når man nu har prøvet at spise kage fra en kattebakke, såååååååå
Eller en kasseret bog fra biblioteket. Vores ungdomsbøger og fantasybøger har lige været igennem en kassationsrunde, så det var måske en mulighed. 3 deller med toffelsalat i en kasseret Harre Potter bøg. Det ses ikke andre steder:tihi:
Der skulle vel aldrig være nogle af John Flanagan…? ![]()
Nu er det helt sikkert, at jeg kommer over og hjælper - Showbussen bliver proppet til randen med ene glade mennesker
!
[QUOTE=Pernille DL;1279414]Der skulle vel aldrig være nogle af John Flanagan…? ![]()
Nu er det helt sikkert, at jeg kommer over og hjælper - Showbussen bliver proppet til randen med ene glade mennesker
![/QUOTE]
Jeg kigger efter i morgen når jeg møder på arbejde
OBS…I der udstiller d. 30.4. skal lige være opmærksomme på der er to timers parkering både på torvet foran Sparbygningen hvor udstillingen afholdes OG den lille parkeringsplads ved siden af Biblioteket. På Nytorv bag Spar kan man holde så længe man vil og parkeringspladsen ved Loop mener jeg også er fri for tidsbegrænsning
Husk nu lige - hvis det overhovedet har interesse - at jeg har pokaler I må få de trænger måske en opstramning af en skrue hist og her men er ellers i alle former og str.
MH
Linda
[QUOTE=mea culpa;1279461]Husk nu lige - hvis det overhovedet har interesse - at jeg har pokaler I må få de trænger måske en opstramning af en skrue hist og her men er ellers i alle former og str.
MH
Linda[/QUOTE]
Det har skam interesse, men jeg har ingen bil pt. Den står hos mekanikeren og den er meget dårlig, og det bliver min pengepung når jeg henter bilen (forhåbenlig) på fredag. Så har den været ved mekanikerdoktor i næsten 14 dage…og det lyder i sig selv DYRT:uha:. Jeg regner med jeg skal hente kyller efter Påske, og så er jeg i nærheden af dig:thumbup:
SÅ er det 1000 % sikkert vi kan holde udstilling d. 30.4. Kørte omkring Sparbygningens ejer inden jeg mødte på arbejde med en lille Påskeplante og hun sagde at NU turde hun godt garanterer bygningen også stod på sin plads når vi skal køsse på mange mis. Yderemere kan jeg fortælle der kommer en dygtig oplægsholder og fortæller en masse og vore dyrs adfærd. og to af mine veterinærsygeplejersker holder to små foredrag om kattens tænder OG kattens ernæring. SusanneW holder 3-4 racekattepræsentationer (nok mest informativt for Galten og omegnens katteejere) så vi er ved at have et program klart. Nu skal der så bare samles foderpræmier ind, andre præmier, laves mad til en masse mennesker, stilles bure, scene og borde til standene op, og laves en bette hittekattestand, en raflebod og information og en tombola. Lys til madboden (rummet er uden lys) er klaret (har købt to standerlamper hos Kirkens korshær og til mig selv, for vi mangler lys oppe i stuen) og så skal der lige syes 70 nullerputsenge og en masse mere. SusanneH skal have laves alt det papirmæssige…flyers, plakater, alle mulige informative stykker papir og så kan tilmeldingen begynde onsdag d. 23.
NUUI, jeg glæder mig
Jeg vil så gerne med. Er der virkelig ikke nogen, som kommer forbi Odense? Alternativt, er der så måske nogen, som kan samle mig og Florian op ved toget i Skanderborg eller Århus? ![]()
Showbussen kommer forbi Odense, men showbussen er fyldt til randen - desværre
Får jeg et afbud, skal jeg gerne give besked…
Show bussen er vist endt med at køre over Fyn lørdag morgen, så prøv evt. at høre der? ![]()
Som skrevet ovenfor, showbussen er fyldt til bristepunktet med forventningsfulde sjællændere ![]()
Den havde jeg overset, tråden hoppede direkte til Cecilies post, så den troede jeg var den sidste ![]()
Cecilie - Kan du ikke finde andre kan det godt være at Nina, Louis og jeg kan klemme dig ind hos os og vores 2-3 katte fra Århus af. Jeg skal dog tjekke med Nina, da det er hendes bil ![]()
Cecilie, hvis I står af allerede i Horsens, så skal vi gerne tage jer med frem og smide jer af på Skanderborg Station igen når dagen er slut ![]()
VH
Susanne
[QUOTE=Pernille DL;1279414]Der skulle vel aldrig være nogle af John Flanagan…? ![]()
![/QUOTE]
Ingen John Flanagan:(
Tak fordi du kiggede ![]()
Hvordan tilmelder vi os?
Kan ikke umiddelbart finde noget på Hittekat’s hjemmeside heller?
Der tilmeldes til SusanneH og hun skriver det, når der åbnes for tilmeldingen engang i aften:)
Der bliver også delt flyers ud i Hedensted hvor alle oplysningerne er på
[FONT=arial]Så er det NU, at vi åbner for tilmelding til vores hobbyudstilling 30. april 2016.[/FONT]
[FONT=arial]
[/FONT]
[FONT=arial]Tilmelding skal ske til mig på mail [email protected] m. oplysning om kattens navn, race, fødselsdato og oplysning om kattens ejer, navn og kontaktinformation.[/FONT]
[FONT=arial]
[/FONT]
[FONT=arial]Tilmeldingsfrist: Senest mandag 18. april 2016. Du vil inden for 1 uge efter tilmelding og betaling modtage en bekræftelse pr. mail.
[/FONT]
[FONT=arial]Pris: Kr. 120 pr. kat.
Din kat er først registreret som tilmeldt, når betaling af udstillingsgebyr er registreret på bankkonto.
Betaling:
Danske Bank reg.nr. 3645 kontonr. 3645137493
MobilePay 2066 0119
Så kom frit frem - jeg sidder klar til at modtage jeres tilmeldinger.
God påske til alle [/FONT]:)[FONT=arial]
[/FONT]
Hvor afholdes det?