Hjælp til at finde noget bestemt stof

Har du kigget på
www.hyggekrogen.dk
der er en del stoffer og nogle få missestoffer

[QUOTE=kamikaze;1065997]Har du kigget på
www.hyggekrogen.dk
der er en del stoffer og nogle få missestoffer[/QUOTE]

… Der sker ikke rigtig noget når jeg klikker på linket?

Jeg forsøgte at google hyggekrogen & fik dette frem :slight_smile:

http://www.hyggekrogen1.dk/50761423/category/14346/Webshop

Ellers vil jeg gerne anbefale dette sted : Spoonflower: Online Store for Custom Fabric, Wallpaper and Home Decor

Det er godt nok på engelsk, men du kan designe dit stof, helt som du selv ønsker. :wink:
Men de er så heller ikke helt billige… :fløjte:

[QUOTE=Ravn;1066025]Ellers vil jeg gerne anbefale dette sted : Spoonflower: Online Store for Custom Fabric, Wallpaper and Home Decor

Det er godt nok på engelsk, men du kan designe dit stof, helt som du selv ønsker. :wink:
Men de er så heller ikke helt billige… :fløjte:[/QUOTE]

Hvorfor får jeg følelsen af du nu er ond :besvimer: Tør jeg kikke… tør jeg… :argh:Jeg. Må. Kikke! :høhø:

[QUOTE=Enki;1064665]Nå jeg må desværre i gang igen, for det stof jeg endte med at bestille, har jeg nu opgivet at få fra det sted hvor jeg købte det. Det lader til at det de gør sig mest i (hvis man kikker deres facebookside), er at hæve penge fra en, men uden at sende varen & uden at besvare ens henvendelser der efter. ØV!

Jeg har selvfølgelig sat min bank på sagen & vil fraråde andre at købe hos stofkiosken.dk

Mit problem nu er, at jeg jo rigtig gerne vil have dette stof. Er der nogen der har set det andre steder end hos stofkiosken, eller nogen der som er bedre til at google end jeg er? Danske hjemmesider er klart at foretrække.

[/QUOTE]

Positiv opdatering: Stoffer er ankommet i dag. 12 dage for sent & de har stadigvæk ikke svaret på den mail jeg sendte dem & spurgte til hvor mit stof blev af. Jeg nåede også at sætte min bank på sagen, dem har jeg selvfølgelig kontaktet & trukket sagen tilbage.

Jeg er rigtig glad for at have fået stoffet, jeg ville jo rigtig gerne have det. Men jeg forventer ikke at handle hos stofkiosken igen, da jeg ikke ønsker at støtte et firma der behandler deres kunder så dårligt.

Tak til de forskellige forslag til hvor jeg kan kikke efter stof, jeg har fundet en masse jeg godt vil eje. Desværre sætter min pengepung & størrelse af hjem, visse begrænsninger :tihi:

Skulle du (mod forventning) finde udaf, at det ikke er noget for dig … så sender du det bare til mig :kryds:

Fedt du trods alt fik stoffet selv om det var mere end besværligt!

[QUOTE=Ravn;1066025]Ellers vil jeg gerne anbefale dette sted : Spoonflower: Online Store for Custom Fabric, Wallpaper and Home Decor

Men de er så heller ikke helt billige… :fløjte:[/QUOTE]

:inlove:

Hvem der bare kunne finde ud af det, så skulle jeg i en vis fart få designet noget med pink/lyserøde pæoner :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Enki;1066651]Positiv opdatering: Stoffer er ankommet i dag. 12 dage for sent & de har stadigvæk ikke svaret på den mail jeg sendte dem & spurgte til hvor mit stof blev af. Jeg nåede også at sætte min bank på sagen, dem har jeg selvfølgelig kontaktet & trukket sagen tilbage.

Jeg er rigtig glad for at have fået stoffet, jeg ville jo rigtig gerne have det. Men jeg forventer ikke at handle hos stofkiosken igen, da jeg ikke ønsker at støtte et firma der behandler deres kunder så dårligt.

Tak til de forskellige forslag til hvor jeg kan kikke efter stof, jeg har fundet en masse jeg godt vil eje. Desværre sætter min pengepung & størrelse af hjem, visse begrænsninger :tihi:[/QUOTE]

:klap::flag::klap::flag:

Jubi, at dit stof er kommet…

Jeps, det ligger lige her på mit arbejdsskrivebord…kom med posten for lidt siden.
Det er RIGTIGT pænt

Hvem der bare kunne finde ud af det, så skulle jeg i en vis fart få designet noget med pink/lyserøde pæoner :hjerte::hjerte:[/QUOTE]
Jeg syntes bestemt, jeg har set pæonstof et eller andet sted. Render jeg ind i det igen, skal jeg nok sige til Terese

Det satser jeg stærkt på at jeg ikke gør, især fordi det er sendt til Brita/kamikaze så hun kan sy en krøyerkuglepude til Emina (eller mig, hvis Emina ikke gider den :D). Så når stoffet endelig lander i mit hjem, så er det en krøyerkuglepude :hjerte: & jeg er i øvrigt helt sikker på, at det vil se brandgodt ud i min røde sofa! :thumbup:

ej hvor er den her smart http://www.hyggekrogen1.dk/50761423/product/106300/S%C3%A6kkestol?catid=20012

Den er også bare fed :slight_smile:

:inlove:

Tusind tak, Brita… sødt af dig :tak:

Kære Ravn, jeg vil gerne bede om en skulder at græde ud ved. Jeg har besluttet at det må blive din skulder, eftersom det er din skyld at jeg føler trang til at græde. Se nu alle disse stoffer & jeg har hverken råd eller kvm nok, til at købe alt det jeg lyster. :ked:

http://www.spoonflower.com/fabric/428301

http://www.spoonflower.com/fabric/1141491

Især de to sidste, er jeg fuldstændig pjattet med! :inlove:

Ja Ravn er en ond ond lokker! :stuck_out_tongue:

Jamen burde vi så ikke advare de stakler, der endnu ikke er blevet lokket i fordærv af hende!? :klapper:

åh nej, skulle aldrig være gået der ind, se lige disse

og mig der slet ikke kan sy… hvor er der mange lækre stoffer derinde