Helt blank

Ahhh godt at høre. Når det er noget vi kun skal leve med et stykke tid, indtil opdateringen er færdigbehandlet, så er det til at leve med. Tak @RuneS :slightly_smiling_face:

1 Synes om

kan mærke der er en udvikling i det. Svartiden er stadig langsom, men slet slet ikke som i morges :slight_smile:
Det går fremad :+1:

Jeg synes også at det går en my hurtigere nu :+1:

Så virker min mobil også igen :clap:t2:

Fra Firefox og Android virker den fortsat ikke her - historik m.m. clearet, uden resultat…

Hvis du prøver at gå ind på en underside, fx Katte - Kattegale hjælper det så?

1 Synes om

Sørme, ja… :ok:
Hvordan laver jeg samme trick i mobil.appen…? :thinking:

1 Synes om

App,er er egentligt også bare hjemmesiden i browseren, men vist på en lidt anden måde. Hvis du prøver linket fra browseren kan vi måske være heldige det løser det hele vejen rundt

OK - det var så nok desværre en workaround, snarere end en løsning… :thinking:
Jeg kommer ganske rigtigt ind via linket i browser fra hhv. PC og telefon, men hvis jeg efter følgende forsøger at åbne fra enten link til hovedside eller appen på mobilen, er problemet der stadig.
Mystisk…

Jeg har været helt hægtet af … tænkte at jeg var blevet blokeret :pleading_face:

1 Synes om

Min virker stadigvæk ikke på tlf - kun hvis jeg går på en underside. :slight_smile: men så går jeg bare den vej ind :smile:

Hvor underligt at så mange har problemer. Jeg har intet mærket på PC eller på Android

Jeg er på fra Ipad/iPhone og kan fortsat kun få adgang når jeg går ind vha. linket til underforummet. Når jeg forsøger med hovedsiden, bliver siden helt blank.
I øvrigt er Kattegale pludselig blevet meget langsom.

Jeg er kommet på nu via undersiden.
Jeg kan stadig ikke komme på via appen. samt jeg kan heller ikke komme på via crome eller edge

Hos mig fungerer det igen, som det skal, men jeg har også kun haft problemer med hastigheden. Det virker både i FF og Chrome. Vil I skrive, hvis I stadig har problemer?

I Safari på både Iphone, Ipad og Macbook kommer der kun blank side op, som ikke loader indhold, når man prøver at gå ind på hovedsiden.
Jeg kan få den til at åbne op, hvis jeg går direkte ind på undergruppen sygdom.

1 Synes om

Samme issue fra mobil - kan kun åbne via underside.
Har ikke prøvet fra FF i dag, men mistænker at det heller ikke er “gået over”…

EDIT: Det var det heller ikke - men det er vist ikke helt så simpelt som det er hovedsiden, der ikke virker, har nemlig lige prøvet et underside-link fra historikken; det resulterer i samme blanke side, mens et nyt “underside-link” virker fint.
Come to think of it, så har jeg vist heller ikke tidligere åbnet KG fra Chrome, så mit gæt er faktisk, at det ikke er et spørgsmål og under- vs. hovedside, snarere nyt vs. tidligere anvendt link - @Rune, giver det nogen som helst mening…?

Havde samme tanke, men er pt. kun nået til at afinstallere - for hvor dælen henter jeg lige appen fra…? :thinking: :roll_eyes:

Jeg kan ikke åbne siden i Crome, men den åbner i Edge (computer)
Den åbner på telefonen, men jeg var nødt til at installere en ny app for at få det til at virke der … den gamle adgang var og er, stadig blank.

Jeg kan bruge den på ipad, iphone og chrome på pc. Edge læser den også fint ind på.

Åbn dette link på telefonen: Katte - Kattegale … det var i hvert fald det jeg brugte