Historien bag jeres brugernavne

Hvad har inspireret jer til jeres brugernavne?. Nogle har valgt at bruge deres navne, andre har fundet på noget andet.

Mit eget JulleML, kommer sig af den første kat jeg havde. En lille pige, som desværre forlod os alt for tidligt. I en alder af kun 4 måneder fik hun konstateret dårlige nyrer. Livet havde været hård ved hende fra starten og vi gjorde hvad vi kunne, men det var desværre ikke nok:ked:Julle vil altid have en speciel plads i mit hjerte og jeg har grædt mange tårer over hende og det gør jeg stadig den dag i dag.

ML som er tilføjet navnet, står for Mille og Laban. Mine dejlige sorte lømler:inlove:, men dem behøver jeg vist ikke at skrive så meget om, for dem kender I vist nok allerede temmelig godt:ups:

Så om nogle år, må vi se om mit navn er udvidet til
JulleMLMREDPWCGHTREDT:rock::høhø:

Mit er mit stamnavn :slight_smile:

Det er en kombi af mit og mandens navn: Thomas og Annie :slight_smile:

dkkorat - tjah, jeg skulle for mange år siden vælge et yahoo brugernavn, som var unikt for mig (og som jeg kunne huske)… Jeg har Korat i Danmark, så det blev dkkorat :slight_smile: Det brugernavn har jeg så brugt overalt på nettet siden :wink:

Ja nu hedder jeg Lise, men da jeg var ung og boede i Spanien kaldte jeg mig selv for Litza :)…har siden set at navnet skam virkelig findes lol

Egentlig skulle man jo tro, at jeg bare var døbt Dorthe og havde giftet mig til Andersen, men intet kan jo være så enkelt vel?

Mit ganske specielle brugernavn har en helt særlig betydning.

Det udtales med en meget unik udtale, som jeg vil forsøge at beskrive lyden:

Dååår’thééé Anderson

Mit brugernavn betyder Guds Gave; mennesket.

Man kan derfor sige at mit brugernavn vidner om en slags gave fra gud til kattegale.

:p:p:p:p:p:p:p

Jeg sad bare en dag og skulle finde et brugernavn, den jeg brugte var optaget så måtte finde på noget andet.
Legede med bogstaverne og det blev til Kamma D, ikke det har så meget med mit eget navn at gøre men det var hvad det blev til:-)

Tjae, mit er blot mit navn

:thumbup::thumbup::thumbup:

Mit brugernavn har en fantastisk og meget unik historie…

Det er nemlig det navn min mor ga mig da jeg var en lille bette en og nu hvor jeg er blevet stor hænger jeg stadig på det, lige meget hvem jeg møder så siger folk altid, hej Ulla :stuck_out_tongue:

:høhø:

Fifi - hvad er din historie? Dir eventyrlige brugernavn må komme et ganske særligt sted fra?

Mit navn er mit kælenavn for Tarzan: Mors lille skattekat (han har jo været lille engang :tihi:)
Det har fulgt mig siden jeg begyndte at komme på kattefora :thumbup:

Fifi - hvad er din historie? Dir eventyrlige brugernavn må komme et ganske særligt sted fra?[/quote]

Ja, rent faktisk hedder jeg jo Fifi Jørgensen, men har kortet det ned til Vivi Fletcher - det er lettere at stave for de fleste :høhø:

Mit bruger-navn fik jeg i Frederikshavn Kirke for 65 år siden.

Det var den spændende historie. :tihi:

Buffy har jeg taget efter denne dejlige vuf, som vi desværre mistede alt for tidligt pga. en hjernehindebetændelse. Hun blev syg, lige før hun fyldte 1 år og vi måtte aflive hende lige før hun fyldte 2 år- hun ville ellers have været blevet 7 år her til oktober:

Som hvalp:

Lidt ældre- før hun blev syg:

En noget større Buffy- taget kort tid, før vi mistede hende:

Hendes navn er jo så snuppet fra serien Buffy- the vampire slayer.

Det var navnet på min gamle blå perserkat som jeg var meget glad for og som bare var verdens bedste hankat.

som bette fis i 1995

flot ung hankat

som ældre & fin herre

han døde i 2005, men jeg har stadig hans kuld søster.

Meget passende hedder jeg Birthe til fornavn og Rasmussen til efternavn :tihi:

Deraf birtheras :høhø:

Heheh!!! Vivi og Dorthe i er heldige at have så specielle brugernavne! Jeg havde aldrig gættet oprindelsen hvis ikke i havde skrevet det…!

Jah, mit er heller ikke så kompliceret, det er Bamse. Da jeg fik ham begyndte jeg også så småt i katte foraverden og så var det jo nemt bare at kalde mig hans navn. Det er dog lidt fjollet når jeg skal fortælle hvem jeg er til nogle kattegale. " Hej, jeg er Bamse… Eller nej! Jeg hedder rigtig Laina, men altså så også Bamse…!"

[quote=Dorthe Andersen;248015]Egentlig skulle man jo tro, at jeg bare var døbt Dorthe og havde giftet mig til Andersen, men intet kan jo være så enkelt vel?

Mit ganske specielle brugernavn har en helt særlig betydning.

Det udtales med en meget unik udtale, som jeg vil forsøge at beskrive lyden:

Dååår’thééé Anderson

Mit brugernavn betyder Guds Gave; mennesket.

Man kan derfor sige at mit brugernavn vidner om en slags gave fra gud til kattegale.

:p:p:p:p:p:p:p[/quote]

-LOL:klapper:

Ja, mit er jo næsten det samme :wink:

Jeg bruger mit stamnavn.

Jeg har haft det samme brugernavn i godt 10 år. Jeg valgte det, fordi det, dengang, svarede til størrelsen på min selvtillid :thumbdown:

…er for doven til at skifte til “Skør-i-bolden” :ups: :tihi: