Mit stammer fra da jeg som teenager chattede en del. Vi gik i et ego trip og gav os selv titler jeg ville være zaren MEN så jo federe ud hvis det var tsar+zar= tzar og var jo en pige så der skule Ipå så det lød mere feminimt. Har senere opdaget Tzari er et hebraisk DRENGE navn der betyder " min klarhed/overskuelighed". Men passer da meget godt mit fornavn Vivian er jo også et drengenavn i nogle lande. -LOL
Så kan man lære at tro man opfinder sit eget nick hva :høhø:
Ja, mit er mit fornavn og forbogstavet i mit efternavn. Ikke så originalt, men har heddet rigeligt originale navne med gode historier bag i min teenage-tid, da jeg chattede på opasia
Nu vil jeg bare hedde noget nemt og noget der er genkendeligt fra et forum til det næste
Eva er et hebraisk pigenavn, der betyder livgivende. Mit efternavn betyder kulsvier på tysk (og sej, som i fisken sej)
Det her er en Battlestar - et skib der beskytter den resterende del af menneskeheden der er på flugt i en konvoy af skibe… En Battlestar er en fighter, en der bliver tilbage så de andre kan nå at flygte og som aldrig viger tilbage når alting virker håbløst… et symbol på noget man kan regne med og stole på
Det er navnet på mit kommende opdræt og derfor meget naturligt også mit brugernavn
Lige fra jeg havde været ude og vælge mine første 2 misser blev de kaldt trolde eller hustrolde. Ca 4 måneder efter de 2 hustrolde kom hjem begyndte min far og jeg at bygge løbegården som så meget hurtigt blev omdøbt troldegaarden. Det var også nogenlunde på dette tidspunkt jeg meldte mig ind på katte galleri og valgte bruger navnet troldegaarden og det har så hængt ved da jeg meldte mig ind her inde og på andre kattefora.