Har du fået kolde fødder?

:inlove::inlove:

Synes at have set, at flere af os døjer med kolde fødder - se lige her, hvad jeg så på FB lige nu :

:):slight_smile:

Sådan et par kunne jeg godt bruge - har altid kolde fødder - måske man skulle investere i et par ??

Så mangler jeg bare mikro-ovnen… :høhø::tihi::rock:

Åhhh, hvor ser de skønne ud… Jeg har ALTID kolde føder herhjemme, så jeg skal også have investeret i noget fusse-varme af en slags :slight_smile:

Men hvad så, når de kommer til at lugte…Har man så lyst til at smide dem i mikro-ovnen? :gruble:

:lol::lol::lol::lol:

Mon ikke, at de kan vaskes ??? :gruble:

Els må du vaske fødderne inden du tager dem på… :høhø::p:rock:

de har nogen i LIDL har jeg set de ligner et par sko … der skal man sætte strøm til til så varmer de som et tæppe har overvejet dem for mine tæer er altid kolde

Så skal man også købe en micro ovn :):slight_smile:

Næe et par hjemmestrikkede uldsokker med et par almindelige strømper udenpå og så fryser man aldrig om fødderne :waytohot:

jeg har osse tit kolde fusser og fryser dem tit, men ville blive hysterisk hvis jeg skulle ha sådan et par dimser på mine fødder, men for dem der kan lide det er det da et hit uden lige

se lige her - i Rema 1000 - super til syge dyr - den var der ikke da vi i Rema 1000 idag

Det hjælper nok ikke på kolde fusser :S

øhhhhhhhhhhhhhhhhhhh julemanden???

må jeg anbefale en lyserød nullerput i teddybear fra Brita…Jan er så glad for sin…og af og til er der indbygget varme når en kat har lånt den…jan har kun sokker på på arbejde…de ryger af så snart han er hjemme…

Yeah… right! Virker ikke godt nok her…

Uuh! Hvornår er reklamen fra? Står lige og mangler sådan et der… (dog til Frk. Kold her, selvom syge dyr da også gerne må låne, hvis det er :høhø:)

Hehe … Du skriver at du fryser dine fødder. Det er ikke helt det samme som at fryse OM fødderne :wink: Det første foregår i en fryser, det andet foregår alle steder der er koldt :wink:

når man først har kolde fødder, så er man ligeglad med al den gramatik…tro mig…fryser fusserne, fryser hele kroppen…og kan vi så få noget forår

[QUOTE=Eife;749228]Yeah… right! Virker ikke godt nok her…
[/QUOTE]
Så må jeg have mindre fodkoldt end dig (eller bedre fodblodomløb) :sveder:

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ordkløveri er det LOL

nemlig ja

[QUOTE=Eife;749228]Yeah… right! Virker ikke godt nok her…

Uuh! Hvornår er reklamen fra? Står lige og mangler sådan et der… (dog til Frk. Kold her, selvom syge dyr da også gerne må låne, hvis det er :høhø:)[/QUOTE]

Rema 1000 - denne uge

www.rema1000.dk

[QUOTE=Bornholmeren;749013]Så skal man også købe en micro ovn :):slight_smile:

Næe et par hjemmestrikkede uldsokker med et par almindelige strømper udenpå og så fryser man aldrig om fødderne :waytohot:[/QUOTE]

:s:S

Her har jeg to par uldsokker på OG et par lammeskindspoter - men jeg kan sagtens få kolde fødder alligevel, hvis jeg sidder stille…:inlove::inlove:… og her er els 20-21 grader varmt i stuerne…

Hm det var sært. Jeg VED jeg har svaret her, men væk er svaret :frowning: Nå den lavede en dobbeltpost hvor jeg så slettede den ene… den har måske haft hikke igen og slettet begge?

Nå men det jeg ville sige var at jo, når man har kolde tæer er detaljer som grammatik ligegyldige :wink: Men nu var det heller ikke mig der drillede med det, jeg uddybede bare :wink: (at jeg så sad og klukkede af grin da jeg læste Skattekats svar er en anden ting :wink: )

Jeg er hende der sover med “hyggesokker” til langt hen på sommeren - hvis mine tæer er kolde kan jeg glemme ALT om at sove. Jeg er i det hele taget en frossenpind, tror jeg. Manden har en idé om at “lufte ud” hvilket betyder at al den vidunderlige varme herinde skal sendes ud af døre og vinduer under påskud af at “det er sundt”… Hvorfor skal ting der er sunde altid være så ubehagelige?! så jeg sidder imens hyllet ind i tæpper og klaprer tænder.

Og jeg tror jeg skal forbi en REMA og se om de har den der dims. Jeg har da heldigvis 2 REMA’er inden for rimelig afstand - så hvis den ene ikke har, kan det jo være at den anden kan levere den.