Hårfjerning....lidt fræk....fnis

:)Nu er sommeren jo over os…så her er lidt til damerne…lidt lang men for helv…hvor er det humor…!!:tihi:

Hårfjerning.

Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen. Kom hjem, lavede aftensmad, legede med børnene. Så fik jeg den ide, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind:S

“Måske skulle jeg lige snuppe voksen i toiletskabet”

Som sagt så gjort. Ud i badeværelset. Det var et af disse ‘kold voks’ produkter. Ikke noget med at smelte en klump voks, du nulre bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du har brug for det) og så hiver du dem af med det samme. Ingen problemer i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg er da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her. (JA SOM OM!?!).

Så hev jeg en strimmel ud. Det var 2 strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre den i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørrer frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 grader. (Kold voks?..ha ha). Jeg anbragte derefter strimlerne på mit inderlår. Holdt igen med den anden hånd på låret og rev til. Det virker!

Okey det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke helt værst. Jeg kan sku det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ekstravagant hud.
Med næste voks strimmel bevæger jeg nordpå. Efter et hurtigt kig til børnene sniger jeg mig tilbage til badeværelset for det ultimative hårfjernings mesterskab.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet. Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placerer en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimlen dækker min hoo-ha (læs den unævnlige). Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel), så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg river???..RRRRRRRII…PP!!!
Jeg er blind! Blændet af smerte???. Argh for HELV!!!

Jeg får synet igen. Jeg ser, at jeg kun har fået hevet halvdelen af strimlen af. @!#§! Endnu en dyb vejrtrækning og RRRIIIIPPPP! Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene. Jeg tror, jeg er ved at besvimme?? må holde mig oppe?? må holde mig oppe. Hører jeg trommer??? Træk vejret, træk vejret???&hel
Jeg vil se mit trofæ? den voks strimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med hår. Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder derfor strimlen op, så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.
Hvor er håret? HVOR ER VOKSEN???

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner) Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen?. Det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks. Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen, som nu er dækket med kold voks og hår.???

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet. Jeg må gøre noget, så jeg tager foden ned fra toilettet.
Helt lukket! Min røv er lukket. Helt lukket!!! Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset - prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre…

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen? Varmt vand! Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så meget varmt vand, jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte, for så kan jeg lige så forsigtigt fjerne det ikke??? FORKERT!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved totur af krigsfanger. Jeg sætter mig ned. Det eneste der er værre end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet?..smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Og så smelter voksen ikke engang. Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!

Jeg ringer til min ven for jeg er sikker på, at hun kender til hemmeligheden af, hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde, at starte en samtale på?. “Nå men min røv og min hoo-ha er altså limet fast til bunden af badekarret!” Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til, hvordan jeg kommer ud af denne situation, men hendes latter prøver hun slet ikke skjule for mig. Hun vil vide præcist, hvor voksen sidder, “Taler vi om ballerne, hullet eller hoo-ha”? Hun griner højlydt nu. Jeg kan hører hende. Jeg giver hende lige den korte version og hun foreslår at jeg ringer til det nr. der står på pakken som voksen var i. Ja!!! Som om!!! Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed. Mens vi gennemgår flere løsningsmuligheder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Jeps. Intet føles bedre end at have min kvindlighed dækket af varmt voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen…

Nu fungere min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på, at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress symdrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man bruger til at fjerne overskydende voks med. Helt ærligt - hvad har jeg at tabe? Jeg smører noget af cremen på og “FOR DÆLEN DA”!!! Skriget vækkede sikkert børnene og skræmte livet af min veninde. Det er sååååå smertefuldt men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!!DET VIRKER!! Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen, da jeg til min ærgrelse pludselig ser?

HÅRET ER DER SGU STADIG?..DET HELE!!!..

1 Synes om

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

jeg takker min herre og skaber for min permanente hårfjerning med laseren…

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL…Og derfor bruger jeg (som en øvet hunræv i faget) UDELUKKENDE skrabere “down there” og under armene for det er nogle pokkers sensitive steder og voks UDELUKKENDE på bryn og ben hvor min frisør får lov til at tage mine bryn og enten gemalen eller en veninde får lov til at hive voksstrimler af mine ben, for det kan jeg altså bare ikke gøre selv, det er jeg for tøset til…men har da fået lært en enkelt mand eller to gennem tiderne hvordan man fjerner hår med voks…ggggggggg

Håber du slap helskindet fra oplevelsen trods svie og smerte (hvis ikke fysisk så psykisk) gggggg

(kan slet ikke lade være med at grine igen, forstår dælme godt din veninde)

Sjældent har jeg grinet så længe i min stue helt solo, som da hun limer sin røv sammen:-)

Åh tak!

jeg synes personligt den smukkeste del af det var da hun limer sig selv fast til badekaret og ringer til veninden…LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

venindens reaktion er jo så temmelig forståelig, især for mig da jeg ikke kan dy mig når andre folk laver ged i den…havde jeg været endt i den situration så havde jeg sgu nok også grint en smuuuuuuuuuuuule af mig selv…gggg

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL HYYYYYYYYYYYYL… hold da kæft det er lang tid siden jeg har rullet så meget rundt af grin. Det er ikke fordi jeg har tendens til at more mig over andre folks ulykke, men den beretning var bare underholdende-LOL

-LOL:wehu:-xxrotflmao

Jeg skraldgriner endnu - Kopierer og sender til mine unger!

[quote=anne p;184131]:)Nu er sommeren jo over os…så her er lidt til damerne…lidt lang men for helv…hvor er det humor…!!:tihi:

Hårfjerning.

Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen. Kom hjem, lavede aftensmad, legede med børnene. Så fik jeg den ide, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind:S

“Måske skulle jeg lige snuppe voksen i toiletskabet”

Som sagt så gjort. Ud i badeværelset. Det var et af disse ‘kold voks’ produkter. Ikke noget med at smelte en klump voks, du nulre bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du har brug for det) og så hiver du dem af med det samme. Ingen problemer i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg er da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her. (JA SOM OM!?!).

Så hev jeg en strimmel ud. Det var 2 strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre den i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørrer frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 grader. (Kold voks?..ha ha). Jeg anbragte derefter strimlerne på mit inderlår. Holdt igen med den anden hånd på låret og rev til. Det virker!

Okey det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke helt værst. Jeg kan sku det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ekstravagant hud.
Med næste voks strimmel bevæger jeg nordpå. Efter et hurtigt kig til børnene sniger jeg mig tilbage til badeværelset for det ultimative hårfjernings mesterskab.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet. Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placerer en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimlen dækker min hoo-ha (læs den unævnlige). Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel), så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg river???..RRRRRRRII…PP!!!
Jeg er blind! Blændet af smerte???. Argh for HELV!!!

Jeg får synet igen. Jeg ser, at jeg kun har fået hevet halvdelen af strimlen af. @!#§! Endnu en dyb vejrtrækning og RRRIIIIPPPP! Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene. Jeg tror, jeg er ved at besvimme?? må holde mig oppe?? må holde mig oppe. Hører jeg trommer??? Træk vejret, træk vejret???&hel
Jeg vil se mit trofæ? den voks strimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med hår. Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder derfor strimlen op, så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.
Hvor er håret? HVOR ER VOKSEN???

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner) Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen?. Det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks. Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen, som nu er dækket med kold voks og hår.???

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet. Jeg må gøre noget, så jeg tager foden ned fra toilettet.
Helt lukket! Min røv er lukket. Helt lukket!!! Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset - prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre…

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen? Varmt vand! Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så meget varmt vand, jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte, for så kan jeg lige så forsigtigt fjerne det ikke??? FORKERT!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved totur af krigsfanger. Jeg sætter mig ned. Det eneste der er værre end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet?..smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Og så smelter voksen ikke engang. Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!

Jeg ringer til min ven for jeg er sikker på, at hun kender til hemmeligheden af, hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde, at starte en samtale på?. “Nå men min røv og min hoo-ha er altså limet fast til bunden af badekarret!” Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til, hvordan jeg kommer ud af denne situation, men hendes latter prøver hun slet ikke skjule for mig. Hun vil vide præcist, hvor voksen sidder, “Taler vi om ballerne, hullet eller hoo-ha”? Hun griner højlydt nu. Jeg kan hører hende. Jeg giver hende lige den korte version og hun foreslår at jeg ringer til det nr. der står på pakken som voksen var i. Ja!!! Som om!!! Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed. Mens vi gennemgår flere løsningsmuligheder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Jeps. Intet føles bedre end at have min kvindlighed dækket af varmt voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen…

Nu fungere min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på, at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress symdrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man bruger til at fjerne overskydende voks med. Helt ærligt - hvad har jeg at tabe? Jeg smører noget af cremen på og “FOR DÆLEN DA”!!! Skriget vækkede sikkert børnene og skræmte livet af min veninde. Det er sååååå smertefuldt men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!!DET VIRKER!! Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen, da jeg til min ærgrelse pludselig ser?

HÅRET ER DER SGU STADIG?..DET HELE!!!..[/quote]

jeg var pisse sur da jeg vågnede.men hold kæft du har lige redet min dag med din,fantasiske historie om kvindelige tortur medtoder,tak for den-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

:rofl::rofl::rofl::rofl:

AV AV Jeg har ondt i maven af grin, det er længe siden jeg har grinet så meget.-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Knus Ellin

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Og jeg sidder her og ønsker, at du havde haft et webcam…

:fløjte::fløjte::fløjte:

*psst til en anden gang kan noget så simpelt som ganse almindeligt madolie ganske smertefrit opløse voksen til UG…

men mange tak for formiddagsfniset :tihi:

Hahahaha hold da fast hun skriver så malerisk og hysterisk morsom… av det har gjort ondt men for pokker hvor er det sjovt.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL Åh nej for søren den var sjov…

[quote=Battlestar;184135]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

jeg takker min herre og skaber for min permanente hårfjerning med laseren…[/quote]

er det 100% permanent eller er det ligesom “permanent” hårfarve?

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
det er lige før man ønsker sig brændende af få sådan en opringning. høj hvor jeg græder - af grin!!

undskyld jeg svarer, men ved tilføldigvis en del om dette emne da jeg er uddannet til at fører sådan en laser:)

Det er permanent i det omfang at huden ikke danner nye hårsække (kan ske i forbindelse med hormonelle forandringer i kroppen som f.eks graviditet, nogen sygdomme og overvægt)

Det der sker er en kemisk reaktion hvor melaninen i hårstrået i forbindelse med laseren ætser hårroden og til sidst hårsækken væk og derved forhindre vækst af nye hår i denne hårsæk

[quote=Misurama;184339]undskyld jeg svarer, men ved tilføldigvis en del om dette emne da jeg er uddannet til at fører sådan en laser:)

Det er permanent i det omfang at huden ikke danner nye hårsække (kan ske i forbindelse med hormonelle forandringer i kroppen som f.eks graviditet, nogen sygdomme og overvægt)

Det der sker er en kemisk reaktion hvor melaninen i hårstrået i forbindelse med laseren ætser hårroden og til sidst hårsækken væk og derved forhindre vækst af nye hår i denne hårsæk[/quote]

Kan du så ikke anbefale et sted, hvor de gør den slags? Jeg har nemlig overvejet det længe, men kender ikke rigtig nogen steder :slight_smile:

Og undskyld, hvis det er off topic i tråden :ups:

[quote=Jane;184356]Kan du så ikke anbefale et sted, hvor de gør den slags? Jeg har nemlig overvejet det længe, men kender ikke rigtig nogen steder :slight_smile:

Og undskyld, hvis det er off topic i tråden :ups:[/quote]

det er efterhånden et par år siden jeg erbejdede inden for faget og der dukker hurtigt nye klinikker op rundt omkring!!

forhør dig ved din lokale kosmetolog, eller på et nærliggende privathospital det kan være de har nogen anbefalinger i dit område!!

alt efter hvor henne på kroppen det er er det en ret kostelig affære, alt mellem 1000 og 4000 kr pr behandling og alt efter hvor sejlivede dine rødder er og hvor meget farve dine hårstå indholder så kræver det mellem 4 og 10 behandlinger for at blive helt hårløs…

Alt er jo relativt, så du får klart den bedste vejledning ved at tage til forundesøgelse et sted hvor de tilbyder Elipsebehandlingerne

du kan evt læse mere her ved elipseklinikken som også har en afdeling i Århus… de er super dygtige og har rigtig gode maskiner

deres priser kan ses her

[QUOTE=Jane;184356]Kan du så ikke anbefale et sted, hvor de gør den slags? Jeg har nemlig overvejet det længe, men kender ikke rigtig nogen steder :slight_smile:

Og undskyld, hvis det er off topic i tråden :ups:[/QUOTE]

jeg har fået det gjort hos Nygart…

men men men… 2 ting

1: for det første - EMLA er din ven. Du SKAL lokalbedøve hele området hvis du vil gøre dig forhåbning om at overleve uden smertehelvedet… for det gør overjordisk ondt men med Emla - der kan du ikke mærke noget som helst…

og hvorfor gør det så så ondt… det er pnkt 2

2: du skal ALTID bede om at få højeste setting på maskinen. Det er skide dyrt at få lavet de behandlinger, og der er ikke noget sjov ved det når de kører på så lav en setting af behandlingen kun er halvt effektiv. Det gør de på ellipse-klinikkerne for at tjene flere penge…

så insister på højeste indstilling og husk masser af lokalbedøvelse :slight_smile: