Hittekats hobbyudstilling, lørdag 30. april 2016

[QUOTE=PiaB;1282936]Rappe var først på hos dommeren sidst på dagen og var faktisk i et “ok” humør - hun hundefrøs som altid, men hun ville gange flere hen over dagen både snakke og kæle :smiley: Hun bliver faktisk bedre og bedre til at forholde sig til, at det er koldt, men det er ikke lette vilkår, når man er en kulskær burmeser uden underuld eller nævneværdigt fedtlag :tihi: Heldigvis havde hun det rigtig dejligt i sin sturdi hen over dagen og gik ind og ud af hulen i takt med hun varmede op - og blev kold igen :tihi: :slight_smile:
Når jeg havde tid til at sidde ved hende, sad vi med helt åben låge og det fik flere gæster heldigvis lidt Rappe-nus ud af :)[/QUOTE]

Jeg fik endelig set hende, da du var ude at gå med hende. Det er jo hidtil ikke lykkedes mig at se hende i buret, hvor hun som regel har gravet sig ned under et eller andet :slight_smile:

Og hun var selvfølgelig helt som forventet aldeles yndig :hjerte: Hun skal nok lave nogle fine små burmesere :cool2:

[QUOTE=galath;1282972]Jeg fik endelig set hende, da du var ude at gå med hende. Det er jo hidtil ikke lykkedes mig at se hende i buret, hvor hun som regel har gravet sig ned under et eller andet :slight_smile:

Og hun var selvfølgelig helt som forventet aldeles yndig :hjerte: Hun skal nok lave nogle fine små burmesere :cool2:[/QUOTE]

Ja endelig lykkedes det for os at få dig vist Rappepigen :smiley:

Jeg håber sådan at med valget af hankat, at der i kuldet kommer en lille fin pige med farmands show-temperament og “temperatur-tolerance”! :slight_smile: :tihi:
… og at Rappe bagefter ligger lidt af sine tøse-tendenser lidt på hylden! :tihi: Som Susanne W sagde - “hun trænger til killinger!” - da Rappe stod og skulle vende sig til temperaturen i JYRAK standen inden det var tid hos dommeren. :tihi:
Nu skal tøsepigebarnet “bare” gå i løb efter d. 21. - så er jeg glad :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1282953]Brita, det har vi allerede tænkt på hernede i Horsens… Hvis det på et tidspunkt skal flytte (en skønne dag bliver bygningen jo nok solgt…) så skal det gribes an på en anden måde, og der er nok ikke meget andet for end at gøre som på en stor udstilling: Tvangsudskrive nogle frivillige der dagen før kan møde op i større antal og stille alt op OG blive 1-2 timer efter det er slut og ved fælles hjælp pakke alt ned igen! Fordelen ville være at det for dig og Susanne H ville være mindre slidsomt at skulle bruge så mange dage inden den store dag, så I nærmest er trætte fra morgenstunden :slight_smile: Men det er noget der kan løses, hvis og når det bliver aktuelt. Hvis nogen skulle bruge en enkelt ferie- eller afspadseringsdag på at kunne hjælpe om fredagen, så er jeg sikker på at det godskrives andre steder i livet :wink:
VH
Susanne[/QUOTE] Jeg noterer mig lige hvem der er enige og skriver mig det bag øret, når der eventuelt skal laves et hittekatteudstillings-opstillingshold

God idé, Brita. Bare 8 mand/kvinder i 5 timer kan stille rigtigt meget hobbyudstilling op :slight_smile:
VH
Susanne

Der var en mand til udstillingen, der tog billeder af nærmest alt. Er det en I kender, Susanne og Brita?

Tænker på, om hans billeder er nogen, man kom til at kunne se engang :slight_smile:

De jeg kan komme i tanke om der gik rundt med noget fotoudstyr var May Britts Bjørn, Lise Høyers mand og Palle der tog noget video til TV Århus (TV2)…senior TV…kan ikke huske det præcist. Mener for øvrigt klippet kommer i aften på regionalTV-kanalen vist nok kl. 19.30. Har ikke helt styr på det. MEN, nu er horsens burene kørt hjem, og det eneste der står ovre i spar er markedsføringsforeningens borde og bænke. De hentes i morgen for de skal bruges ude på torvet til den byfest der er i gang i Galten lige nu. OG så den store røde beholder med brugt grus. Den vejer 100 kg så den skal lige tømmes delvis over i andre poser/beholdere inden den køres på lossepladsen.
ENDNU engang TUSIND TAK for ALT

Det var i hvert fald ikke Bjørn, for det var ikke en jeg kendte :slight_smile: Altså ham jeg så tage billeder af mangt og meget :slight_smile:

kan det ha været ham/dem der var der med briter, han havde bla en kasket på og noget bluse med engelsk flag
han rendte rundt med et ret stort kamera og tog mange mange billeder, har set ham før på shows, men kender ham ikke

[QUOTE=johnny;1283243]kan det ha været ham/dem der var der med briter, han havde bla en kasket på og noget bluse med engelsk flag
han rendte rundt med et ret stort kamera og tog mange mange billeder, har set ham før på shows, men kender ham ikke[/QUOTE]

Ikke umiddelbart. Jeg vil tro det er Claus, du tænker på, og det var i hvert fald ikke ham :slight_smile:

Ved self ikke, om der var andre briter end Chopin og Gordon. De stod ved siden af os.

[QUOTE=Lykke;1283248]Ikke umiddelbart. Jeg vil tro det er Claus, du tænker på, og det var i hvert fald ikke ham :slight_smile:

Ved self ikke, om der var andre briter end Chopin og Gordon. De stod ved siden af os.[/QUOTE]

lige præcis, nåja det var osse kun et skud ud i tågen

Jeg tror godt jeg ved hvem I efterlyser. Det var Elin’s Mogens. Og hans billeder bliver lagt ud på FB engang inden længe. Det skrev Lise Høyer til mig her i formiddags

Billeder kan ses her i de næste 10 dage:-)
https://onedrive.live.com/?authkey=!AJgDLauEfZVS-Zk&id=17D1522618FF6A8A!3648&cid=17D1522618FF6A8A

De er taget af Morgens A Pedersen

[QUOTE=cæsar;1283329]Billeder kan ses her i de næste 10 dage:-)
https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJgDLauEfZVS%2DZk&id=17D1522618FF6A8A%213648&cid=17D1522618FF6A8A

De er taget af Morgens A Pedersen[/QUOTE]

Tak :smiley:

Ved du, om man må snupse billeder af egne katte? :slight_smile:

Det er jeg meget sikker på, man godt må :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1283339]Tak :smiley:

Ved du, om man må snupse billeder af egne katte? :)[/QUOTE]

her er hvad lise (hans kone) selv skriver:
så er billederne min mand tog på Hittekat Udstillingen i Galten klar
De er tilgængelige i 10 dage. Billederne må gerne downloades til eget brug så længe copyright respekteres

[QUOTE=cæsar;1283329]Billeder kan ses her i de næste 10 dage:-)
https://onedrive.live.com/?authkey=!AJgDLauEfZVS-Zk&id=17D1522618FF6A8A!3648&cid=17D1522618FF6A8A

De er taget af Morgens A Pedersen[/QUOTE]

Sikke mange dejlige billeder der viser dagens gode stemning :ok: Jeg er naturligvis især glad for de mange gode billeder af Billy, der viser, at han synes nye oplevelser og nye mennesker er sjove :jubiii:

1 uge før udstillingen fik vi de første borde og begyndte at lave de første stande og så gik det slaw i slaw. I dag 1 uge efter er det sidste gjort, nemlig en tur på lossepladsen med papkasser og de 100 kilo brugt kattegrus. Det var så slut for denne gang og jeg siger lige igen TUSIND TAK for hjælp, donationer og alt andet. OG så er den nye dato allerede begyndt at rumsterer i mit hoved HVIS Spar stadig står der næste år. Nemlig d. 27. maj for det er samtidig med der er byfest i Galten OG lige den dag også torvedag, så det kunne være et godt bud på en dag med fest og glade mennesker. Men det er KUN hvis Spar stadig er der.