Hjælp til at finde noget bestemt stof

Jeg har en nullerput i dette skønne stof

Jeg har siden, forgæves, prøvet at finde et sted hvor jeg kan købe dette stof. Er der nogen der enten ved hvor jeg kan købe det, eller er bedre til at google end jeg & som gider hjælpe mig med at finde det. :?

Min nullerput er købt lørdag d. 10 Marts 2012, i Rødovrehallen, hvor der blev holdt katteudstilling af Darak. Købt hos en kvinde der havde en bod med nullerputter, mener også hun havde andre ting, men jeg kan kun rigtig huske hendes nullerputter. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad hendes navn/hjemmeside e.l. var.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig! :kryds: Andre farver i stoffet, er også velkommen.

Tror jeg har set det ved burgardin.dk

Det lyder i hvert fald meget logisk, at hun har haft stand den dag :slight_smile:

Kan se på hendes hjemmeside, at hun i hvert fald har haft det.

      • Updated - - -

Nu kikker jeg hendes hjemmeside igennem & har hun det ikke nu, så kan jeg jo skrive & spørge hende. Tusind tak for hjælpen begge to! :slight_smile:

Og ellers ved jeg at Brita har syet af det på et tidspunkt, ligger og kan kigge hen på en nullerput i det :wink:

Tjek Stofkiosken.dk måske

Jeg havde allerede spurgt hende inden jeg lavede denne tråd & hun har desværre ikke noget af det. Jeg har googlet efter det et utal af gange, så gætter på at det er udgået.

      • Updated - - -

Nu har jeg tjekket deres side & desværre ikke, men tak for forslaget :slight_smile:

I min søgen efter netop dette stof, har jeg fundet en masse andet sødt stof, så det ender nok med at jeg køber en anden slags (hvis jeg kan holde mig til en). :smiley:

jeg ved jeg har set det for nok et halvt år siden, så det har enten været i stof2000 eller fredensborg hobby (hedder den vist), jeg synes også det er flot og stod lidt og overvejede det til burgardin, men det faldt vist fra pga prisen eller også car det stofbredden der var tosset :-).
men---- jeg skal forbi fredensborg på fredag så skal jeg da lige huske og se om det skulle være der.

[QUOTE=Bodil;1042612]jeg ved jeg har set det for nok et halvt år siden, så det har enten været i stof2000 eller fredensborg hobby (hedder den vist), jeg synes også det er flot og stod lidt og overvejede det til burgardin, men det faldt vist fra pga prisen eller også car det stofbredden der var tosset :-).
men---- jeg skal forbi fredensborg på fredag så skal jeg da lige huske og se om det skulle være der.[/QUOTE]

Det er rigtigt sødt af dig, jeg tror dog jeg indstiller min søgen på netop dette stof. For i denne omgang googling, har jeg fundet mindst tre forskellige kattestoffer jeg er vild med & min pengepung er desværre ikke uuudtømmelig :ihhaltsåå:Men det er første gang i to år, at jeg har fundet noget stof jeg bedre kan lide, end det jeg viser her i tråden:fantatisk:

Sejt, Tina kan huske jeg har syet nullerputsenfge i det stof…og jeg kan ikke. Men jeg tror Tina (for min “huske” er ikke altid til at stole på)

Hukommelse er en værre drillepind :smiley: Desuden har jeg på fornemmelsen at du efterhånden har syet så meget, at det må være umuligt at huske alt det stof du har brugt :slight_smile:

Ja, du har ret. Mere end 2000 senge har jeg syet siden den første nullerputseng så dagens lys omkring 2001/2002.
:høhø:

[QUOTE=kamikaze;1042766]Ja, du har ret. Mere end 2000 senge har jeg syet siden den første nullerputseng så dagens lys omkring 2001/2002.
:høhø:[/QUOTE]

Hold da op, du må efterhånden kunne sy i søvne :smiley: Dejligt at der findes folk som dig, med overskud & lyst til at hjælpe de svage, i dette tilfælde katte. Det er godt at vide i findes! :tak:

Det var slet ikke så svært, kunne nemlig kigge lige over på en nullerput i Junior størrelse i det pågældende stof imens jeg skrev mit indlæg :wink:

Må vi se det flotte stof? :smiley:

OG…du er sikker på det ER en nullerputseng fra mig:høhø:…jeg kan nemlig stadig ikke huske stoffet. Og det var jo før det var ÆGTE nullerputsenge :tihi:
Det ligner virkelig hør-stof Eva (burgardin.dk) syr af

[QUOTE=kamikaze;1042989]OG…du er sikker på det ER en nullerputseng fra mig:høhø:…jeg kan nemlig stadig ikke huske stoffet. Og det var jo før det var ÆGTE nullerputsenge :tihi:
Det ligner virkelig hør-stof Eva (burgardin.dk) syr af[/QUOTE]

Der er vist ingen tvivl om at Eva (burgardin.dk) har brugt det stof, ud over jeg mener at kunne genkende hende & hendes hjemmeside på billederne, så har jeg fundet billeder på hendes hjemmeside, med netop det stof. Der ser så ud til at være gamle billeder & ikke noget hun sælger mere.

      • Updated - - -

Det må i da :slight_smile:

Det første regner jeg med at Brita skal sy en krøyerkuglepude af & det vil passe så godt til min røde sofa.

De andre ved jeg ikke helt hvad jeg skal bruge til, men jeg er ret vild med alle de farver :hjerte:

Pokkers at jeg ikke er rig, bor i et kæmpe hus & har et hav af katte, for så ville jeg bare få syet nullerputter af dem alle :smiley:

[QUOTE=Enki;1043000]Der er vist ingen tvivl om at Eva (burgardin.dk) har brugt det stof, ud over jeg mener at kunne genkende hende & hendes hjemmeside på billederne, så har jeg fundet billeder på hendes hjemmeside, med netop det stof. Der ser så ud til at være gamle billeder & ikke noget hun sælger mere.

      • Updated - - -

Det må i da :slight_smile:

Det første regner jeg med at Brita skal sy en krøyerkuglepude af & det vil passe så godt til min røde sofa.

De andre ved jeg ikke helt hvad jeg skal bruge til, men jeg er ret vild med alle de farver :hjerte:

Den herunder er jeg da vist bare helt vild med :wehuu: HVOR køber man det?

Pokkers at jeg ikke er rig, bor i et kæmpe hus & har et hav af katte, for så ville jeg bare få syet nullerputter af dem alle :D[/QUOTE]

Ja ville være fedt med et penge-træ i haven
:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1043011]Ja ville være fedt med et penge-træ i haven
:)[/QUOTE]

Åh ja! drømmende blik

[QUOTE=Enki;1043000]Der er vist ingen tvivl om at Eva (burgardin.dk) har brugt det stof, ud over jeg mener at kunne genkende hende & hendes hjemmeside på billederne, så har jeg fundet billeder på hendes hjemmeside, med netop det stof. Der ser så ud til at være gamle billeder & ikke noget hun sælger mere.

      • Updated - - -

Det må i da :slight_smile:

Det første regner jeg med at Brita skal sy en krøyerkuglepude af & det vil passe så godt til min røde sofa.

De andre ved jeg ikke helt hvad jeg skal bruge til, men jeg er ret vild med alle de farver :hjerte:

Pokkers at jeg ikke er rig, bor i et kæmpe hus & har et hav af katte, for så ville jeg bare få syet nullerputter af dem alle :D[/QUOTE]

Cool stoffer! :wink:

Første kan jeg godt forstå du vil bruge, det kunne også lokke mig. - Ikke godt. - Hvor sidder bremsen for stof indkøb? lol

De andre er også fede. Dem kunne jeg finde på at sy patchwork tæppe af, med sorte firkanter blandet ind i. :smiley: