Herning 7. juli 2012

[QUOTE=dkkorat;877235]Så har jeg fået tilmeldt Anakot (KOR) og Brian (PER) :slight_smile: (og jeg ved, der kommer 3 KOR mere:thumbup:)
[/quote] - og de er allerede tilmeldt :slight_smile:

Jeg har dog et spørgsmål om udstillerarmbånd - hvordan skal dette forstås:?

Hvis man kun tilmelder én kat, får man ét armbånd - fint nok:ok:
Hvad hvis man tilmelder flere katte:? Får man ét armbånd pr tilmeldt kat:? (for sådan forstår jeg umiddelbart teksten)
Hvornår får man disse armbånd:?

Det er simpelthen dit adgangskort til Landsskuepladsen. Det er Landsskuets betingelser, for de vil selvfølgelig ikke risikere at folk kommer med hele familien og alle naboens børn osv. som så kommer gratis ind. Derfor har de vedtaget ét armbånd pr. tilmeldt kat - og det er derfor der også står en pris på de ekstra personer, hvis man er flere to-ben end fir-ben. Det er iøvrigt ikke meget anderledes end i Fredericia - de måler bare antal pr. udstiller, ikke pr. tilmeldt kat. (Og de var lidt sent ude iår, men de strammer op næste år…)
Nå, og foreløbigt er det planen at vi ved tilmeldingsfristens udløb afleverer en liste til Landsskuet, som så selv står for udsending af armbånd - det er åbenbart sådan det fungerer med alle de andre dyr.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;877237]Det er simpelthen dit adgangskort til Landsskuepladsen. Det er Landsskuets betingelser, for de vil selvfølgelig ikke risikere at folk kommer med hele familien og alle naboens børn osv. som så kommer gratis ind. Derfor har de vedtaget ét armbånd pr. tilmeldt kat - og det er derfor der også står en pris på de ekstra personer, hvis man er flere to-ben end fir-ben. Det er iøvrigt ikke meget anderledes end i Fredericia - de måler bare antal pr. udstiller, ikke pr. tilmeldt kat. (Og de var lidt sent ude iår, men de strammer op næste år…)
Nå, og foreløbigt er det planen at vi ved tilmeldingsfristens udløb afleverer en liste til Landsskuet, som så selv står for udsending af armbånd - det er åbenbart sådan det fungerer med alle de andre dyr.
VH
Susanne[/QUOTE]

Dvs nu hvor jeg har tilmeldt 2 katte, så får jeg 2 armbånd:? undskyld, hvis jeg er tungnem:surrender:

Og så har vi rundet 101 tilmeldte katte! Vent ikke alt for længe med at tilmelde, hvis man vil være sikker på at komme med…
VH
Susanne

Yes - lige præcis :slight_smile: 2 personer går ind uden entre, og har du resten af familien eller naboens børn med, så skal de betale entre.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;877243]Yes - lige præcis :slight_smile: 2 personer går ind uden entre, og har du resten af familien eller naboens børn med, så skal de betale entre.
VH
Susanne[/QUOTE]

Fantastisk:juhu:

Jeg kommer ikke med, men jeg vil da gerne benytte mig af at ønske alle held og lykke med udstillingen :slight_smile:

Hvis nogle sjællændere eller fynboer vil dele lidt transportudgifter, så er der plads i bussen, som kører Hellerup - Rødovre - Ringsted - Herning med mulighed for afhentning undervejs. Vi er nu 3 personer og 5 katte i bussen - der er plads til 2 eller 3 personer til med katte :slight_smile: Vi kører over fredag og hjem søndag.

Vi kommer med 4 stk.

Korzhik SuperBob kl. 7
Diamond Line kl. 9
Kalinka.Malinka kl. 9
Brusnika Pride Amour kl 11

Det kan du dælme tro :slight_smile: Det er 20 minutters omvej, så det er vist lige til at overkomme for at få fantastisk selskab i bilen :tihi:

[QUOTE=Elwarth;876987]Jo, hvis man ikke var en af dem, som tilmeldte indenfor det første kvarter eller noget :wink:
Jeg havde liiiige glemt en lille detalje, da jeg åbnede, så dem, der har tilmeldt inden kl. 18.17 har ikke fået en mail. Hvis I er i tvivl, om I er med, så send mig en mail, så kigger jeg efter :wink:

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Jeg har ikke modtaget mail - men kattene står under brugerdata på jyrakudstilling.dk er det ikke nok???

Jeg kommer med 2 1/2 styks Kurilean Bobtail :slight_smile: Kaitlin i kl.11, Quick Step (a.k.a. Little Miss) i kl.11 og en erm… Mulig tredje :wink:
Tanja- har du Lotus med?? :slight_smile:
Glæder mig såååå meget :slight_smile:

[QUOTE=Amorito;877575]Jeg kommer med 2 1/2 styks Kurilean Bobtail :slight_smile: Kaitlin i kl.11, Quick Step (a.k.a. Little Miss) i kl.11 og en erm… Mulig tredje :wink:
Tanja- har du Lotus med?? :slight_smile:
Glæder mig såååå meget :)[/QUOTE]

Muligvis ja - hvorfor??

Nå, Pernille har tilmeldt sin røde dreng, så det bliver 4 katte jeg skal have med :tihi:

Bare nysgerrig- jo flere bobber jo bedre :smiley:

Jo da :slight_smile:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Elwarth;877771]Jo da :slight_smile:

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Så er alt jo i den fineste orden… :slight_smile:

Vi vil da heller ikke undvære dig… :stuck_out_tongue:
Meeeen - tror jeg kan “prale” af at være den der meldte sig som steward hurtigst denne gang… hehe - Simone mente ihvertfald jeg var utrolig hurtig…

Vi ses i Herning…

[QUOTE=trillingsgaard;877802]Vi vil da heller ikke undvære dig… :stuck_out_tongue:
Meeeen - tror jeg kan “prale” af at være den der meldte sig som steward hurtigst denne gang… hehe - Simone mente ihvertfald jeg var utrolig hurtig…

Vi ses i Herning…[/QUOTE]
Hehe jeg overvejede om det ville være flabet at sende en mail 40 minutter efter sceneshowet var slut, hjemme fra min sofa :høhø: tænkte at det nok ville være at presse citronen lidt :tihi: (aldrig er jeg kommet SÅ hurtigt hjem fra show - hold nu op det var rart! :tihi: )
besluttede mig lige at hente lidt mad og slik først og SÅ sende en mail :tihi:

[QUOTE=PiaB;877807]Hehe jeg overvejede om det ville være flabet at sende en mail 40 minutter efter sceneshowet var slut, hjemme fra min sofa :høhø: tænkte at det nok ville være at presse citronen lidt :tihi: (aldrig er jeg kommet SÅ hurtigt hjem fra show - hold nu op det var rart! :tihi: )
besluttede mig lige at hente lidt mad og slik først og SÅ sende en mail :tihi:[/QUOTE]

Hehe - jeg tænkte også at det måske var lige hurtigt nok… meeen jeg havde så lige 3 timer hjem, og var så træt at jeg vidste jeg ville glemme det inden jeg nåede motorvejen - så sendte den afsted da jeg nåede ud i bilen… :smiley:
Men ja - må være skønt at komme så hurtigt hjem fra et show… heldigvis har jeg kun 40 min. hjem fra Herning - så det ser jeg frem til…

[QUOTE=trillingsgaard;877802]Vi vil da heller ikke undvære dig… :stuck_out_tongue:
Meeeen - tror jeg kan “prale” af at være den der meldte sig som steward hurtigst denne gang… hehe - Simone mente ihvertfald jeg var utrolig hurtig…

Vi ses i Herning…[/QUOTE]

Tanja: Jeg skrev til simone at jeg vil gå steward i herning et par timer, efter vi havde forladt udstillingen i Vrå