Helt blank

Virker ikke i Safari heller… Den er bare blank desværre…

Her virker den fint nok i Safari :slightly_smiling_face:

Her virker den stadig ikke, valgte at slette appen, for at prøve at hente den på ny, men nu kan jeg ikke finde appen i googel play :argh: :argh: :argh: :argh:

Appen hedder Discourse. Når du kommer ind i Discourse, skal du tilføje kattegale.dk. Jeg har netop downloadet den og forsøgt og kommer fint ind.

Jeg kommer også fint ind via Safari på min iPad. Jeg har ikke tidligere brugt Safari til kattegale, så måske er det derfor? Hvad jeg mener - kan det være noget cache eller nogen cookies eller lign., der driller, @RuneS - og hvordan kan vi eller den enkelte bruger eventuelt fixe det?

1 Synes om

Jeg har ingen problemer. Det går hurtigt igen her. Bruger kun pc og Chrome

Her er også helt fin forbindelse igen uanset om det er på mobil-app eller Firefox browser på pc/ipad

1 Synes om

Det linker vist bare til en underside - men har nu forsøgt med @galath 's vejledning, og nu virker app’en igen fint, så der er noget der indikerer at teorien er rigtig…

Jeps, teorien holder netop ikke hele vejen rundt, da det kun er nogle af os, der oplever problemet - der er bare ikke noget bedre end random fejl… :face_with_raised_eyebrow:

1 Synes om

Chrome virkede ikke her til morgen, kun da jeg brugte det link som Rune gav, kom jeg ind. Edge virker så fint…

Det virker stadigvæk ikke her :confused:

Hos mig har det virket hele tiden i Microsoft Edge - det var lidt langsomt en overgang, men virker fint nu.
Men jeg undrer mig lidt over udseendet på de humørikoner, man kan sætte ind i indlægget, de ser anderledes ud.
Altså jeg mener dem, men sætter i andres indlæg, som f.eks. thank you.

Hvad er det, der ikke virker? Hvilken browser, hvilken device? Hvis det er appen, vil jeg anbefale, at du afinstallerer den og installerer den igen - se ovenfor, hvordan du gør.

På min iPhone og min computer virker det ikke. Kan dog gøre det i Firefox på com, men bruger sjældent computer…

Bruger ikke app’en :slight_smile:

Jeg fik det til at virke på telefonen ved at slette min browser historik :slight_smile:

Hos mig ser det ud til at virke fint igen. Er på fra computer og bruger Google Chrome. Har intet gjort, andet end ventet på det blev normalt igen. :grin:

Det har jeg gjort, og det virker stadigvæk ikke :confused: men det kommer vel på et tidspunkt

Sjovt som nogen kan og andre ikke … jeg har stadig en blank side i Chrome :gruble:

1 Synes om

Jeg har for længst opgivet at forstå den slags, så i min verden er det mest “virker/virker ikke” :rolleyes:

2 Synes om

Har du prøvet at slette cachen i Chrome? De tre prikker i øverste højre hjørne i Chrome → Flere værktøjer → Slet browserdata. Her kan du så vælge til, hvad du vil slette. Jeg ville begynde med historik samt billeder og andre filer i cachen. Hvis det har noget med det at gøre, er det nok mest sandsynligt, at det er cachen, der er skyld i det.

Ellers kan du selvfølgelig også prøve at slette cookies. Det betyder så bare, at du skal logge ind på alting på ny, hvis du har sider, hvor du ikke normalt logger ud.

Det er muligt, du udmærket er klar over, hvordan man sletter sin cache, men nu er det i hvert fald også forklaret, hvis andre kan bruge det :slight_smile:

Hvis nogen har brug for instruktioner til andre browsere, kan det ønske også efterkommes. Jeg ved dog ingenting om iPhone og kun meget lidt om Safari, som jeg kun sjældent er inde på. Så der må andre hjælpe.

1 Synes om

Mit virker nu på tlf :clap:

1 Synes om

Jeg har lige to gange, i forskellige tråde, fået denne besked. Ved ikke om det høre til i denne tråd, men det er ikke noget jeg plejer at opleve.

1 Synes om