He he... (valg af hunderace)

Jeg har lige prøvet en af de der test der viser, hvilken hunderace der passer perfekt til dig, og må indrømme jeg kom til at le

Se lige det vidunder der passer til mig

Det hyggelige ved det er så, at jeg faktisk godt kan li’ en lille bulldog og syns de er herre charmerende

Hvilken hund passer så til jer? (jeg brugte denne Dog Breed Selector http://us.eukanuba.com/EukGlobal/GLOBAL/en/jsp/home/Home.jsp#/EukGlobal/en/dog-breed-selector )

Jeg er så heldig at den rce jeg bla har kommer frem når jeg tager div test - Dværgpinscher og som alternativ kommer Bull terrier - også en race jeg har.

Men jeg er nu ikke helt sikker på de tests værdi :?

naj at tænke sig den ligner jo [bigloony]

Åh Johnny. Hvorfor vidste jeg bare du ville skrive det -mai [smilie=hate-boid.gif]

-xxrotflmao -xxrotflmao

Ja da jeg tog testen, foreslog den maltese :?

Den var faktisk foreslået som en “næstbedst” race hos mig…

Min browser (Safari) vil slet ikke åbne siden -blåblå
mvh Camilla

heller ikke min

Min vil heller ikke men I kan prøve denne http://www.gone2thedogs.com/ Brug linket til hjøre

Jeg er en Border Collie :smiley:

jeg kan sagtens komme ind
, jeg kan bare ikke finde testen?? [bigloony]

Lige ovenover den “knap” der hedder ARTICLES er der en tekst hvor der står Shall we begin? Det er simpelthen bare der du trykker :stuck_out_tongue:

Weeeeeeeeeeeee G´Morn Anne :smiley: :smiley:

jeg prøver nu -thumbs -thumbs

Jeg er en Soft Coated Wheaten Terrier.
mvh Camilla

det virker desværre ikke Anne -ked -ked kan du evt prøve at linke igen :smiley:

HVAAAD??

Jeg skulle have en cocker Spaniel, Maltheser, Mops, chihuahua eller Amerikansk vand spaniel???
OG det er bare nogle af de racer jeg overhovedet ikke har interesse i - dog kan jeg se, at en mops kunne være et MÅSKE, meeeen…

Jeg skrev medium til stor hund, korthåret og hyrde - bare for at komme med nogle af de ting…

Åndsvage test…

-sorry

Jeg er en Soft Coated Wheaten Terrier.
mvh Camilla[/quote]

jeg må have tabt hovedet i nat, hvor findetr jeg testen inde på det link Camilla? er det dend er enarmet?

Jeg fik “én eller anden” retriver. Jeg er slet ikke hundemenneske. Men pelsen på sådan en hund minder da om de katte, vi har -høhø

Så irkede Annes link -thumbs Min hund var en West highland White terrie. Nogen der kan fortælle mig havd det er for en røver???

Sine Gry - det er sådan en lille basse her:

*LOOOOOOOOOOOOOOOOÆ en tæppetisser :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: