Jeg må ringe der ind og få dem til at ordne det.
Ja, jeg glemte at inkludere at der naturligvis kan være grunde…
men for sådan en som mig kan jeg simpelthen ikke få øje på en årsag… Heller ikke selv om jeg har et usædvanligt navn
Det er det der med det skriftlige medie - jeg svarede bare på den der med “almindelige” menneskers behov… og andre tænker på alle undtagelsestilfældende
Jeg fik hemmelig adresse og de spurgte mig ikke hvorfor. Skulle ikke have noget dokumentation
Tænk, det vidste jeg ikke at man kunne - det skal jeg da ind og have gjort - skal man henvende sig personligt, mon ??
:?
Eller kan det klares over Nettet, og i så fald hvor ??
[/quote]
Du kan bare ringe ind til folkeregisteret
http://www.kk.dk/Borger/BoligOgByggeri/Folkeregistret/NavneOgAdressebeskyttelse.aspx
[quote=Ann K;532580]Ja, jeg glemte at inkludere at der naturligvis kan være grunde…
men for sådan en som mig kan jeg simpelthen ikke få øje på en årsag… [/quote]
Nej, det er vi helt enige om, men der er bare ret mange mennesker, hvor årsagen er indlysende - og så er der dem, der gerne vil have det, og hvor jeg synes, de skal have lov til det, hvis de synes.
Man gemmer sig jo ikke for hele verden på den måde. Hvis man skylder penge væk og et firma vil sende én til inkasso kan de godt få oplysningen fra Folkeregistret - de skal bare give en begrundelse for behovet.