Havetråden 2022

Jeg har selvfølgelig glemt et reelt forbillede, men tænker I godt kan se, at der er sket lidt på det nederste stykke :slight_smile:

12 Synes om

Er der her ved fliserne, kattene har fået nyt privat udgang :tihi:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Den er heldigvis væk, nu fliserne er blevet lagt :sweat_smile:

1 Synes om

Også gætter jeg på, jeres katte ikke synes om den forandring. Der er sket i jeres have er dejligt :smil:

Med venlig hilsen

1 Synes om

De to er i hvert fald noget interesseret i lågen, som de kom ud under :see_no_evil:

Vores have er i hvert fald ved at blive dejlig. Lige nu er den kaos :see_no_evil:

2 Synes om

Jeg havde slet ikke opdaget, mine liljer var sprunget ud.

Set inde fra huset gemmer de sig bag hængepilen, som er gået helt amok i år. Gartnerne klippede den helt lårkort sidste efterår, og nu er det kjole med slæb igen.

12 Synes om

Der sidder ingen kat i den længere :huh:

1 Synes om

Er du sikker - der kan da snildt gemme sig adskillige katte i “slæbekjolen”…? :smirk: :sunglasses:

2 Synes om

Det kunne man mene - men katten lå faktisk oven i træet som i en lille rede. Men både træ og kat var vist mindre den gang. Lillemissen er slet ikke så lille mere, men en fin, stor tortiedame :slight_smile:

5 Synes om

Det er tilsyneladende mega godt brombær-år i år :uha:

Jeg spiser dem gerne, men planten hader jeg. Er i gang med at finde mit hegn frem fra vildnisset. Den plante har fanden skabt :argh:

6 Synes om

Uden for hegnet bliver der rigeligt at plukke af

7 Synes om

Århhh brombærmarmelade :heart:

2 Synes om

Ja den stikke virkelig, men brombær :yum:, jeg syndes din brombær hæk er flot, er en anelse misundelig

Med venlig hilsen

1 Synes om

Det er lidt kedeligt at skulle holde en strømtråd fri af sådan et krat :uha:

2 Synes om

JA! Strømmen har været slukket længe. Det ved kattene bare ikke :wink:

I virkeligheden tror jeg aldrig, de har opdaget at der er strøm på. Jeg har aldrig set dem klatre i hegnet (7 - 9 -13). Det var kun da jeg havde burmesere, at det forekom.

Det er ligesom her så :slight_smile:

Jeg er ret sikker på, de heller aldrig opdagede strømmen, mens den var sat til. For længe siden. Nu er der ikke engang en tråd længere :slight_smile:

1 Synes om

Ja, de stikker helt vildt. Selv bladene har torne på undersiden, og de hænger i, når først de har sat sig i tøj og hud. Det er næsten umuligt ikke at blive revet til blods, når man arbejder med det. Men nu er jeg heldigvis snart færdig :ok:

2 Synes om

Du må gerne få et par stiklinger :slem:

2 Synes om

Men vi har jo et stykke mark der gror som det passer sig alligevel :blush: Det ville da være perfekt at tilsætte en omgang brombær :+1:t2:

1 Synes om

Jeg ville heller ikke kravle i et hegn fyldt med brombær - så jeg forstår godt kattene ikke en gang gider prøve :see_no_evil:

3 Synes om