Hellig birma vs. Ragdoll?

[QUOTE=Tullepigen90;1034346]Tak for jeres svar allesammen! Det er virkelig dejligt at i vil bruge jeres tid på at skrive og kommentere :smiley:

Jeg har besluttet mig for at jeg enten vil have en Hellig Birma eller en Ragdoll, og at det skal være en hankilling. Lige nu overvejer jeg mest en Ragdoll, da jeg jo kan forstå på jer at en Hellig birma IKKE kan trives som den eneste kat.

Desværre er det meget svært at finde en ragdoll han killing, som er til salg da det jo er en meget eftertragtet race. Så hvis i kender nogle der har en sød ragdoll hankilling til salg, så skriv gerne :smiley:

Og lige et tillægs spørgsmål… Hvis jeg vælger at få en hellig birma, skal den anden kat også være en hellig birma eller ville det gå med en huskat?[/QUOTE]

Er du slet ikke interesseret i at overveje en voksen ragdoll eller birma? Killinger er skønne, men de bliver jo ikke ved med at være denne lille nuttede hårbold… Den blir teenager, og driver sin ejer til vanvid… :høhø: Bare spørg nogle af dem, der har en killing i lømmelalderen… :tihi: Så du skal være forberedt på at hvis du køber en killing, bliver der nok ikke meget putning og nussen det første års tid…
Det gode ved en voksen ragdoll er at de bliver ligesom killinger når de leger og tumler rundt :smiley: Men der er så stadig tid til en masse nus, fordi de ikke har det samme energi niveau som killinger… (ikke ret længe af gangen ihvertfald… :tihi:)