Vi har sagt ja til at hjælpe med at målrette en brochure for FD, som et af vores medlemmer har bakset sammen. Vi vil rigtig gerne høre hvad I synes om den, så derfor har vi lavet et online spørgeskema, som vi håber I kunne tænke jer at deltage i.
I kan deltage i undersøgelsen (det kan man ikke længere - undersøgelsen er stoppet for kattegale brugere nu)
Der er link til brochuren fra spørgeskemaet - alternativt kan i åbne den (det kan man ikke længere - undersøgelsen er stoppet for kattegale brugere nu)
Fin folder-fin Tak fordi I brugte mit billede:-) Jeg vil dog gerne bede om, at mit stamnavn bliver stavet korrekt:S DK Primprau’s (der står DK Pimprau)
mvh Camilla
[QUOTE=dkkorat;172413]Fin folder-fin Tak fordi I brugte mit billede:-) Jeg vil dog gerne bede om, at mit stamnavn bliver stavet korrekt:S DK Primprau’s (der står DK Pimprau)
mvh Camilla[/QUOTE]
Lige en upser på bagsiden, der står man som køber har “ulighed”, og der skal vist stå mulighed. Ellers er det en fin folder, med nogle flotte billeder.
[QUOTE=Sofie P.;172440]Lige en upser på bagsiden, der står man som køber har “ulighed”, og der skal vist stå mulighed. Ellers er det en fin folder, med nogle flotte billeder.
KH
Sofie[/QUOTE]
takker - den fikser vi ingen tyrkfejl i vores fine lille brochure tak!
Måske mangler der noget om de udtjente avlskatte som en killing kan have stor glæde af - og som kan erhverves til en rimelig penge.
Måske også at det for mange killinger er synd at være alene.
At mange ikke sælger udekatte
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;172452]Måske mangler der noget om de udtjente avlskatte som en killing kan have stor glæde af - og som kan erhverves til en rimelig penge.
Måske også at det for mange killinger er synd at være alene.
At mange ikke sælger udekatte
[/QUOTE]
det tager vi med i overvejelserne det er gode pointer!!
Så har jeg svaret, også med et par forslag til mere info. Fin-fin folder, og det kaldte på smilet at se Camillas korat-flok på spring
Er det værd at nævne vildkat.dk, som jo formidler også racekatte? Som andre er inde på, så kan det være ideelt at få en voksen kat, som så får ‘et nyt liv’.
F eks min Leise havde det rigtig skidt og sloges med den nye hankat, men hos mig - jaaa, vi stor-hygger!
lidt mere fra mig - og det kommer som andre af mine kommentarer kun her -det andet er er bøvlet for mig - soory
Felis Danica gør killingekøbet sikkert for dig (hmmm - gør de nu også det?)
Hvis du køber en killing i DK gælder købeloven.
Hvis du køber en killing fra et FD reg. opdræt gælder i de fleste tilfælde også købelovens paragraffer om forbrugerkøb.
De fleste vil læse det som den første sætning yder størst sikkerhed - især hvis forskellen ikke kendes - hvad er den iøvrigt?
Find en opdrætter
På klubbernes hjemmesider kan du også finde information om katteracerne og racernes opdrættere.
hmmmm - menes der specialklubberne, ja
menes der hovedklubberne er det ikke hele sandheden
Hvis killingen viser sig ikke at være det eller hvis opdrætteren ikke overholder de regler som FDs opdrættere frivilligt har indvilliget i, har du som køber mulighed for at klage over opdrætteren igennem FD’s Klagenævn.
Se det er i mine øjne det samme som at sige til folk de bare skal klage i stedet for at løse evt. problemer i mindelighed - det afsnit burde i mine øjne omformuleres drastisk.
Måske kunne man også nævne, at mange opdrættere neutraliserer tidligt eller stiller krav om neutralisering i kontrakten, og at dette ikke er udtryk for mistillid til køber, men derimod udtryk for hensyn til racen?