Hende her

Er jeg bare totalt forelsket i.
3 1/2 uge gammel, er lige begyndt at udforske verden omkring sig - og hun spinder hver gang jeg rører ved hende :wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er simpelthen skøn -love

Hendes søster er en fremadstormende tøs - og bliver sandsynligvis kuldets ballademager. Først til det hele - og svær at tage billeder af, fordi der allerede er fuld fart på.

Og brormand … lidt mere forsigtig indtil videre, meeen … det er drengene ofte :slight_smile:

Overvejer hvad de skal hedde … det er et E-kuld.

Det kan jeg godt forstå du er - selvom jeg nok ville være forelsket i dem allesammen :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvad med at kalde hende den lille med fuld fart på for “Electra” Gg

Det ville da passe godt :stuck_out_tongue:

Emma, Elisa og Erik :tihi::tihi:

Skønne er de altså :wehuu:

[quote=Catika;351000]Emma, Elisa og Erik :tihi::tihi:

Skønne er de altså :wehuu:[/quote]

Ja, det er altså ikke så langt fra, hvad mine børn foreslår :ups:

Sejt :thumbup:

Hvad foreslår de :høhø:

Hvor er de skønne :wehuu::wehuu:

mmm…E-navne :? Pigerne: Eowyn, Enya, Epiphany eller Estella. Drengen har jeg ikke lige et bud på…men du kunne jo kalde ham Engel, når man tænker på hvordan du plejer at beskrive dine kuld -engel:høhø:

Hvor er hun smuk, den lille mini puma :slight_smile:

Hvor er de bare skønne :wehuu:
Evita, Estrada og Ella :hjerte:

Hvor ser de alle engleagtige ud :wehuu:

Ebony til en af dem, de har jo sort farve eller hvad det hedder.

Endavour, Evilana, Embece.

[quote=Vivi_Fletcher;350994]
Hun er simpelthen skøn -love

[/quote]

Uha - at finde et navn til en engel - det er svært :slight_smile: Evita måske ? en engel for folket :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;350994]Hendes søster er en fremadstormende tøs - og bliver sandsynligvis kuldets ballademager. Først til det hele - og svær at tage billeder af, fordi der allerede er fuld fart på.

[/quote]

Gry har ret - sådan en lille ballademager er da en ren Electra :slight_smile: en lille heltinde med krudt i rumpen

Så må han da være en Eragon… lidt forsigtig i starten til han opdager sine “powers”

Enigma
Elina
Emil

Hvor er de bare dejlige, bare det var mine små missebørn.

Navne med E Hvad med Ebba og Ebbe

Knus Elin

Det bliver helt sikkert ikke “menneskenavne” de skal ha’ - bare så I ikke tænker i de baner :slight_smile:
Det er dem, der er masser af forslag af fra børnene her i huset :tihi:

Haha - jeg synes ellers EVA var et godt bud -engel

Esmera
Evira

Og hvor er de da kære. Især den første lille pige er bedårende :inlove:

En af pigerne kunne hedde Esmee (Esmee Denters) Hun synger vildt godt! :slight_smile:

Altså, selvom du ikke vil have ‘menneskenavne’ så tænkte jeg også bare Erik lige med det samme. Det er da genialt!

Tjah … hvis den ene af dem viser sig at blive en pestilens, så kunne den hedde E-Coli :tihi:

De er ret så nuttede :wehuu:

Ihhh hvor er de altså søde :wehuu:

Skulle lige til at foreslå Elias til den søde lille dreng, da jeg så din besked om ingen menneskenavne… :slight_smile:

Men så har jeg desværre ikke lige nogle navne…

Men hvor er de dog søde…! -love

Hvor er de altså dejlige, det må være skønt at have sådan nogle småtlinger :wehuu::wehuu: :wehuu:(skriver jeg, mens jeg kigger på Dee på 9½ kilo)