Hemmlig adresse på krak

Ja, som overskrifte siger: Er der nogle der ved hvordan man får hemmelig adresse på bla. Krak:?

Sådan så hvis man søger på mit tlf, kan man ikke se hvor jeg bor?

Det får du ved ar få hemmeligt telefon nr. Så kommer det automatisk mener jeg.

Det er vist folkeregistret som ordner det - via borger.dk (Og NemID). :slight_smile:

Du kan kontakte folkeregisteret og bede om skjult adresse?

Så gælder beskyttelsen i et år hvorefter den kan fornyes…

Jeg fik dem dog overtalt til at skjule min i fem år, før den igen skulle fornyes… For det er virkelig ikke noget jeg går og husker på at få gjort fra år til år…

Du skal bare ringe til dem, så ordner de det med det samme.

Okey, det var alligevel lidt opfattende :slight_smile:

Er ikke interesseret i at have hemmeligt nr. synes selv det er så irreternde man ikke kan se, hvem der ringer -tihi

Det ville bare være rart hvis det ikke var se nemt, at finde frem til hvor jeg boede - ikke at det behøves at være helt hemmeligt.

:s:S:S

Det med hemmeligt telefonnummer er desværre ikke nok !!

Har selv hemmeligt nummer, men fandt mig selv både på Krak og Eniro !!

:muhaha::muhaha:

Du skal kontakte Krak og bede om at blive slettet OMGÅENDE !!!

[quote=Stine A;532113]Okey, det var alligevel lidt opfattende :slight_smile:

Er ikke interesseret i at have hemmeligt nr. synes selv det er så irreternde man ikke kan se, hvem der ringer -tihi

Det ville bare være rart hvis det ikke var se nemt, at finde frem til hvor jeg boede - ikke at det behøves at være helt hemmeligt.[/quote]

Du får ikke hemmeligt nummer fordi du får skjult din adresse :slight_smile:
Man kan bare ikke slå dig op længere, hverken på dit nummer eller på dit navn
Men folk vil stadig kunne se dit nummer når du ringer til dem. :slight_smile:

Det med hemmeligt telefonnummer er desværre ikke nok !!

Har selv hemmeligt nummer, men fandt mig selv både på Krak og Eniro !!

:muhaha::muhaha:

Du skal kontakte Krak og bede om at blive slettet OMGÅENDE !!![/quote]

Jamen så vil jeg da ringe til dem imorgen:)

[quote=Rimmen;532117]Du får ikke hemmeligt nummer fordi du får skjult din adresse :slight_smile:
Man kan bare ikke slå dig op længere, hverken på dit nummer eller på dit navn
Men folk vil stadig kunne se dit nummer når du ringer til dem. :)[/quote]

Aha på den måde -tihi

Du skulle automatisk blive sletter fra Krak, dgs mv. når du får skjult din adresse…
Men det skader jo ikke at speede processen lidt op :slight_smile:

Når man bare sætter “udeladt nr” eller hemmeligt nummer til fra sit telefonselskab, så er det stadig offentligt på krak mv. - er jeg temmelig sikker på. Jeg har aldrig anvendt det selv. Jeg hader når jeg ikke kan se hvem der ringer! :slight_smile:

Takker for alle svar.

Må jeg heller lige få kigget nærmere på :thumbup:

Mener jeg vingede af i ‘skjul adresse’ da jeg skiftede sidst på folkeregisteret…har lige googlet mig selv…og jeg eksistere ikke:rock:

Var det i forbindelse med flytning?

Ja, det var dengang jeg flyttede herud på landet for 6 år siden…og jeg har ikke skulle opdatere det siden:)

skjult adresse, som alle siger.
Jeg har det selv.
Dog skal du være opmærksom på om du stadigvæk er på krak.
Det har jeg prøvet, og måtte ringe hele 4-5 gange før de fjernede det.

I folkeregisteret. Det har jeg nemlig også selv gjort. Plus få hemmeligt nr. hos dit teleselskab. Du kan vælg imellem at få hemmeligt nr, så det ikke kan findes nogen steder eller at få hemmeligt nr, så folk, du ringer til, ikke kan se nummeret. Du kan selvfølgelig også vælge begge dele :slight_smile:

Ja, så havde det jo været nemt at gøre for 6 mdr. siden da jeg flyettede - men det tænkte jeg ikke lige på, på det tidspunkt.

Jeg har lige været inde og kigge på mine indstillinger for telefoni (på Telmores side)

Her har jeg også krydset af ved *Hemmeligt nummer, hertil står der at Med Hemmeligt nummer videregiver TELMORE ikke dine data til offentlige registre (fx De Gule Sider).

Jeg har ikke krydset af ved *Skjult nummer Med Skjult nummer vises dit telefon nummer ikke til den, du ringer til.

Men hvis man kun gør det gennem sit teleselskab, så kan man vel stadig slå dig op via navn, og så få vist din adresse? Tænker jeg da?
Jeg ved faktisk ikke hvordan det virker, så jeg helgarderede mig ved både at få hemmelig adresse, og krydse af ved hemmeligt nummer :slight_smile:

Okey, så man kan få hemmeligt nr uden det er hemmeligt når man ringer:?
Er det rigtigt forstået:?