Keith Szarabajka…

Dale Midkiff…

Lawrence Monoson…

Richard Chaves…

Og afslutningsvis kan vi bevæge os ud af skuespiller-land og se på den herre jeg i mine spæde teenageår var overbevist om jeg skulle giftes med - når jeg lige blev gammel nok altså :ups:

Morten Harket…

Det uopnåelige i den retning har i nu 15 år været drømmen om at synge duet med ham…og lige pt. drømmen om rent faktisk at få Harket & Co. - også kendt som A-ha - til Danmark på deres igangværende afskedsturné.

Nams… Katherine Moennig nok mest kendt fra The L-Word for hendes rolle som lebben Shane.

MEN! Ingen slår hende her;

(korthåret i lyseblå trøje)

(IKKE den lyshårede, det er nemlig mig:tihi:)

Kendt? Næh… Men de fleste her i byen ved hvem hun er og i skal da ikke snydes. NAM :wehuu: :savle: :wehu:

hvor ser hun sød ud din bedre halvdels
meeeen var jeg nu til den side så tror jeg at det var liv tyler jeg ville drømme om - hun er altså utrolig smuk

Mine crush går nogle år tilbage men hold op hvor var jeg forelsket da filmen Le grand bleu kom ud så den film 3-4 gange og dvd’en bliver stadigvæk hevet frem i ny og næ.
jean-marc_barr/jean-marc_barr.

Keanu Reeves har jeg altid syntes der var et eller andet over entertainment/Keanu_Reeves.

Den sidste er martial arts skuespilleren Mark Dacascos muuuuuums dacascosfan.com

Jeg kunne nok ikke stå for Jeff Bridges eller John Travolta. - Men hvorfor ved man det altid først, når de er gamle?? Det er en skam. :kryds:

De fleste gør pludselig et eller andet, som med et gør dem super uattraktive, synes jeg.

Har I set den her, i øvrigt: http://hollywood.premiere.com/blog/2008/03/if-celerities-moved-to-oklahoma/
:klapper:

[quote=Opus1;412672]

Nams… Katherine Moennig nok mest kendt fra The L-Word for hendes rolle som lebben Shane.

MEN! Ingen slår hende her;

(korthåret i lyseblå trøje)

(IKKE den lyshårede, det er nemlig mig:tihi:)

Kendt? Næh… Men de fleste her i byen ved hvem hun er og i skal da ikke snydes. NAM :wehuu: :savle: :wehu:[/quote]

Når det kommer til Katherine Moennig, så kan jeg ikke være mere enig! Shane er the s*it:rock:! Kan godt forstå du er glad for din kæreste, hun ser helt bestemt også fantastisk skøn ud.

For mig er det, indiskutabelt, også min kæreste der er den hotteste i
verden: :hjerte: