Hils på Evita :)

Tillykke med hende, hvor er det dejligt at se, at sammenføringen er gået så nemt :slight_smile:

Hov, hende Evita har jeg da set før :høhø:

Hun er da en lækker lille sag - tillykke med hende :slight_smile:

Sikke dejlige billeder af to skønne katte, der allerede er gode venner.

Det er simpelthen så rørende, så glad Snus er for Evita :hjerte::hjerte:
Hun har snart slidt pelsen af hende - måske hun ønskede sig en Spynx-killing?

For pokker da hvor de nyder det de to :love2:

Evita har været vant til den “slaws” vaskeri, så det er meget naturligt for hende (det kan man vist også se på billederne :tihi:),
OG hvor er det dejligt at se, at Snus også finder glæden ved det :hjerte:

Snus du er en deeeeeeejlig kat !

SÅ må du også have en spynx Pia…

Hvor er det dejlige billeder… det err tydeligt at Evita er den helt rigtige for Snus - og at Snus er den rigtige for Evita :slight_smile:

Hvor er det dejligt at se at de er så glade for hinanden :hjertehop:

Hvis Snus bliver sådan ved, ender det med, du får en helt hvid kat :klapper:

Hvor er de søde :hjerte::hjerte:

Hvor er det godt, hun ikke længere er alenekat :ok:
Har hun nogensinde haft killinger selv, eller er det bare et veludviklet omsorgsgen, hun har?

Tænk sig at blive taget så godt imod i sit nye hjem, at man var savnet allerede inden man ankom :slight_smile: Dejlig udvikling Pia!
VH
Susanne

Hold da op, hvor er de skønne og sikke en velkomst, de to skønheder skal da nok få en masse ud af hinanden. Hvor jeg glæder mig på din vejne og ikke mindst Snus der har fået en så lækker veninde

MVH
Gitte

[QUOTE=Else;708981]Hvor er det godt, hun ikke længere er alenekat :ok:
Har hun nogensinde haft killinger selv, eller er det bare et veludviklet omsorgsgen, hun har?[/QUOTE]

Snus er fertil, men har ikke haft killinger.

[QUOTE=Susanne W;708982]Tænk sig at blive taget så godt imod i sit nye hjem, at man var savnet allerede inden man ankom :slight_smile: Dejlig udvikling Pia!
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er bare så dejligt at sammenføringen gik så godt.

[QUOTE=GitteS;708985]Hold da op, hvor er de skønne og sikke en velkomst, de to skønheder skal da nok få en masse ud af hinanden. Hvor jeg glæder mig på din vejne og ikke mindst Snus der har fået en så lækker veninde

MVH
Gitte[/QUOTE]

Snus er så glad, så glad :slight_smile:
Og det tror jeg også Evita er - hun har ikke været det mindste ked eller virket trykket af flytningen.
Hun snakker meget - men på ingen måde kaldende eller trist.