Hjælp til at finde noget bestemt stof

Du glemte lige at svare på mit (skjulte måske) spørgsmål:

Den herunder er jeg da vist bare helt vild med :wehuu: HVOR køber man det?

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1043016]Du glemte lige at svare på mit (skjulte måske) spørgsmål:

:)[/QUOTE]

Det var fordi det var så skjult at jeg ikke så det :smiley: Det kan købes her… http://baliquilt.dk/shop/sew-catty-496p.html

      • Updated - - -

[QUOTE=Kimilla;1043015]Cool stoffer! :wink:

Første kan jeg godt forstå du vil bruge, det kunne også lokke mig. - Ikke godt. - Hvor sidder bremsen for stof indkøb? lol

De andre er også fede. Dem kunne jeg finde på at sy patchwork tæppe af, med sorte firkanter blandet ind i. :D[/QUOTE]

Hvis jeg vidste at jeg ville sy noget af dem alle, så ville jeg også være mere villig til at bruge penge på det. Men jeg er bare ikke særlig god til at få lavet de ting jeg gerne ville, så ender tit op med ting der bare ligger & venter for evigt :ups: Lige p.t. har jeg et hængeparti i form af noget stof jeg har købt til mine spisebordsstole. Jeg skal nok få det gjort, spørgsmålet er bare hvornår… suk Derfor har jeg lært, at begrænse mig til ting jeg faktisk forventer jeg får gjort. Jeg har hverken råd eller plads til andet :smiley:

Det turkis stof med misserne på (anden øverst) mener jeg bestemt jeg har derhjemme. Det er købt i Skanderborg hos Sy og stof på hovedgaden. En rigtig fin stofforretning

Det stof overvejer jeg faktisk at få lavet en lampeskærm af. Jeg har fundet det hos Stof & Stuff i Århus :slight_smile:

200% sikker.

Det var missernes julegave 2010 og vist nok eneste gang jeg har bestilt noget der skulle sendes. Den lå under juletræet hele december tapet godt ind i sin sorte sæk.

Den har for øvrigt bund af sort nervøs velour og lever som sagt stadig i bedste velgående :tihi:

Devi forsvinder helt i den. :tihi:

Yup. Den er helt klart Juniorstørrelse…sikkert derfor Devi besatte den straks den blev pakket ud dengang :wink:

Jeg tror det dæmre…og jeg kan genkende designet:)
Jeg tror også det er noget stof jeg har fået domeret

Er dette stof også fra BaliQuilt ?

Jeg fandt det her… :slight_smile:

http://www.stofkiosken.dk/95-5066-04_kitty-2.html?q=katte

[QUOTE=Enki;1043018]Det var fordi det var så skjult at jeg ikke så det :smiley: Det kan købes her… http://baliquilt.dk/shop/sew-catty-496p.html

      • Updated - - -

Hvis jeg vidste at jeg ville sy noget af dem alle, så ville jeg også være mere villig til at bruge penge på det. Men jeg er bare ikke særlig god til at få lavet de ting jeg gerne ville, så ender tit op med ting der bare ligger & venter for evigt :ups: Lige p.t. har jeg et hængeparti i form af noget stof jeg har købt til mine spisebordsstole. Jeg skal nok få det gjort, spørgsmålet er bare hvornår… suk Derfor har jeg lært, at begrænse mig til ting jeg faktisk forventer jeg får gjort. Jeg har hverken råd eller plads til andet :D[/QUOTE]

Se jeg er slet ikke god til at begrænse mig. G Jeg har et sengetæppe jeg syede i patchwork. Det kan jeg godt lide at sy, men jeg hader at klippe ud til det G

Jeg har ‘‘desværre’’ set at BaliQuilt har hjemme i Korsør, så Andrea og jeg tager nok på besøg der i næste måned :fløjte:

Nå jeg må desværre i gang igen, for det stof jeg endte med at bestille, har jeg nu opgivet at få fra det sted hvor jeg købte det. Det lader til at det de gør sig mest i (hvis man kikker deres facebookside), er at hæve penge fra en, men uden at sende varen & uden at besvare ens henvendelser der efter. ØV!

Jeg har selvfølgelig sat min bank på sagen & vil fraråde andre at købe hos stofkiosken.dk

Mit problem nu er, at jeg jo rigtig gerne vil have dette stof. Er der nogen der har set det andre steder end hos stofkiosken, eller nogen der som er bedre til at google end jeg er? Danske hjemmesider er klart at foretrække.

[QUOTE=Enki;1064665]Nå jeg må desværre i gang igen, for det stof jeg endte med at bestille, har jeg nu opgivet at få fra det sted hvor jeg købte det. Det lader til at det de gør sig mest i (hvis man kikker deres facebookside), er at hæve penge fra en, men uden at sende varen & uden at besvare ens henvendelser der efter. ØV!

Jeg har selvfølgelig sat min bank på sagen & vil fraråde andre at købe hos stofkiosken.dk

Mit problem nu er, at jeg jo rigtig gerne vil have dette stof. Er der nogen der har set det andre steder end hos stofkiosken, eller nogen der som er bedre til at google end jeg er? Danske hjemmesider er klart at foretrække.

[/QUOTE]

Ærgerligt du har været så uheldig. Jeg har købt der fra flere gange uden problemer.
Håber du finder stoffet andet sted!

[QUOTE=Kimilla;1064673]Ærgerligt du har været så uheldig. Jeg har købt der fra flere gange uden problemer.
Håber du finder stoffet andet sted![/QUOTE]

Det var da godt nok underligt, men er da glad for at du ikke er blevet snydt af dem! Da jeg så deres facebookside, ærgrer det mig godt nok at jeg ikke havde kikket den inden jeg købte. Men som udgangspunkt, regner jeg jo ikke med at blive snydt når jeg køber noget. :slight_smile:

Måtte lige ind og læse, og sikke uheldige hændelser. :frowning: Det er ikke iorden!
Håber godt nok du får dine penge retur Ea!

[QUOTE=Kimilla;1064796]Måtte lige ind og læse, og sikke uheldige hændelser. :frowning: Det er ikke iorden!
Håber godt nok du får dine penge retur Ea![/QUOTE]

Det er heldigvis ikke så mange penge igen & jeg forventer at få dem igen, nu banken er sat på sagen. Men trist at de åbenbart snyder så mange :frowning:

Øv hvor er jeg træt af at jeg ikke kan finde det stof, jeg forsøgte at købe hos stofkiosken :frowning:

Har du prøvet at kigge ebay igennem?

Nej, glemmer altid at ebay findes, sikkert sundt for min pengepung :tihi: Men god ide! :slight_smile: