Har jeg været for slem?

[quote=Coon Danica;305584]Det bliver ikke sjovt for dig når du engang står oppe ved Sankt Peter’s port og han så spørger dig.
Nå Therese, har du “stjålet” noget mens du var på jorden.
Ja, 4 sten og en buket bonderoser…-LOL-LOL

Jeg kan nu godt forstå at du syntes at Rynke skulle have de sten.
Jeg kunne måske også have fundet på det, selom jeg godt ved at man ikke må, men når det nu ikke er større ting så…
Hilsen Lisbeth[/quote]

:tak::tak::tak:

Tak… ja, jeg går rundt med en tung sten om halsen og bondeanger nu…

:)… men de 4 sten behøver jeg heldigvis ikke at nævne - for jeg lagde dem pænt tilbage igen.

-engel

-what-what

Er det også tyveri ??

De kommer vel GRATIS ind med tidevandet eller hvad ??

:øhmm:

Tak… ja, jeg går rundt med en tung sten om halsen og bondeanger nu…

:)… men de 4 sten behøver jeg heldigvis ikke at nævne - for jeg lagde dem pænt tilbage igen.

-engel[/quote]

Nå ja, det er også rigtigt.
Altså kun en sten med hul i og en gang bonderoser:tihi:

jeg foreslår at vi laver en lille hurtig jule-indsamling til rynke og hans madmor, indsamlingen skal gå til 10 vognmeter sten i forskellig str og farver som skal leveres ved thereses hoveddør.
så kan hun selv udvælge de sten hun syntes er gode og resten ka hun forære væk til forbi-passernde:høhø:

og dette er skam ment alvorligt

MÅSKE TROR JEG NOK-LOL

:ok::ok::ok:

Vi er fuldtændig enige - men for mig er der nu en væsentlig forskel på at nappe 4 store sten og så på at nappe f.eks. en anden persons cykel eller andet - f.eks. at nappe noget i en forretning.

:uha:

Det kunne jeg ALDRIG drømme om - lad mig lige slå det fast - før mit nye tilnavn bliver Kleptomanen.

:høhø:

[quote=Therese;305591]før mit nye tilnavn bliver Kleptomanen.

:høhø:[/quote]

Bare pas på - jeg har lagt mærke til at nogen er hurtige herinde :smiley:

[quote=Johnny;305589]jeg foreslår at vi laver en lille hurtig jule-indsamling til rynke og hans madmor, indsamlingen skal gå til 10 vognmeter sten i forskellig str og farver som skal leveres ved thereses hoveddør.
så kan hun selv udvælge de sten hun syntes er gode og resten ka hun forære væk til forbi-passernde:høhø:

og dette er skam ment alvorligt

MÅSKE TROR JEG NOK-LOL[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!

Kom sne, kom jul - kom sten… til Rynke.

Johnny, my man …

:iloveyou:

Se den stakkels lille Rynke-dreng - uden en eneste sten… så jeg stjal af et godt hjerte… hulk… snøft… hikst… hjælper det ikke lidt på forbrydelsen ??

:ked: :ked:

:tihi::tihi::tihi:

Ja, herinde kan man aldrig vide sig sikker på noget - og det er bare SÅ sjovt, synes jeg.

:hjerte:

[quote=Therese;305591]før mit nye tilnavn bliver Kleptomanen.

:høhø:[/quote]

Nu er jeg jo blevet admin og har dermed fået visse privilegier :muhaha:

:fløjte:

[quote=Nevadaisy;305600]Nu er jeg jo blevet admin og har dermed fået visse privilegier :muhaha:

:fløjte:[/quote]

:blegne::blegne::blegne::blegne::blegne:

ÅH-ÅH !?



Jeg skulle ALDRIG have blottet mig… nu får jeg nok fryseren, gult, rødt, blåt og sort kort - udelukkelse eller andet modbydeligt.

:ked: -what:uha: -surrender :blegne: :besvimer: :græde:

[quote=Nevadaisy;305600]Nu er jeg jo blevet admin og har dermed fået visse privilegier :muhaha:

:fløjte:[/quote]

Lidt drillerier har aldrig skadet ved juletid :stuck_out_tongue:

ÅH-ÅH !?

Jeg skulle ALDRIG have blottet mig… nu får jeg nok fryseren, gult, rødt, blåt og sort kort - udelukkelse eller andet modbydeligt.

:ked: -what:uha: -surrender :blegne: :besvimer: :græde:
[/quote]

Ja, Therese du må hellere passe på :hopla:

aaaarh så ser vi igennem fingrene med det denne gang, men nu må du hellere opføre dig som en engel resten af december - du ved den måned hvor man giver og ikke tager :wink: :engel:

:tihi::tihi:

Lidt skæg skal man have

[quote=kamikaze;305501]Hvis ikke det var fordi sten er så forbandede tunge og derved fragten bliver så forbandet dyr, sendte jeg så mange marksten over til Rynke han kunne lege bjergbestiger :rock:
Vi har så mange så mange
UPS…det var måske et nyt marked for salg til min hittekattekonto :høhø:
Salg af sten…2 kr kilo’et :tihi:[/quote]

er det incl porto ?

gnæk gnæk gnæk

[quote=Nevadaisy;305607]Ja, Therese du må hellere passe på :hopla:

aaaarh så ser vi igennem fingrene med det denne gang, men nu må du hellere opføre dig som en engel resten af december - du ved den måned hvor man giver og ikke tager :wink: :engel:

:tihi::tihi:

Lidt skæg skal man have[/quote]

:englevinger::englevinger:

Jeg LOVER det - jeg LOVER det…

Tak for dit store-store jule-hjerte-sind…

:hjerte:

jeg er med på Johnnys ide…lad os i denne søde juletid, være sammen om at give rynkemanden en julegave…

johnny send kontonummer, så sætter jeg straks et beløb ind til hjælp, ellers kan vi samle ind på lørdag i Maxizoo, der kommer da en del folk herfra, og hvem vil ikke gerne glæde en lille Rynkemand…spørger jeg bare

[quote=Nevadaisy;305600]Nu er jeg jo blevet admin og har dermed fået visse privilegier :muhaha:

:fløjte:[/quote]

ikke for at lokke, men du tør ikke:p:p:tihi::fløjte::fløjte:
på forhånd :tak::tak::tak:

[quote=haneben;305612]jeg er med på Johnnys ide…lad os i denne søde juletid, være sammen om at give rynkemanden en julegave…

johnny send kontonummer, så sætter jeg straks et beløb ind til hjælp, ellers kan vi samle ind på lørdag i Maxizoo, der kommer da en del folk herfra, og hvem vil ikke gerne glæde en lille Rynkemand…spørger jeg bare[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Du har da et hjerte af guld…

:slight_smile:

[quote=Johnny;305613]ikke for at lokke, men du tør ikke:p:p:tihi::fløjte::fløjte:
på forhånd :tak::tak::tak:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Johnny… du læner dig op af et længerevarende sygehusophold.

:donk::bokse:

Man skal ALDRIG prøve at lokke de svage sjæle i uføre…

-engel

Du har da et hjerte af guld…

:)[/quote]

nej jeg er meget egoistisk…jeg bliver glad af at gøre andre glade…

[quote=Therese;305618]-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

BJohnny… du læner dig op af et længerevarende sygehusophold.[/B]

BMan skal ALDRIG prøve at lokke de svage sjæle i uføre…[/B]

-engel[/quote]

dejligt, kommer du så og er min private sygeplejeske i kort sygeplej-uniform:høhø::p:tihi:
det er vel ikke for meget forlangt, når du så sender mig på sygehuset