Har jeg været for slem?

[quote=MissSilke;305544]Først -LOL og derefter vil jeg sige at jeg bestemt ikke synes det er i orden at tage de 4 sten. Du går vel heller ikke ind i en have og plukker en masse blomster fordi du skal bruge dem? :øhmm:
[/quote]

Ih…jo det kunne tante TUT godt finde på hjemme hos mig. :fløjte:

Hun ville plukke blomsterne, når vi havde sagt farvel.
For derefter at tage sin cikel og cikle hjem.

Nogle mennesker bør man havde medlidenhed med.
Tante TUT er én af dem. :kindkys:

[quote=Johnny;305621]dejligt, kommer du så og er min private sygeplejeske i kort sygeplej-uniform:høhø::p:tihi:
det er vel ikke for meget forlangt, når du så sender mig på sygehuset[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Selvfølgelig gør jeg det… alt for dig… se billedet længere nede… hvis du har helbred til det…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.-LOL -LOL -LOL -LOL

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, det er jeg sikker på at du mener… men lad det nu ikke blive til andet end sjov… december måned er dyr i forvejen, så brug hver eneste øre på dem du står nær…

:tak:

[quote=Mona Jensen;305623]Ih…jo det kunne tante TUT godt finde på hjemme hos mig. :fløjte:

Hun ville plukke blomsterne, når vi havde sagt farvel.
For derefter at tage sin cikel og cikle hjem.

Nogle mennesker bør man havde medlidenhed med.
Tante TUT er én af dem. :kindkys:[/quote]

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Tak, Mona…

Du har nu et overskud som ganske få kan bryste sig af - hvor det glæder mig, at du har forståelse for sådan en som mig.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Du står til mindst 4 Ave Maria’er for den forseelse :cool:

Ved det godt… men… hvor snart efter forbrydelsen skal jeg aflevere dem ???

Selvfølgelig gør jeg det… alt for dig… se billedet længere nede… hvis du har helbred til det…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.-LOL -LOL -LOL -LOL[/quote]

-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet:doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh:

nej ski da, duer ikke væk

sån skla det være

[quote=Therese;305629]

Ved det godt… men… hvor snart efter forbrydelsen skal jeg aflevere dem ???

[/quote]

Det er vel ikke så vigtigt, andet end at jeg nok ville sørge for at gøre det inden nytår … så du kan starte på en frisk i 2010 :fin:

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Det lyder rimeligt…

-engel

[quote=Johnny;305631]-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet-kaisålæredet:doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh:

nej ski da, duer ikke væk

sån skla det være[/quote]

…-gris-gris-gris…

DÈT kommer virkelig bag på mig… bliver det ikke flovt, når hun vil stikke dig og du hyyyyyyyyyyyyyyyyler ???

Derfor valgte jeg den mere bastante type til dig…
.
.
.
.
.
.
.
.
.

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Therese;305637]…-gris-gris-gris…

DÈT kommer virkelig bag på mig… bliver det ikke flovt, når hun vil stikke dig og du hyyyyyyyyyyyyyyyyler ???

Derfor valgte jeg den mere bastante type til dig…
.
.
.
.
.
.
.
.
.

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

chancen for at jeg hyler er meget meget lille, for så snart jeg ser nålen, så siger det tilt game over-LOL

[quote=Mona Jensen;305623]Ih…jo det kunne tante TUT godt finde på hjemme hos mig. :fløjte:

Hun ville plukke blomsterne, når vi havde sagt farvel.
For derefter at tage sin cikel og cikle hjem.

Nogle mennesker bør man havde medlidenhed med.
Tante TUT er én af dem. :kindkys:[/quote]

Haha så er det godt hun bor i den anden ende af Danmark end jeg… :stuck_out_tongue:

Ellers ville jeg til at sætte alle mine krukker ind… Men hvis mine ting nu forsvinder udenfor, så ved vi jo hvem der er…-LOL

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Typisk for mænner… de vil have lækre sygeplejersker… men de når alligevel ikke at se så meget, når hun kommer med…


KANYLEN !!!

:inlove:

[quote=MissSilke;305644]Haha så er det godt hun bor i den anden ende af Danmark end jeg… :stuck_out_tongue:

Ellers ville jeg til at sætte alle mine krukker ind… Men hvis mine ting nu forsvinder udenfor, så ved vi jo hvem der er…-LOL[/quote]

:fin::fin::fin::fin:

Ja, nu kan jeg i fremtiden få skylden for alle forsvundne ting og sager i heeele Danmark… -what

I er nogen værre bisser er I… men heldigvis for det - jeg kan slet ikke leve uden jeres skønne-skønne humor…

:tak: :hjerte: :inlove:

Hvor er jeg altså glad for gode ideer :thumbup:

[quote=haneben;305609]er det incl porto ?

gnæk gnæk gnæk[/quote]

:ups: det tror jeg ikke…så ville overskuddet jo være til at overse :tihi:
Men kommer Terese til Jylland en dag, SKAL hun blot sige til. Så kan hun få alle de sten hun vil UNDTAGEN den Ouna åd somkostede 10.000 penge at få ud igen…den er for dyr, nemlig :rock:…den er også for lille til Rynke. Den er nemlig en blindtarmssten :høhø:

Tante T - du er en engel i mine øjne uanset stentyveri eller forsøg på samme:-)

Kom her ud på landet og hent nogle - vi giver den væk:-)

nu har jeg lige talt med ham der julemanden oppe på grønland og han havde godt hørt om tante tuts slemme unode, så han har besluttet at hun iår kun får kul kul og atter kul i sin julesokke:klapper::klapper:

Havde det så ikke været bedre med sten, sten og atter sten. Dem har de så mange af deroppe :høhø:

kul bliver jo osse til diamanter…med tiden…eller nowet

og diamanter er ÆDELSTEN