Hittekats hobbyudstilling, lørdag 30. april 2016

Nogen der kan have mig med fra Århus? :slight_smile:

Brita, jeg kommer nok og er gerne arbejdsbi :slight_smile: Du siger bare til, for jeg tager ikke kat med.

Vi kommer også :thumbup:

[QUOTE=Pernille DL;1279116]Brita, jeg kommer nok og er gerne arbejdsbi :slight_smile: Du siger bare til, for jeg tager ikke kat med.[/QUOTE]Hvis du har behov for overnatning herovre i det jyske ved Aarhus-området og kan leve med at sove på en sofa, så er jeg sikker på at du kan overnatte her.

Er også blevet trukket igennem vridemaskinen for at jobbe :wink:
Fis! Jeg gør det gerne!
Muligheden for Hildi kommer med er til stede, men håber hun må blive hjemme, for det betyder nemlig hun er blevet parret :slight_smile:

Ihh jeg glæder mig bare så meget :slight_smile:

Og Lukas også, han sidder og kigger meget intenst på computerskærmen mens jeg skriver :wink:

Brita, skal jeg også arbejde igen iår? Kalenderen er i hvert fald ryddet til formålet :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1279277]Brita, skal jeg også arbejde igen iår? Kalenderen er i hvert fald ryddet til formålet :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]JA, for søren. Uden dig INTET sceneshow. Og din gemal har samme plads som sidste år.

Jeg bytter gerne et lift for lån af burgardiner :wink:
Så kan den lille dumme og den store tykke komme en tur i byen og opleve lidt :slight_smile:

• bare for en god ordens skyld, så er det kattene der omtales som “den lille dumme” og “den store tykke”. Jeg ville aldrig kalde Eva for dum… :smiley:

Blot til orientering…så kan man låne gardiner, hvis det er. OG de vil være sat op i buret når man arriverer. Det er ikke verdens smukkeste, men de er funktionelle og skærmer af til naboemis. Sidste år var der et par eller 3 der havde behovet og det fungerede

[QUOTE=NinaA;1279295]Jeg bytter gerne et lift for lån af burgardiner :wink:
Så kan den lille dumme og den store tykke komme en tur i byen og opleve lidt :slight_smile:

• bare for en god ordens skyld, så er det kattene der omtales som “den lille dumme” og “den store tykke”. Jeg ville aldrig kalde Eva for dum… :D[/QUOTE]

Nej, kun for tyk :stuck_out_tongue:
Men det er en aftale :smiley: Det er jo snart ved at Diegos gamle sæt er deres sæt :høhø:

Showbussen er ved at være fyldt med sjællændere :ok:

Hvad tid er dyrlægekontrollen:?

[QUOTE=dkkorat;1279326]

Hvad tid er dyrlægekontrollen:?[/QUOTE]

[QUOTE=kamikaze;1279088]Der åbnes for publikum kl.10 og så vidt jeg husker er der indtjek/dyrlægetjek fra 8-9.30…og morgenmad til udstillerne[/QUOTE]…

Det er mig, der ikke kan læse indenad :ups:

Brita - Skal du have engangstallerkener igen i år ? så kan du får et par hundrede af os, det er de gode i plastic :slight_smile:

Det er rigtigt :slight_smile: specificeret program følger, når der åbnes for tilmeldinger.

Tak, det vil vi meget gerne :slight_smile: - hvis I kommer til Hedensted, må de gerne medbringes der.

[QUOTE=Jeanette;1279345]Brita - Skal du have engangstallerkener igen i år ? så kan du får et par hundrede af os, det er de gode i plastic :)[/QUOTE]Meget, meget gerne…en af retterne er nemlig kold kartoffelsalat og deller og det er dumt at spise uden tallerkner. Det er perfekt:thumbup:

Ja, jeg ville også nok foretrække plastik frem for at få øst op i hånden :høhø:

måske alternativ servering ala fish og chips i en avis? GGG

ahhhhh kom nu frisk, så spares der osse på bestikket,