Hårlev den 8. maj 2011

Kan det virkelig passe der ikke er nogen der vil dele? :slight_smile:

Nå men så lægger jeg ud :høhø:

Cherry var med for første gang i åben klasse og fik sit CAC :juhu:

BIV og dermed NOM (dommeren havde ikke flere fertile hanner) tabte han til sin onkel (Qallas bror, Qurry) så resten af dagen spenderede han nede i sit bur :slight_smile:

Jeg brugte dagen på at vade frem og tilbage og på at gramse lækre katte, for jeg gik nemlig steward :tihi:

Stort tillykke til alle jer andre med jeres flotte resultater :slight_smile:

Tillykke med Cherry’s første cert :wink:

stort tillykke med de fine resultater :smiley:

Stort tillykke med Cherry’s CAC.
Kalle fik en EX 1

Tillykke til Cherry :rock:

Allerførst - tillykke med Jeres resultater.

Snus havde en god dag - så det havde Michael og jeg også :slight_smile:

Hun fik sit cert, og mangler nu bare ét for at blive IC.
Dagens cert er det bedste hun til dato har fået, for hun var nemlig ikke alene i klassen. Der var en fin svensk pigemis med i dag.

Jamen jeg er osse kommet hjem GODT mat i sokkerne !
:zzz::zzz::zzz:

Molly, BRI NS, NOM :hjerte:

Djamilla, NFO IV, Ex. 1, BIV, NOM og sørme om hun ikke blev BIS Ungdyr !!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu::juhu::juhu:
Er bare SÅ glad for Jammerkommoden kom SÅ langt, og slog både bror og søster på scenen

Stort tillykke med jeres resultater…

[QUOTE=Quanti´s;593088]
Molly, BRI NS, NOM :hjerte:

Djamilla, NFO IV, Ex. 1, BIV, NOM og sørme om hun ikke blev BIS Ungdyr !!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu::juhu::juhu:
Er bare SÅ glad for Jammerkommoden kom SÅ langt, og slog både bror og søster på scenen

Stort tillykke med jeres resultater…[/QUOTE]

Også et stort tillykke herfra til jer alle - men selvfølgelig især med BIS’erne! :flag: :slight_smile:

Så var det godt at jeg fik øje på hende spadserende nede på gulvet, da hun stak af fra buret :stuck_out_tongue:

Tillykke til alle der kom hjem med gode resultater :juhu:

[QUOTE=Quanti´s;593088]Jamen jeg er osse kommet hjem GODT mat i sokkerne !
:zzz::zzz::zzz:

Molly, BRI NS, NOM :hjerte:

Djamilla, NFO IV, Ex. 1, BIV, NOM og sørme om hun ikke blev BIS Ungdyr !!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :juhu::juhu::juhu:
Er bare SÅ glad for Jammerkommoden kom SÅ langt, og slog både bror og søster på scenen

Stort tillykke med jeres resultater…[/QUOTE]

Stort tillykke med Djamilla, det er bare super flot

HIHI ja sikke en bandit…!! GRIN…tak for du fandt hende…

Vi har også haft en fantastisk dag og en kanonhyggelig udstilling :ok:

Jelly blev EX1, tog BIV over brormand Tom og en voksen hankat, og skulle tilbage til NOM - den tog hun sørme også foran en NFO-killing og den mest nuttede birmakilling længe set. På scenen var hun oppe imod 4 andre NFO’er (de var ret godt repræsenteret derovre), og der var så en anden, der løb med BIS, men det må hun selv fortælle om :wink: Tak til Annie for at tage hende på scenen :slight_smile:

Alt i alt har vi haft en dejlig dag, og Jelly tog det hele så pænt, og på hele hjemturen lå hun og puttede skiftevis i mine arme eller i mit skød :hjerte: - uden savlen vel at mærke!

Stort tillykke til alle andre også!

Stort tillykke med alle de flotte resultater :slight_smile:

Stort tillykke med alle de fine resultater.

:slight_smile: STORT til lykke til alle med de fine resultater :flag:
Oscar blev ex 3 hos Dorte Kaae, men en hamrende fin bedømmelse…så jeg er meget tilfreds.:ok:

Dagens højdepunkt var min helt private SUPREME CHAMPION:hjertehop:

barnebarn nummer 9 blev født kl 18.49 ( derfor jeg forlod udstillingen før tiden )

en smuk lille pige på 3320 gr og 51 cm.:balloner:

Tillykke med alle bedømmelser osv :smiley:

Tillykke til alle med de flotte resultater :slight_smile:

[QUOTE=Ankicoon;593134]
barnebarn nummer 9 blev født kl 18.49 ( derfor jeg forlod udstillingen før tiden )

en smuk lille pige på 3320 gr og 51 cm.:balloner:[/QUOTE]

Og et stort tillykke med barnebarnet - håber alt gik godt :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;593141]Tillykke til alle med de flotte resultater :slight_smile:

Og et stort tillykke med barnebarnet - håber alt gik godt :-)[/QUOTE]

Tak,jo det gik som smurt…men dælme hurtigt for en førstegangsfødende :slight_smile: nåede det kun lige da jeg jo skulle sydpå først med mitten og så tilbage mod Nord

[QUOTE=Ankicoon;593134]
Dagens højdepunkt var min helt private SUPREME CHAMPION:hjertehop:

barnebarn nummer 9 blev født kl 18.49 ( derfor jeg forlod udstillingen før tiden )

en smuk lille pige på 3320 gr og 51 cm.:balloner:[/QUOTE]

Haha, så har man sine prioriteter i orden når en Supreme tager kegler over et barnebarn :smiley:

Stort tillykke med barnebarnet og titlen :flag:

Og også et stort tillykke til alle jer andre med de flotte resultater :smiley: :flag:

[QUOTE=Ankicoon;593134]:slight_smile: STORT til lykke til alle med de fine resultater :flag:
Oscar blev ex 3 hos Dorte Kaae, men en hamrende fin bedømmelse…så jeg er meget tilfreds.:ok:

Dagens højdepunkt var min helt private SUPREME CHAMPION:hjertehop:

barnebarn nummer 9 blev født kl 18.49 ( derfor jeg forlod udstillingen før tiden )

en smuk lille pige på 3320 gr og 51 cm.:balloner:[/QUOTE]

Stort tillykke med både Oskar og det nye barnebarn.
Jeg skal også sige tillykke fra din krejlerkammerat her :høhø:
Ja du fik godt nok pludselig travlt.
Og tak for et godt naboskab :smiley: