Nogen der kan have mig med fra Århus? ![]()
Brita, jeg kommer nok og er gerne arbejdsbi
Du siger bare til, for jeg tager ikke kat med.
Vi kommer også ![]()
[QUOTE=Pernille DL;1279116]Brita, jeg kommer nok og er gerne arbejdsbi
Du siger bare til, for jeg tager ikke kat med.[/QUOTE]Hvis du har behov for overnatning herovre i det jyske ved Aarhus-området og kan leve med at sove på en sofa, så er jeg sikker på at du kan overnatte her.
Er også blevet trukket igennem vridemaskinen for at jobbe ![]()
Fis! Jeg gør det gerne!
Muligheden for Hildi kommer med er til stede, men håber hun må blive hjemme, for det betyder nemlig hun er blevet parret ![]()
Ihh jeg glæder mig bare så meget ![]()
Og Lukas også, han sidder og kigger meget intenst på computerskærmen mens jeg skriver ![]()
Brita, skal jeg også arbejde igen iår? Kalenderen er i hvert fald ryddet til formålet ![]()
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1279277]Brita, skal jeg også arbejde igen iår? Kalenderen er i hvert fald ryddet til formålet ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]JA, for søren. Uden dig INTET sceneshow. Og din gemal har samme plads som sidste år.
Jeg bytter gerne et lift for lån af burgardiner ![]()
Så kan den lille dumme og den store tykke komme en tur i byen og opleve lidt ![]()
- bare for en god ordens skyld, så er det kattene der omtales som “den lille dumme” og “den store tykke”. Jeg ville aldrig kalde Eva for dum…

Blot til orientering…så kan man låne gardiner, hvis det er. OG de vil være sat op i buret når man arriverer. Det er ikke verdens smukkeste, men de er funktionelle og skærmer af til naboemis. Sidste år var der et par eller 3 der havde behovet og det fungerede
[QUOTE=NinaA;1279295]Jeg bytter gerne et lift for lån af burgardiner ![]()
Så kan den lille dumme og den store tykke komme en tur i byen og opleve lidt ![]()
- bare for en god ordens skyld, så er det kattene der omtales som “den lille dumme” og “den store tykke”. Jeg ville aldrig kalde Eva for dum… :D[/QUOTE]
Nej, kun for tyk ![]()
Men det er en aftale
Det er jo snart ved at Diegos gamle sæt er deres sæt :høhø:
Showbussen er ved at være fyldt med sjællændere ![]()
Hvad tid er dyrlægekontrollen:?
[QUOTE=dkkorat;1279326]
Hvad tid er dyrlægekontrollen:?[/QUOTE]
[QUOTE=kamikaze;1279088]Der åbnes for publikum kl.10 og så vidt jeg husker er der indtjek/dyrlægetjek fra 8-9.30…og morgenmad til udstillerne[/QUOTE]…
Det er mig, der ikke kan læse indenad ![]()
Brita - Skal du have engangstallerkener igen i år ? så kan du får et par hundrede af os, det er de gode i plastic ![]()
Det er rigtigt
specificeret program følger, når der åbnes for tilmeldinger.
Tak, det vil vi meget gerne
- hvis I kommer til Hedensted, må de gerne medbringes der.
[QUOTE=Jeanette;1279345]Brita - Skal du have engangstallerkener igen i år ? så kan du får et par hundrede af os, det er de gode i plastic :)[/QUOTE]Meget, meget gerne…en af retterne er nemlig kold kartoffelsalat og deller og det er dumt at spise uden tallerkner. Det er perfekt:thumbup:
Ja, jeg ville også nok foretrække plastik frem for at få øst op i hånden :høhø:
måske alternativ servering ala fish og chips i en avis? GGG
ahhhhh kom nu frisk, så spares der osse på bestikket,