He he... (valg af hunderace)

Det er han nemlig Anne… Og så har han et sind, der bare siger spar2 til det hele -forelsket -love -lovelove[/quote]

Jeg vil ikke skrive enig for så siger Annette bare jeg efteraber hende - OG DET VIL JEG IKKE…

Han er simpelthen gudeskøn. Ham kan i sgu godt være stolte af da.

Det er han nemlig Anne… Og så har han et sind, der bare siger spar2 til det hele -forelsket -love -lovelove[/quote]

Jeg vil ikke skrive enig for så siger Annette bare jeg efteraber hende - OG DET VIL JEG IKKE…

Han er simpelthen gudeskøn. Ham kan i sgu godt være stolte af da.[/quote:1jp65w15]

neeeeeeeeeeeeeej for nu er jeg allerede kommet dig i forkøbet én gang i dag…

jammen jammen der var ikke billede på Johnnys før -ked -ked

Basco er drømme hunden HVIS vi engang skal have hund. Han er da den mest kælne søde underholdne sjove vovese jeg lææææææææææææææææænge har set -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket Han er dejlig ingen tvivl omd et -love

Det er han nemlig Anne… Og så har han et sind, der bare siger spar2 til det hele -forelsket -love -lovelove[/quote]

Jeg vil ikke skrive enig for så siger Annette bare jeg efteraber hende - OG DET VIL JEG IKKE…

Han er simpelthen gudeskøn. Ham kan i sgu godt være stolte af da.[/quote:vrcn5owv]

neeeeeeeeeeeeeej for nu er jeg allerede kommet dig i forkøbet én gang i dag…[/quote:vrcn5owv]

-mai [smilie=hate-boid.gif] -bangbang -bøllebank [smilie=hate-ass.gif] -nummer -mås

Og nu må i ha’ det så godt. Nu ta’r jeg bare på ferie gør jeg… -bay

KÆFT hvor er du dum… Det var jo lige den JEG ville nævne :P[/quote:uh5izjok]

Jeps, det var den og den ligner jo fuldstændig Rumle i farven :slight_smile:

jammen jammen der var ikke billede på Johnnys før -ked -ked[/quote:3atxjnmn]

Det tænkte jeg nok… Ville dog ikke skrive det… [smilie=hate-tunz.gif]

-kramer

KÆFT hvor er du dum… Det var jo lige den JEG ville nævne :P[/quote:31xkyvp7]

Jeps, det var den og den ligner jo fuldstændig Rumle i farven :)[/quote:31xkyvp7]

WEEE

DAMN I’M GOOOOOOOOD

Ta dén Anne pande kaffe kande - rejste til de varme lande - for at få lidt soool

he he

jeg vil lige tilføje at den lille energi bombe Anne havde med på camping NÅåååååååååååååååååååååååååååååå hun var søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød -love -love -love

jaaa Freja er en skøn energibombe :wink:

jaaa Freja er en skøn energibombe :wink:

[/quote:36fdbtia]

Ååååååååååhhhhhhhh hun er også dejlig -love -love -love Hun måtte gerne bo her [bigloony] [bigloony] -jegkrydser

jammen jammen der var ikke billede på Johnnys før -ked -ked[/quote:lh1iacc5]

joooooooooooooooooo det var der, du er bare morgentræt og ku slet ikke se billedet -høhø

naj, du var så hurtig til at svare at jeg ikke nåede at lægge et billede ind

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL -zzz [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] -NAT -NAT -sover

fik en Old english sheepdog…

Og den har efter min mening for meget hår…

For ikke ret lang tid siden prøvede jeg en kattetest og der ramte den også forkert… hmm… hader tester… for så ville vi finde ud af hvordan orientaler blev den anbefalet… og får at få den skulle du være ligeglad med alt i alle kategorierne… igen… hmm… hader test… men jeg kan ikke lade vær med at tage dem alligevel