Hej har ikke tid til det her

:? nu er det mig der er trådstater af den anden tråd…

at jeg skulle have skrevet mit indlæg på en anden måde forstå jeg ikke…

jeg var drillesyg… :? må man da ikke være det…

øh, hvis jeg ikke har lyst til at skrive navn på enten min killing eller dennes opdrætter er da op til mig… øh jeg er voksen og ikke under opsyn…

Jeg er ved at blive led og ked af, at der bliver gjort så meget ud af, at jeg tilfældigvis kender nogen her inde privat…

jeg har ret til privatliv og have hemmeligheder…

Hanne igen igen er det altså IKKE det at du IKKE skriver navnet på killingen. Tror mange af os er fuldstændig lige glad emd den killing, men princippet i at i er flere der internt skriver om en mail. Det kan jeg slet ikke se nogen grund til at det skal på åbent forum.

og at jeg så efterfølgende skal svines til af en admn på Msn

Hvad der foregår på MSN skal vel ikke trækkes herind. synes altså denne lille bagatel kører i langdrag… sorry

Så stopper du altså. Jeg har aldrig talt med dig over Msn -what

ved du hvad Sine… vi er jo bare flere der har modtaget en mail… helt ærligt, nu stopper legen…

Hmmmm jeg syntes, at dette er en spand suppe, som har kogt for længe og er blevet ganske uspiselig…jeg fattede ikke, hvad al den hurlumhej skulle gøre godt for i Hanne’s killinge tråd og jeg fatter ikke, hvorfor det bliver ved her…
Man kan ikke være udenfor, hvis man aldrig har været inde…sagt af en’ som aldrig har været det ene eller andet og ganske tilfreds med det…jeg kan hygge og skændes med alle…hende jeg syns er en dum ** den ene dag kan jeg grine med den anden…er det ikke det man skal kunne på et forum som dette?
Hvorfor lave en skøn tråd om en smuk kommende killing til en tråd om indspisthed ligger udenfor min fatteevne…men skidt jeg har aldrig været den skarpeste kat i skuffen…og nej det gør ikke ondt -tihi

Synes helt ærligt også bare det kører i ring.

At nogle åbenbart føler sig udenfor, kan vi andre ikke lave om på.
Det er sådan de føler, men helt ærligt get over it også kom videre -thumbs

Karen hvis du lægger mærke til det så står der Administrator ved alle i Administrator gruppen. Det er ikke blevet delt op i forskellige funktioner/navne endnu. :slight_smile:

Og så retter jeg lige igen…kan se at Miss T har fået lavet sin titel om…men ikke de to Annetter :wink:

Nej NU må I simpelthen stoppe det her…

Det hjælper hverken fra eller til, at nogle føler sig forurettet på den ene eller anden måde, og at der skal laves sådan et cirkus ud af det her - det går simpelthen langt ud over min fatteevne.

STOP DET NU - ALLESAMMEN…

Hanne, Annette og Signe - stort tillykke med jeres nye kommende pus…
Jeg glæder mig til at se og høre mere om dem med tiden.

[quote=birtheras;50834]Karen hvis du lægger mærke til det så står der Administrator ved alle i Administrator gruppen. Det er ikke blevet delt op i forskellige funktioner/navne endnu. :slight_smile:

Og så retter jeg lige igen…kan se at Miss T har fået lavet sin titel om…men ikke de to Annetter ;)[/quote]

Om det er mig der bliver ment, eller en anden er for så vidt underordnet, det vil ikke blive accepteret.
Adminteamet

Undrer mig over den mangel på respekt og empati der udvises og uvilligheden der hersker blandt nogle til at tage et skridt tilbage.
Jeg ved at der mangler empati i katteverdenen, men hvor ville det være dejligt hvis alle gjorde et lille forsøg på at få det indført, sikke mange sure miner og misforståelser man kunne slippe for -thumbs:D

undrer mig så også over at jeg ikke må få svar på mit spørgsmål :confused:

[QUOTE=Annette O;50840]

Hanne, Annette og Signe - stort tillykke med jeres nye kommende pus…
Jeg glæder mig til at se og høre mere om dem med tiden.[/QUOTE]

Tak, men jeg skal altså ikke have nogen kat, det er en kæmpe misforståelse at vi ved alt muligt om hinanden. Det var en gætteleg, som enkelte misforstod, og hvordan skal jeg i øvrigt kunne undskylde for det? Nu også på vegne af katteverdenen og alt muligt… -neje -peaceman -tihi-surrender

Jeg tror altså ikke jeg kigger mere i den her tråd nu, for så ender jeg med at få et epileptisk anfald eller noget. -politi

[QUOTE=Sheer;50861]Tak, men jeg skal altså ikke have nogen kat, det er en kæmpe misforståelse at vi ved alt muligt om hinanden. Det var en gætteleg, som enkelte misforstod, og hvordan skal jeg i øvrigt kunne undskylde for det? Nu også på vegne af katteverdenen og alt muligt…

Jeg tror altså ikke jeg kigger mere i den her tråd nu, for så ender jeg med at få et epileptisk anfald eller noget.[/QUOTE]

Sorry - jeg havde misforstået det ;-))

Men du kan da sagtens få et tillykke alligevel :stuck_out_tongue:

Hmmm - tillykke med … øøhm ??? dit fine navn GGGG

-thumbs Mange tak. -LOL

[quote=Nevadaisy;50853]Undrer mig over den mangel på respekt og empati der udvises og uvilligheden der hersker blandt nogle til at tage et skridt tilbage.
Jeg ved at der mangler empati i katteverdenen, men hvor ville det være dejligt hvis alle gjorde et lille forsøg på at få det indført, sikke mange sure miner og misforståelser man kunne slippe for -thumbs:D

undrer mig så også over at jeg ikke må få svar på mit spørgsmål :confused:[/quote]

Tusinde tak for dit Indlæg Tak fordi du kan læse hvad jeg skriver og ikek læser hvad du selv mener at jeg skriver:)

nej vi to har ikke talt sammen over Msn, Modereret af admin

det her er bestemt ikke nogen leg for mig hanne, men tydelig foreskels behandling, Modereret af admin

Sine jeg er stået af og ikke rigtig fuldt med, for jeg kunne ikke finde hoved og hale i noget af det. Håber ikke der er noget med “klikkeværk”, inde/ude folk, længere snor til nogle og sådan. Var det ikke det der var på KG, hvor nogle måtte noget andre ikke måtte. Undskyld min uvidenhed og jeg måske jokker i det.
Du må gerne sende en PB, hvis det er.

Jeg sender dig en PB Denise