åÅrh Fifi du er da ogsåa altid SÅ støttepædagogisk!
[quote=Jane;248041]-LOL:klapper:
Ja, mit er jo næsten det samme ;)[/quote]
Ja nogen er os er jo ganske særlige. -engel
åÅrh Fifi du er da ogsåa altid SÅ støttepædagogisk!
[quote=Jane;248041]-LOL:klapper:
Ja, mit er jo næsten det samme ;)[/quote]
Ja nogen er os er jo ganske særlige. -engel
Jeg er dybbet Dorte Birkedal Hansen, og da jeg begyndte at udstille fylgtes jeg med Dorte - og så begyndte folk at kalde mig Dorte Birkedal, så tja derfor
[quote=Dorthe Andersen;248015]
Mit brugernavn betyder Guds Gave; mennesket.
Man kan derfor sige at mit brugernavn vidner om en slags gave fra gud til kattegale.
p:p:p:p:p:p[/quote]
Og det er ikke engang løwn, det stammer fra græsk og dorot betyder gave og theos betyder gud = Guds Gave
/Dorte
[quote=Dorte Birkedal;248058]Jeg er dybbet Dorte Birkedal Hansen, og da jeg begyndte at udstille fylgtes jeg med Dorte - og så begyndte folk at kalde mig Dorte Birkedal, så tja derfor
Og det er ikke engang løwn, det stammer fra græsk og dorot betyder gave og theos betyder gud = Guds Gave
/Dorte[/quote]
og Anders betyder menneske
Mit brugernavn fik jeg i Maribo Domkirke for ca. 56 år siden. Efter sigende fordi mine forældre ikke kunne blive enige om, hvorvidt jeg skulle hedde Niels eller Peter, og så kom jeg til at hedde begge dele.
Sindsoprivende historie, ikke?
NP
Mit brugernavn herinde er Gizzemissen og det er selvfølgelig Gizmos kælenavn. Det er også navnet på Gizmos hjemmeside og er vist efterhånden ret synonymt med mig og min stuepanter Jeg har samme brugernavn på alle kattefora jeg deltager på, på andre fora bruger jeg andre navne.
Helt tilbage da jeg startede ud i den store internet-katteverden foregik det i nyhedsgruppen dk.fritid.dyr.kat, hvor jeg lagde ud med brugernavnet Isabella Bouvoir, som er en figur jeg har opfundet til en fiktionsserie jeg skrev på i mange år. Efter omkring et år skiftede jeg over til mit fulde navn Tina Susanne Johansson, da jeg gerne ville stå ved mine indlæg.
Det vil jeg for øvrigt også her - derfor står der altid Tina i min signatur
Ja Missemanden kommer af at det hedder min ældste kat, der er 4 år. Faktisk hed han Tigger til at starte med, da vi synes han mindede om Tigerdyret. Men så begyndte min kæreste at kalde ham Missemanden som kæle navn. Det endte med at hænge ved. Nogle uger efter at det var blevet hans faste navn, overhørte vores venner at han nu hed Missemanden og de begyndte at grine over hvad naboerne ville sige, hvis de hørte os kalde på ham - vi havde ikke lige tænkt på at det jo lyder som tissemanden… Men hva faen, nu hedder han jo det og lystre det navn
Tjah, Tea er såmænd mit navn. Så kan I jo selv bedømme om det er sandt :fløjte:
Der hører egentlig en historie til. Mine forældre ønskede af en eller anden årsag at mit navn begyndte med T og var kort. En af deres venner fandt så på Tea. Min farmor var dybt forfærdet - jeg kunne jo aldrig tage til England. Der har jeg nu lige været, uden sære spørgsmål. Som barn hørte jeg dog en del “tepose” og “tekop”, men jeg er nu glad for mit navn.
Da min lillebror som kom til, og kom til at hedde Theis, gik det jo helt galt. Ingen kunne huske hvem af os der havde “h” i navnet.
Da jeg begyndte at færdes på nettet, hed jeg Pickwick. (Jeg håber ikke at videre forklaring er nødvendig. :høhø:)
Jeg droppede det dog for nogle år siden, da jeg syntes det lød for sukkersødt. Folk skulle jo ikke lokkes til med falske forhåbninger. tihi:
Mit brugernavn er såmænd bare mit almindelige navn Ann… døbt sådan af en hujende ordblind mor, der virkelig troede at hun kunne finde ud af at stave det!!! Det kunne hun så alligevel ikke :klapper: Er I mon klar over, hvor mange måder man kan stave forkert til Ann?
K står for mit mellemnavn Kynde, der udtales Køndig… oldgammelt familienavn med betydningen “at være dygtig” = kyndig.
ja mit brugernavn er mit navn som står på min dåbsattest
dejlig ligetil
Lenschow er mit efternavn - da Helle betyder “hellig” så syntes jeg ikke, at jeg ville vælge det og stikke folk blår i øjnene:-)
[quote=Dorthe Andersen;248015]Egentlig skulle man jo tro, at jeg bare var døbt Dorthe og havde giftet mig til Andersen, men intet kan jo være så enkelt vel?
Mit ganske specielle brugernavn har en helt særlig betydning.
Det udtales med en meget unik udtale, som jeg vil forsøge at beskrive lyden:
Dååår’thééé Anderson
p:p:p:p:p:p[/quote]
Nå ja, du bor jo også i det Sydsjællandske og der udtaler man altså vokaler på den måde
Ja jeg kan heller ikke komme med en sindsoprivende spændende historie om mit brugernavn, jeg hedder Marianne, H’et står for Hellemose
For et par år siden, i en af mine utallige søvnløse nætter, tændte jeg pc’en og surfede lidt rundt af kedsomhed, det var ikke bare spildtid for jeg endte med at erhverve mig et mellemnavn, Cat ggg -engel
Det er Leopolds skyld jeg hedder sådan her. Mange steder hedder jeg Pussimor, men da jeg skulle melde mig til Kattegale, kom der en vis plettet mis og satte sig foran mig:høhø::høhø:
Så derfor hedder jeg Leopolds mor her og et par andre steder, bare fordi Leopold blev misundelig på Pussimor:tihi:
Knus Elin
Det bruger navn, jeg helst ville have, kunne desværre ikke lade sig gøre,
da det fyldte for meget
Så jeg måtte nøjes med at forkorte efternavnet :høhø:
Fornavnet alene går ikke rigtig, jeg synes, vi Charlotter falder over i
hinanden i katteverdenen :). Sjovt nok kender jeg ingen i arbejdsmæssige
sammenhænge eller i venne- og omgangskreds i øvrigt, der hedder
Charlotte.
…de må alle være draget af katteverdenen
Jeg bruger mit stamnavn
Hilsen Lisbeth
Mit brugernavn er mit stamnavn.
Det er en omskrivning af tempelnavnet Abeyadana, som jeg fandt i en bog om Burma engang for 100 år siden, hvor jeg havde planer om at opdrætte burmesere.
Mit navn var det mest oplagte valg synes jeg, og P. er forkortelsen for mit efternavn ‘just in case’, at der var andre der hed Sofie. At Sofie så kommer af det græske Sophia, som betyder visdom er jo meget passende. :høhø:
Jamen havde du haft dét brugernavn, så havde vi da tolket det som en lille sød og sarkatisk joke fra din side. -LOL Det ville da også have haft sin charme.
Mit brugernavn er samtidig mit opdrætternavn, men på ikke dyre-relaterede sites skriver jeg under Natravnen. Gæt hvorfor :?
Mit brugernavn er - surprise - en sammenskrivning af mit og kattens navne:ups:
Mon I havde gættet det hvis jeg ikke havde forklaret det???