Selvom jeg ingen resultater har så starter jeg altså tråden…
Jeg har haft en super hyggelig dag med en masse kattegale og deres skønne katte… Jeg startede dagen hos Tzari (Vivan) og hjalp med at bære Gynt op til dommer buret… Og sikke en dejlig dreng Han spandt hele vejen op og tilbage igen, og hyggede sig gevaldigt…
Bagefter fandt jeg Barky (Julia) og hægtede mig på hende resten af dagen… Vi hyggede og jeg hjalp lidt til med at bære katte… Mig og Arthur blev faktisk helt gode venner… Nok især fordi jeg var ret rundhåndet med godbiderne…
Vi havde også en fest med hans lille mus, som blev banket godt og grundigt… Til sidst var den så våd af savl, at den måtte ligge lidt til tørre…
Jeg var forbi Inges kattehjem standen og fik hilst på den smukke Cæsar, som lige kunne hilse lidt, når jeg nu stak en finger ind til ham… Fik nusset Dorthe´s lækre somalier, burmeser killinger og nogle korthårs orientalere…
Og så blev jeg jo ret lykkelig da jeg pludselig fik Emil i favnen ( Ann K´s)… Han lå bare og puttede, og fik lidt hikke… jeg havde jo pænt holdt fingrene væk, da jeg havde læst herinde hvilket hyr hun havde med pelsen på perserne… Så jeg blev meget glad for at jeg fik lov til hilse rigtigt på dem begge…
Det var virkelig en super hyggelig dag og jeg lærte en hel del mere om udstillinger… Tusinde tak til alle jer der lod mig følge med på sidelinien og hygge om jeres katte…
Hjemme igen havde jeg købt en mink hale til Oliver… Puha… Den var godt nok farlig… Han både hvæste og gemte sig for den… Tænk nu hvis den lige pludselig sagde BØH Meeen nu er han da tøet op til den og den har også fået et par bank… Og jeg er blevet gennemsnuset, så meget at han ikke kunne holde på mundvandet…
Jeg glæder mig til at høre om alle jeres reslutater!