HJÆLP Sines Theodor er væk

Sine, Sophie smuttede engang ud for os i vores gamle hus. Det var første gang det skete og jeg råbte og kaldte som en gal men hun kom ikke. Da kl blev 20 om aftenen sagde Finn ‘‘Hun er ikke vandt til at være ude så hun kan nok ikke finde hjem’’. Omkring midnat gik han i seng men jeg blev oppe og ventede. Kl ca 3,30 hørte jeg et miau, det var Sophie der sad glad uden for vinduet og ville ind. OG DET KOM HUN :thumbup:

Jeg er sikker på at han nok skal komme hjem igen, han kender området fordi at i har gået tur mange gange :slight_smile:

Jeg kryder alt hvad krydses kan sammen med alle andre :kryds: Hvor kan jeg bare sætte mig ind i, hvordan du har det. Jeg håber virkelig, at Theodor kommer hjem i aften - eller allerhelst før. :kryds:

Er det sendt ud til andre forums?

[quote=birtheras;189954]Sine, Sophie smuttede engang ud for os i vores gamle hus. Det var første gang det skete og jeg råbte og kaldte som en gal men hun kom ikke. Da kl blev 20 om aftenen sagde Finn ‘‘Hun er ikke vandt til at være ude så hun kan nok ikke finde hjem’’. Omkring midnat gik han i seng men jeg blev oppe og ventede. Kl ca 3,30 hørte jeg et miau, det var Sophie der sad glad uden for vinduet og ville ind. OG DET KOM HUN :thumbup:

Jeg er sikker på at han nok skal komme hjem igen, han kender området fordi at i har gået tur mange gange :)[/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er du bare en engel at bringe sådan en dejlig historie - det er lige, hvad Sine trænger til - og jeg er sikker på, at vi ikke skal opgive håbet - han skal nok komme hjem igen.

:hjerte::hjerte::hjerte:

På Birmakattemaillisten, Dekatten og www.birma.dk er der sendt efterlysninger ud

Jeg kan se at det også er på DKG og KG :slight_smile:

:?:?:?

Hvad med Facebook ???

Der er vist mange brugere ???

:kryds:

Det var en god ide Therese :slight_smile: Jeg ved bare ikke hvordan man laver en efterlysning derinde :frowning:

Kæreste Sine-pige :wehuu: :wehuu:

Han skal nok komme hjem igen…:hjerte::hjerte::hjerte:

Årh stakkels dig Sine, hvor har jeg dog ondt af dig :ked:

hvis jeg havde boet tættere på var jeg fluks kommet for at hjælpe !!

jeg :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at han snart kommer hjem og har det godt!

Signe, du må ikke være så hård ved dig selv, vi ved alle hvor godt du passer på dine katte. :inlove: Jeg er sikker på han nok skal komme frem senere hen på aftenen, brug endeligt lyde/kald, som han kender derhjemme fra, til at kalde på ham.

Det kan også hjælpe at rasle med lidt tørfoder i en pose, eller slå på en dåse vådfoder, jeg krydser simpelthen alt for at du snart får Theodor igen. :kryds:

KH

Sofie

Lad den dør stå åben, som han gik ud af, for det er der, han vil søge ind igen.
Sæt noget stærkt-duftende foder lige indenfor - luk de andre inde ell. ud i løbegården. De tager heller ikke skade af at være der i nat.

Held og lykke!

Mega, jeg har den erfaring at de vil søge til den dør hvor de normalt kommer ind eller ud af også selvom de måske er undsluppet et andet sted :slight_smile:

De gange, vi har haft en kat, der er stukket af, har vi haft lukket op til et sted i huset, vi har flere terassedøre og en hoveddør, og så er de andre katte bare lukket væk fra det rum, hvor døren er åben. Så er der som regel ikke gået længe, før katten stille og roligt er listet ind og har lagt sig, som om alt var i den skønneste orden. Så åbn nogle døre, hvis du kan komme til det :slight_smile:

Forhåbentlig er han snart hjemme igen!

[quote=Mega;189980]Lad den dør stå åben, som han gik ud af, for det er der, han vil søge ind igen.
Sæt noget stærkt-duftende foder lige indenfor - luk de andre inde ell. ud i løbegården. De tager heller ikke skade af at være der i nat.

Held og lykke![/quote]

Problemet med det fodder jeg sætter ud er at ca 10 min efter så er det spist af alle de ¤&/(/&% katte der løber frit her:mad:

Har lige været rundt igen, men ingen Theodor nogensteder:(

Helt korrekt Birte, men så vidt jeg har forstået det, er det den samme dør, han kommer ud af, når han skal gå tur i sin sele.

Så er vi enige :slight_smile:

Håber at i snart finder ham igen.

Hiver den lige op igen så den ikke forsvinder i mængden :slight_smile:

Både Finn, misserne og jeg venter spændt på at høre godt nyt :slight_smile: :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Jeg krydser også alt hvad jeg har der kan krydses, for at Theodor snart er hjemme igen :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: