Hils på Evita :)

Her er min og Snus’ nye kammerat

Søde Hanne kom med Evita i dag, og det er bare gået så fint med at introducere Evita for Snus. Snus er kun en smule forbeholden, tror der er kommet tre små hvæs fra hende i alt.

Evita har et spinderi der får hele den lille krop til at ryste, og en selvtillid på størrelse med Rundetårn. Hun suser rundt og leger og undersøger alt.

Snus er en lillebitte smule forbeholden over for det her…

Her kom et forsigtigt lille hvæs fra Snus - hey - du ligger altså i min sofa!
Evita løftede hovedet og hvæsede igen - skrid, kan du ikke se jeg sover?
Snus gik…

Hvor ser de dejlige ud :hjertekat:

Kæmpe tillykke med hende Pia :smiley:

Hun ser virkelig sød, blød og dejlig ud…:wehuu:

Håber at Snus og hende bliver de bedste venner…

Lige nu afprøver de forsigtigt at lege :slight_smile:
Snus hopper frem fra døren på den ene side og Evita gør så det samme fra den anden side af døren.

Tillykke med hende, hvor er hun altså skøn, og det er Snus nu også :love2:

Hvor er hun bedårende:hjerte::hjerte::hjerte:
De to piger skal nok får store glæde af hinanden:)

[QUOTE=PiaR;707193]Lige nu afprøver de forsigtigt at lege :slight_smile:
Snus hopper frem fra døren på den ene side og Evita gør så det samme fra den anden side af døren.[/QUOTE]

Du er vist garanteret underholdning hele aftenen og i dagene frem :høhø:

Snus ser godt nok ud til ikke helt at vide, hvad det her nu går ud på, men dejligt at høre, at de er nået til forsigtig leg allerede. Tillykke med den lille :flag:

Tillykke med hende - hun ser rigtig skøn ud :inlove:

Stort tillykke med din nye mis. hun er vel nok en flot lille dame :love2::hjerte:

De skal nok blive venner de to søde katte !!!

Hvor er hun lækker, hende den bette…:smelter:

Ja det er Snus jo også :smelter: Håber de hurtig finder takten, de to!!:thumbup:

Ihh, som kom hun endelig :slight_smile:

Tillykke med prinsessen :hjerte:

Og de skal nok finde ud af det de to prinsesser :slight_smile:

Nåh, den fineste lille katte-prinsesse. :hjerte:
Tillykke med hende :flag: - det bliver da godt for Snus at få lidt selskab igen. :smiley:

Hun er da en lækker lille sag - tillykke med hende :slight_smile:

Snus kan ikke ryste hende ned af den sofa! Selvtilliden vejer for tungt :tihi:

Tillykke med hende, hun ser dejlig ud.

Er sikker på at hun og Snus snart er bedste venner :slight_smile:

Det var en rigtig god oplevelse at aflevere Evita hos Pia og Snus.

Evitas selvtillid fejler ikke noget, som Pia også skriver :slight_smile: og hun skal nok sørge for liv og glade dage.
Hun spankulerede ud af transportkassen og inspicerede sit nye hjem med høj haleføring. Søde Snus legede Kongens Efterfølger :tihi:

Pia - det var hyggeligt at møde dig “live”, og jeg har den allerbedste fornemmelse af, at Evita vil få det fantastisk hos dig og Snus.

Tak for en dejlig frokost :savle:

NB. fik jeg nævnt, at Evita er glad for at sutte/nuldre i pandehår om natten :høhø: (en hvid løgn kan forekomme i ovenstående)

Hvor er hun smuk! :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte: … Dette er en automatisk meddelelse, da Bente er midlertidig smeltet som følge af nuttetheds overload… :hjerte::hjerte::hjerte:

Prøv lige at se de to hyggetøser :hjerte::hjerte:

Snus siger de sødeste missemorlyde til hende nu.

Michael afspillede en kattelyd fra telefonen, den fik Snus til at hoppe op i sofen til os hvor Evita lå. Så duttede de næser og så begyndte hyggen :wehuu::wehuu:

Nuuurh!! Hvor har du da bare været heldig med den sammenføring! :hjerte: