Herning 7. juli 2012

Tanja skrev vist 15 min efter udstillingen sluttede i vrå

Stadig ikke tidligt nok til at slå min… :stuck_out_tongue: jeg havde lige nået at pakke mit bur ned i Vrå efter endt BIS - også sendte jeg min mail afsted, så Simone modtog min mail 37 min. efter BIS sluttede i Vrå… :slight_smile:

Så kan i lave BIV :slight_smile:

Jeps- fordi Poul kommer også med Amrita :slight_smile:
Tanja- Lotus er i åben klasse nu ikke???

[QUOTE=Amorito;878703]Jeps- fordi Poul kommer også med Amrita :slight_smile:
Tanja- Lotus er i åben klasse nu ikke???[/QUOTE]

Det er hun ja…

[QUOTE=Amorito;878703]Jeps- fordi Poul kommer også med Amrita :slight_smile:
Tanja- Lotus er i åben klasse nu ikke???[/QUOTE]

Ja og Jeanette kommer med kiksen… Mon der også bliver til biv i de andre grupper?

I hvert fald kan det stadig nåes, der er ledige pladser endnu :slight_smile:
VH
Susanne

Ok :slight_smile: glæder mig til at se hende

Der gør i hvert fald i gr.4 - der har Jeanette Kalinka Malinka og Diamond og Pride Amour med; jeg har Kaitlin med og Marianne har Amiko med!!! Så mange piger i åben og ungdyr! :slight_smile:

Ku´ I ikke lige ryste træet? Vi mangler at få udfyldt ca. 20 pladser endnu, og vi ville rigtigt gerne (af hensyn til Mette der kun lige har lagt Vrå kataloget fra sig :slight_smile: ) kunne lukke til planlagt tid, så hun ikke skal lave katalog i døgndrift for at blive færdig i tide. Kom og benyt jer af det - der er lidt rabat hvis man har 3 katte i ét dobbeltbur! Og ikke verdens største konkurrence :slight_smile: Og en helt speciel stemning ikke at forglemme :slight_smile:
VH
Susanne

hmmm… jeg har i princippet et par udstillingsgebyrer jeg ku bruge, så det vil jo ikke koste noget…

jeg ved bare ikke om jeg orker at skulle vaske kat når man kommer hjem :tihi: ALT stinker jo af KO bagefter… :høhø:

[QUOTE=PiaB;879115]hmmm… jeg har i princippet et par udstillingsgebyrer jeg ku bruge, så det vil jo ikke koste noget…

jeg ved bare ikke om jeg orker at skulle vaske kat når man kommer hjem :tihi: ALT stinker jo af KO bagefter… :høhø:[/QUOTE]

Er katten nyvasket så kan du bare sætte den ud i regnvejr, så kommer sæbeduften igen :høhø:

Jeg ville såmænd gerne med, men jeg tror ikke, at mine misser bryder sig om køer, når de reagerer sådan på våd hund, som de gør :frowning:

[QUOTE=Susanne W;879109]Ku´ I ikke lige ryste træet? Vi mangler at få udfyldt ca. 20 pladser endnu, og vi ville rigtigt gerne (af hensyn til Mette der kun lige har lagt Vrå kataloget fra sig :slight_smile: ) kunne lukke til planlagt tid, så hun ikke skal lave katalog i døgndrift for at blive færdig i tide. Kom og benyt jer af det - der er lidt rabat hvis man har 3 katte i ét dobbeltbur! Og ikke verdens største konkurrence :slight_smile: Og en helt speciel stemning ikke at forglemme :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det har jeg allerede gjort! :høhø: Men synes det er øv at man ikke får rabat bare man tager tre katte med… Skal nok ikke lige proppe min fertile dreng ind til sin mor, som han ikke bor sammen med til daglig :tihi:

Så er der 2 pladser mindre :slight_smile: Charlotte får æren af Unni igen - så kan jeg selv slås med Yasha :tihi: Når nu “det koster gratis”, så kan de lige så godt komme med :slight_smile:

Så må jeg jo vaske kattene når vi kommer hjem :tihi:

[QUOTE=Susanne W;879109]Ku´ I ikke lige ryste træet? Vi mangler at få udfyldt ca. 20 pladser endnu, og vi ville rigtigt gerne (af hensyn til Mette der kun lige har lagt Vrå kataloget fra sig :slight_smile: ) kunne lukke til planlagt tid, så hun ikke skal lave katalog i døgndrift for at blive færdig i tide. Kom og benyt jer af det - der er lidt rabat hvis man har 3 katte i ét dobbeltbur! Og ikke verdens største konkurrence :slight_smile: Og en helt speciel stemning ikke at forglemme :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg har valgt den ene, som har psyken til køer. Den anden, der også kunne egne sig, er forhåbentlig parret til den tid:kryds:

Det er faktisk ikke køerne der er et problem derude - det er mest alt det publikum der kommer!
“Fam. Danmark”, hunde, cykler, trækvogne, barnevogne, løbehjul ect…
Køerne er så rolige at kattene ikke synes at være det mindste påvirket af dem :wink:

/Mette - der selv har rystet træet voldsomt, på Chefens ordre - 6 stk…

[QUOTE=Mette Mejdahl;879131]Det er faktisk ikke køerne der er et problem derude - det er mest alt det publikum der kommer!
“Fam. Danmark”, hunde, cykler, trækvogne, barnevogne, løbehjul ect…
Køerne er så rolige at kattene ikke synes at være det mindste påvirket af dem :wink:

/Mette - der selv har rystet træet voldsomt, på Chefens ordre - 6 stk…[/QUOTE]

Det er muuuuuuuuhligt:tihi: Men situationen med hotel og fremmed kat på værelset taget i betragtning, så er ! kat rigeligt:sorry:

Det kunne der sagtens være noget om - og der er ingen grund til at spænde buen så hårdt, at den brister. Der er andre katte derude, der også burde have en tur på dyrskue.
VH
Susanne

Se dét er jo en hel anden sag! :ok:

Det var også mest for at afmuuuhhstifisere vores brogede naboer :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig i al fald :slight_smile:

/Mette