Hittekats hobbyudstilling, lørdag 30. april 2016

Så er vi i gang :slight_smile: - nu tør vi tro på, at vi igen i år kan arrangere en hobbyudstilling.

Og som tidligere annonceret bliver det lørdag 30. april 2016.

Der åbnes for tilmeldinger onsdag 23. marts og sidste tilmeldingsfrist er mandag 18. april 2016. Mere herom følger, når vi nærmer os 23. marts 2016.

Til en start kommer her lidt praktisk information af forskellig slags:

Tid: Lørdag 30. april 2016
Sted: Torvet 12, 8464 Galten - i en tidligere købmandsbutiks lokaler. Parkering på Torvet og Nytorv.

Kattene skal være vaccineret og vacctionationsattesten skal medbringes på dagen. Vaccinationen skal mindst være foretaget 15 dage før udstillingen og må ikke være ældre end 1 år på udstillingsdagen.

I øvrigt henvises til de generelle regler for udstillingskattes sundhed.

Af hensyn til publikums oplevelse af kattene henstilles til, at kattene ikke udstilles i sturdi-bags.

Pris: Kr. 120 pr. kat - prisen inkluderer gratis morgenmad til udstillerne.

Publikum:
Voksne kr. 20 - børn ifølge med voksen gratis adgang.
Børn under 10 år kun ifølge med voksen.

Overskud fra udstillingen går ubeskåret til Hittekat.dk’s arbejde med at hjælpe nødstedte katte til et nyt hjem.

Vi håber at se rigtig mange af jer og jeres skønne katte :pote:

:wehuu: :wehuu: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :wehuu: :wehuu:

Lige et praktisk spørgsmål… Har jeg regnet rigtigt ud, at sidste vac. dag er 15. april?

Hvis jeg kan finde nogen at køre med kommer jeg selvfølgelig med Junior…og smækker ham gerne op på bordet ved indgangen - måske i en nullerput - hvis der er brug for en velkommen og farvel-kat :tihi:

ja, vi er ihvertfald klar med ihvertfald kaz og nok osse glitter og går det vildt for sig prøver vi at tage dronning gaia med, med det forbehold at hun bliver kørt hjem igen hvis hun ikke kan lide det, hun har aldrig været afsted før. plus tonya jo slæber sin bette biks med osse.

Jeg lægger den ind i kalenderen i morgen, så den kommer på listen på forsiden. Prik til mig, hvis jeg glemmer det.

Mon ikke der kommer nogle Korater også:? :stuck_out_tongue:

vi kommer med i år har nemlig bytte min arbejdes weekend :smiley:

Nu er den lagt i kalenderen, men der mangler lidt oplysninger. Det er ikke sikkert, I er nået så langt endnu, men prik lige til mig, når I har lidt om, hvad dagen kommer til at byde på.

Hvornår (klokkeslæt) åbnes der for publikum?

Jeg er gået lidt i tankeboks om Xarabi skal med, nu hvor sturdi ikke er velkommen :S :frowning:
Det vil helt sikkert ikke blive en bedre oplevelse for publikum, at jeg propper hende ind i et lille bur, hvor hun med garanti er svær at få ud fra, hun vil gemme sig bag gardinerne og bestemt ikke vil være tryg, som på sammen måde, som hun er i sin sturdi (den har vi jo trænet er hendes “safe zone” på udstilling)…

Rigtig ærgerligt, for når man kun har et enkelt bur og en kat der helst vil nusses inde i buret (fordi man så slipper for at kigge på for mange andre katte, der er ude og blive nusset) - så er sturdi imho 1000 gange mere “publikumsvenligt”, når man kan lave den store åbning ved at åbne hele front-lågen. Der er bare enormt dårlig plads for både publikum, ejer og kat ved enkeltbur, når alle hænder skal ind af det lille bitte hul :S

Så jeg overvejer meget at lade hende blive hjemme nu - hun er jo ikke velkommen i sin sturdi desværre, og jeg har svært ved at lure om hun vil få en god tur, ved at blive proppet i et alm. enkeltbur :S

Vi har lagt den i kalenderen og kommer, med mindre jeg er startet op i nyt arbejde og har arbejdsweekend :slight_smile:

Vi har også sat stort kryds i vores kalender, vi overvejer at tage katte med i år :slight_smile:

• DeRoy & Elysia :hjerte:

Jeg vil meget gerne komme, hvis jeg kan få kørelejlighed - jeg kan ikke overskue at skulle afsted med natbussen kl. 04 om morgenen, som Rejseplanen foreslår. Så hvis nogen kører fra/gennem Odense og har plads til Florian og mig, må I gerne sige til. :slight_smile:

mon ikke der kunne komme et par per/exo forbi :slight_smile:

De kan evt køre sammen med Marie og mig :slight_smile:

[QUOTE=galath;1279044]Nu er den lagt i kalenderen, men der mangler lidt oplysninger. Det er ikke sikkert, I er nået så langt endnu, men prik lige til mig, når I har lidt om, hvad dagen kommer til at byde på.

Hvornår (klokkeslæt) åbnes der for publikum?[/QUOTE]
Der åbnes for publikum kl.10 og så vidt jeg husker er der indtjek/dyrlægetjek fra 8-9.30…og morgenmad til udstillerne

Hvis det betyder en forskel for hende, er det absolut en god grund. Dyrene kommer i første række, så tilmeld du dig/hende bare. HÆHÆ, du er så også tiltænkt som arbejdshest, gnæk gnæk

[QUOTE=Lykke;1279009]:wehuu: :wehuu: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY :wehuu: :wehuu:

Lige et praktisk spørgsmål… Har jeg regnet rigtigt ud, at sidste vac. dag er 15. april?[/QUOTE]

Hilfe, en eller anden :surrender1:

Du har regnet rigtigt,Lykke

Pyha tak! Det er eneste dag det passer :slight_smile:

Meget gerne :slight_smile: