Hjælp til at teste en brochure :)

Mona, jeg har såmænd gjort det samme med billeder jeg har fået af Nunuus opdrætter og Nunuus forhenværende ejer.

Ikke et øjeblik har jeg tænkt på at de billeder ikke var mine når nu katten er.

Heldigvis har ingen af dem brokket sig :thumbup:

Mette: Nej ikke FD, men Mona. Hun troede det var mig og ikke Signe der stod bag folderen:-)

MVH

Hvis man sender en mail med et højtopløseligt billede til en folder, må man da gå ud fra, at vedkommende der sender mailen, samtidig giver lov til, at det bliver brugt - hvorfor skulle man ellers sende det :?

Det med det højtopløselige - ved jeg sørme ikke noget om…

[quote=lenschow;231096]Mette: Nej ikke FD, men Mona. Hun troede det var mig og ikke Signe der stod bag folderen:-)

MVH[/quote]

Sådan huskede jeg det fra start - jeg troede jo, at det var en privat folder.
Det var det så ikke - jeg har undskyldt overfor Mette -surrender

Men nu kan det ikke bære mere fra min side.
Jeg er rigtig ked af det - for jeg holder meget af Mette.

Ellers havde jeg ikke købt 4 katte hos hende. :wehuu:

Èn af kattene er oven i købet opkaldt efter Mette - som tak. (Dejlige Mette-pige)

Der kan du bare se hvor meget forskelligt man kan lære på KatteGale:-)

YES…Lis…du har ganske ret :rock:

Om jeg dog blot vidste - hvad jeg skal sige til Mette. :S

Jeg har jo dummet mig gevaldigt.
Og Mette er skuffet - jeg skulle jo have spurgt Mette først.

Det har jeg ikke på noget tidspunkt tænkt på.

Tænk…at jeg kan være sådan en dumskalle.
Jeg har såret Mette.
Og jeg forstår godt Mette.

Undskyld…Undskyld…Mette.
Jeg kan slet ikke bære, hvis der er ødelagt noget mellem os p.g.a.
min dumhed. :?

Slap dog lidt af venner. Jeg har hele tiden skrevet at jeg ikke synes det er hverken Sheers eller Monas skyld, ingen steder. Jeg ville bare gerne vide hvor det billede kom fra. Jeg spørger Mona som siger at hun har givet det til Helle men ikke til Sheer, men det kender Helle ikke noget til. Det viser sig så at Mona har sendt det til Sheer og at hun har husket forkert – fint nok så er den jo ikke længere! :slight_smile:

Du synes altså ikke det er godt nok, at der står på min hjemmeside at der er copyright på alle mine billeder? Jeg tror faktisk ikke engang Mona har fået dem på en CD (jeg kan ikke huske det). Så du synes det er helt ok at fordi jeg engang har givet en CD med billeder til en killingekøber så kan jeg regne med at i al evighed at de billeder kan dukke op i reklamer, foldere osv osv? Tænk hvis en killingekøber sender et billede til Whiskas og mine killinger kommer på alle deres dåser - det ville jeg godt nok blive ked af. Ligesom jeg er ked af at en af mine killinger gør reklame for et forbund jeg ikke medlem af og for nogen regler jeg ikke er underlagt.

Fino, gid det indlæge var kommet 15 indlæg højere oppe :thumbup:

Fordi Vivi, at Mona ikke et sekund har tænkt på at hun gjorde noget forkert!

[quote=Mona Jensen;231107]Sådan huskede jeg det fra start - jeg troede jo, at det var en privat folder.
Det var det så ikke - jeg har undskyldt overfor Mette -surrender[/quote]

Mona, som jeg har skrevet til dig, er jeg overhovedet ikke sur på dig du har i min verden ikke gjort noget forkert, FD har ikke gjort deres arbejde ordentligt – det kan aldrig være din skyld :håndtryk::hjerte:

Åh stakkels Mona:-) Jeg tror alle ved, at du aldrig ville gøre sådan noget for at skade andre:-)

KH

FD har fået oplyst, at der var givet tilladelse til, at billederne blev brugt.
Jeg kan sagtens se, at der åbenbart er en kommunikationsbrist et sted - og det må så give den erfaring, at man fra FDs side ikke kan uddelegere den slags arbejde til “menige medlemmer”. Rigtig synd, synes jeg, da FD selv garanteret ville have været flere år om at få taget sig sammen til at få lavet folderen selv.

Signe, jeg synes det er et godt stykke arbejde, du har gjort med folderen :ok:

Forhåbentlig forhindre det ikke FD i at uddele opgaver til menige medlemmer. Blot er der en ting de lige skal dobbeltchecke med det materiale der kommer ind. :slight_smile:

Hvor kan man se folderen? Jeg nåede aldrig at se den nemlig:-)

KH

[QUOTE=lenschow;231434]Hvor kan man se folderen? Jeg nåede aldrig at se den nemlig:-)

KH[/QUOTE]

Jeg har lagt linket under foretrukne - Så du burde kunne se den her ?

http://www.felisdanica.dk/upl/files/8/288.pdf

Sikke et flot stykke arbejde!

Jeg tager total hatten af! Kan vi mon få den ud og ligge når vi starter vores virksomhed Kuno og Nemo - især for Nemo vil det være interessant, da det er “Katteafdelingen”…

Jeg vil rigtig gerne deltage i al den oplysning, der er muligt nemlig - altså formidle det.

KH