Hermie og Sparta

Har fået lov af Bazan til at lave en tråd så i kan følge med i hvordan de to smuksakker har det.

Nu er de to prinsesser ankommet og er allerede i fuld gang med at lave ballade.

Sparta kravler i min mors bøger og Hermie venter på at min mor kigger væk så hun igen kan prøve at hoppe op og få åbnet buret til min mors fugl :tihi::tihi:

lol!

held og lykke med de to frækkerter :slight_smile:

Det lyder super :slight_smile: de falder snart til.
Held og lykke med de 2 :slight_smile:

Skal i have den første billedhistorie? -LOL

Meget gerne:)

Der var engang en mis der hed Sparta hun var en meget blid og uskyldig mis :tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

eller?

Hov. ligger dem lige ind i et album så jeg kan skrive historie sammen med billederne.

Hermie sidder og spiser lige nu og Sparta sidder og troner på toppen af kradsetræet inden hun løber videre og hopper på Hermie :tihi::tihi::tihi:

Ååååårh hvad er det for noget? -what

Hej - kan du spises?

Stop den lille kænguru før den hopper igen …

Hmm, nu kommer jeg

Og spiser dig wraaaaaaaaaaaaaaaaa:yatta::yatta::yatta:

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

btw. fuglen lever stadig :tihi:

Nu har Hermie lagt hos mig i 2 min og hun spandt! Sparta farer rundt som en skoldet skid og driller alt og alle

wow en smuk kat, sikke et mønster :iloveyou:

Ja og sikke et sind, hun er så fræk som en slagter hund, hun flyver rundt i lejligheden og driller Hermie og før hoppede hun op bag på min mors kontorstol og slog hende på hovedet ligeså blidt og skyndte sig at løbe :tihi::tihi::tihi:

Hermie er meget stille og rolig og utrolig sød, sikke et mønster og sikke nogle øjne :wehuu:

de har begge to spist og drukket og Hermie har været på kattebakken :thumbup: de har virkelig taget det hele i stiv pote begge to. Såååå dygtige missere!

De lyder skønne begge to :thumbup:

Åhh, savner dem da allerede!! Jeg tænkte nok de ville klare det så flot, de har også kun været rigtig gode her hjemme! Lille Sparta, hun er sååå nuser! Bare vent til hun går kold, så er hun som den sødeste baby!!

Pas nu på at fuglen ikke dør af angst/chok, med sådan et par stykker i huset, jeg ville nok lukke den fra :slight_smile:

Og ellers rigtig sød billedeserie

Jeg synes så ikke der er noget at grine af…derimod er det synd for fuglen

Hun er ikke gået død endnu, jeg er spændt på hvornår det sker.

[quote=Eife;427302]Pas nu på at fuglen ikke dør af angst/chok, med sådan et par stykker i huset, jeg ville nok lukke den fra :slight_smile:

Og ellers rigtig sød billedeserie[/quote]

Der er blevet lukket af ud til køkkenet så de kun er der ude når min mor er der og kan holde øje med dem. Og døren er låst så de kan ikke få den op.

Havde også lidt ondt af Bølle, men jeg tror nu mere Sparta ville lege hvor Hermie ville spise.

Dejligt at se og hører at det hele går godt! :slight_smile:
utrolig svært at sige farvel hvergang :frowning:
Heldigvis er de i gode hænder , det er dejligt at vide :slight_smile:
Vidste godt at fuglen ville stå for skud: Hermie er dræberen. alt hun sætter sig for mål dør, sparta er mere legesyg :slight_smile:

Er rigtig glad for denne tråd :slight_smile: og det hele skal nok gå godt!
det er 2 stk dejlige missere <<3

[quote=Bazan;427381]Dejligt at se og hører at det hele går godt! :slight_smile:
utrolig svært at sige farvel hvergang :frowning:
Heldigvis er de i gode hænder , det er dejligt at vide :slight_smile:
Vidste godt at fuglen ville stå for skud: Hermie er dræberen. alt hun sætter sig for mål dør, sparta er mere legesyg :slight_smile:

Er rigtig glad for denne tråd :slight_smile: og det hele skal nok gå godt!
det er 2 stk dejlige missere <<3[/quote]

Ja så vi har som sagt valgt at låse døren der ud til når der ikke er nogen der ude, og det tog de meget pænt, så det skal nok gå.

Tror aldrig nogen sinde jeg har set en kat med så meget krudt i røven, man bliver helt forpustet bare af at se på hende :yatta::yatta::yatta:

De er rigtig dejlige begge to, og synes det var så flot at de begge to kom op og ville snakke i sofaen og at Hermie endda spandt.

Jeg er enormt overrasket over hvor flot de har taget det:wehuu:

Kære Mette.

Det var en meget flot gestus af din mor med ultrakort varsel at åbne døren døren for Hermie og Sparta.

[quote=Jane K;427400]Kære Mette.

Det var en meget flot gestus af din mor med ultrakort varsel at åbne døren døren for Hermie og Sparta.[/quote]

Det vil jeg sige videre til hende:)