HJÆLP til hittekat

Sådan et sætter mine kræ sig gerne på :rock::rock:

Skønt at se, at der sker så meget herinde! :wehu:
Jeg har snakket med Solveig. Af hensyn til det, hun selv kan bidrage med, kommer dyrlægetiden til at ligge i starten af maj, men så skulle alle bidrag forhåbentlig også komme med (har i hvert fald en tilkendegivelse om muligt bidrag, der kommer i næste uge, fra en jeg kender fra et andet sted end her på kattegale). :slight_smile:
Hun ringer selv og snakker med dyrlægen om en tid til ham inden alt for længe.

Kæft hvor er det bare fedt at læse at så mange penge er kommet ind!! COOL!! :rock:

Jeg kigger på det imorgen, et syn af bilen er lige lidt afgørende, jeg ved der er noget med bilen aner bare ikke hvad, må se om synsmanden finder noget. Er det ikke den store tur den skal igennem, så sender jeg lige en PB til dig Brita. :smiley:

Ikke alle skal hjælpe…så kan I jo bare hjælpe en anden gang :thumbup:

Jeg skal lige se hvad jeg finder ud af med det terapitæppe. Dejligt en herinde kender det. :ok:…et billede ville være super…please :pote:
Jeg syntes det er enormt sejt og jeg overvejer også at lave nogle nullerputsenge med lommer så mis selv skal arbejde for føden ved at skulle grave godbidderne frem af sengens kanter…det må ven dybest set kaldes…mad på sengen -fin

[quote=MiSi;169399]Flot! Smukt initiativ :thumbup:
Lige et tip til en anden god gang (sakset fra siden www.dk-fritid-dyr-kat.dk)::slight_smile:

Fonde der hjælper private kæledyrs-ejere
Jytte & Knud Vagn Thoustrup Nielsen Fond
v/ Dyrlæge Vibeke Korup
Uhresøvej 23 7500 Holstebro

Dyrenes Dag Kommite
Hovedvejen 46 5750 Ringe
tlf. 65 99 28 45 email. [email protected]

Fr. Sophie Johansens legat
Den Kgl. veterinær & Lanbohøjskole
Studieforvaltningen
Bülowsvej 17
1870 Frederiksberg C

Bamses Venner
Yder tilskud til pensionister og andre mindre bemidledes dyrlægebehandling
af hunde, katte og andre mindre husdyr. Kriteriet for ydelse af tilskud er
økonomisk trang. Ansøgning om tilskud rettes normalt inden behandling
iværksættes og efter samråd med den behandlende dyrlæge.
Ansøgningsskema: nej. Dyrehospitalet Hobrovej, Dyrlæge Thomas O. Larsen, Hobrovej 40, 9000
Aalborg.[/quote]

Blot et forslag
Burde det ikke lægges ind et sted hvorman kan finde det…altid
Brita

[quote=kamikaze;169501]Ikke alle skal hjælpe…så kan I jo bare hjælpe en anden gang :thumbup:

Jeg skal lige se hvad jeg finder ud af med det terapitæppe. Dejligt en herinde kender det. :ok:…et billede ville være super…please :pote:
Jeg syntes det er enormt sejt og jeg overvejer også at lave nogle nullerputsenge med lommer så mis selv skal arbejde for føden ved at skulle grave godbidderne frem af sengens kanter…det må ven dybest set kaldes…mad på sengen -fin[/quote]

Sine Gry kommer på killingenus om 2 sek, så kan ikke hjælpe med billede lige nu, men ser på det i morgen :slight_smile:

:græde: jeg vil også nulre mislinger
Billederne sætter du bare på, NÅR I er færdige :thumbup:…hvis I nogensinde bliver det -grrrierdumme
En MEGET MISundelig Brita :venter:

[QUOTE=kamikaze;169505]Blot et forslag
Burde det ikke lægges ind et sted hvorman kan finde det…altid
Brita[/QUOTE]

ggg det ligger som sagt på fritid-dyr-kat, men da det er mig der i sin tid samlede det, ligger det selvfølgelig osse på kattetrivsel.dk -fin-fin

Kan oplyse der nu er gået 400 kr ind til HIttemissen Kisser. :thumbup::wehu::ok:
Kan se en person har skrevet Hittekat, neutralis… og det er helt ok hvis vedkommende vil være anonym, MEN er det ikke derfor vil jeg meget gerne vide hvem…så jeg kan takke :pote:

Der bliver forøvrigt bestilt tid til Kisser imorgen tidlig :smiley:

[quote=kamikaze;169697]Kan oplyse der nu er gået 400 kr ind til HIttemissen Kisser. :thumbup::wehu::ok:
Kan se en person har skrevet Hittekat, neutralis… og det er helt ok hvis vedkommende vil være anonym, MEN er det ikke derfor vil jeg meget gerne vide hvem…så jeg kan takke :pote:

Der bliver forøvrigt bestilt tid til Kisser imorgen tidlig :D[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte:

Det er ski nok mig… jeg troede faktisk, at du fik mit navn sammen med indbetalingen ??

Og det er nærmere OS herinde, der skal takke dig - du tager det store slæb… så TAK !

:pote::pote::pote:

Det er ski nok mig… jeg troede faktisk, at du fik mit navn sammen med indbetalingen ??

Og det er nærmere OS herinde, der skal takke dig - du tager det store slæb… så TAK !

:pote::pote::pote:[/quote]

-storrespekt-storrespekt-storrespekt-storrespekt
Afsted til dig Therese!!! Hold da op, er tom for ord, disse måtte bare sendes!!!

[quote=Kimilla;169738]-storrespekt-storrespekt-storrespekt-storrespekt
Afsted til dig Therese!!! Hold da op, er tom for ord, disse måtte bare sendes!!![/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Tak… sødt af dig…

Det er ski nok mig… jeg troede faktisk, at du fik mit navn sammen med indbetalingen ??

Og det er nærmere OS herinde, der skal takke dig - du tager det store slæb… så TAK !

:pote::pote::pote:[/quote]
En rigtig stor tak fra Kisser, Solveig og mig herhjemme :rock:

Og Brita er bare fantastisk! :rock: Du styrer virkelig det her! Havde aldrig troet, vi kunne samle så meget ind til lille Kisser. Han har et dejligt hjem inden længe nu :wehuu:

Kan bidrage med et par “nye” billeder af Kisser, jeg lige fandt. Har åbenbart skudt ham med kameraet tidligere på året, hvor han legede med Ozzy i en papkasse, der var blæst væk fra nogen -høhø (beklager kvaliteten, men man kan vist godt se, at det er Kisser :ups: )

:wehuu::wehuu:

Hvor er han bare fiiiin og det er Ozzy også - dejligt at se ham vi betænker.

:slight_smile:

Så har jeg også gjort mit til at Ozzy beholder sin legekammerat. :slight_smile: Omend jeg ikke er helt sikker på at Kisser umiddelbart ville være så taknemmelig hvis han vidste hvilke skumle planer der udspiller sig her bag kulissen! :fløjte: Men på længere sigt vil han jo helt sikkert blive glad og selvtilfreds, som kun en kat kan være det!

Hehe -høhø Tusind tak for bidraget! :thumbup:

Så bliver Kisser afmonteret på mandag. Prisen er godt nok blevet en anden, da en anden dyrlæge måte ind over.
Forviklinger kan åbenbart også ske i den travle dyrlægeverden, men problemer er KUN til for at overvinde og klare, så det gør vi.
Prisen er dog blevet noget større, men det klarer vi også og dèt fordi så mange søde mennesker har været SÅ gavmilde.
Jeg er godt nok ikke matematisk student men så vidt jeg kan regne mig frem til er der tilkendegivet tilskud fra kattegalebrugere for omkring (omkring fordi jeg ikke helt har styr på to brugeres donationer, men det viser sig når de kommer ind på kontoen…så det er ikke et peoblem), men…
1330 kr fra kattegalebrugere
500 kr fra hittekattekontoen
og så de to jeg ikke har styr på.
Det bliver knap 2000 kr. og det sidste dækker næsten.
Det noget større beløb skyldes det andet sted har en anden pris, og det vil vi ikke gøre noget ved.
Nu handler det om mandag formiddag og at få ham smuksakken “ordnet”
Dyrlægen der skal klare det hele stoler åbenbart på os, for han sender et girokort til mig, som så bliver betalt på gammeldaws manèr på tirsdag.
Hånden på hjertet…denne historie burde mangfoldiggøres for så kunne andre også se DET NYTTER. :rock:
OG så håber jeg Kisser bliver en mis der af og til kan ses herinde i fremtiden.
IGEN…TUSIND TAK
I er nogle gutter og gutterinder :thumbup:

[quote=kamikaze;169944]Så bliver Kisser afmonteret på mandag. Prisen er godt nok blevet en anden, da en anden dyrlæge måte ind over.
Forviklinger kan åbenbart også ske i den travle dyrlægeverden, men problemer er KUN til for at overvinde og klare, så det gør vi.
Prisen er dog blevet noget større, men det klarer vi også og dèt fordi så mange søde mennesker har været SÅ gavmilde.
Jeg er godt nok ikke matematisk student men så vidt jeg kan regne mig frem til er der tilkendegivet tilskud fra kattegalebrugere for omkring (omkring fordi jeg ikke helt har styr på to brugeres donationer, men det viser sig når de kommer ind på kontoen…så det er ikke et peoblem), men…
1330 kr fra kattegalebrugere
500 kr fra hittekattekontoen
og så de to jeg ikke har styr på.
Det bliver knap 2000 kr. og det sidste dækker næsten.
Det noget større beløb skyldes det andet sted har en anden pris, og det vil vi ikke gøre noget ved.
Nu handler det om mandag formiddag og at få ham smuksakken “ordnet”
Dyrlægen der skal klare det hele stoler åbenbart på os, for han sender et girokort til mig, som så bliver betalt på gammeldaws manèr på tirsdag.
Hånden på hjertet…denne historie burde mangfoldiggøres for så kunne andre også se DET NYTTER. :rock:
OG så håber jeg Kisser bliver en mis der af og til kan ses herinde i fremtiden.
IGEN…TUSIND TAK
I er nogle gutter og gutterinder :thumbup:[/quote]

Ej hvor er det bare super fedt at læse!! :smiley:

Jeg fik heldigvis en godkendelse med fra mit bilsyn, så om ganske kort tid modtager du lige en PB Brita. :slight_smile:
Desværre er det ikke meget, men jeg håber lidt også har sin ret. :slight_smile:

ALT er berettiget når det gælder at hjælpe misser-Kisser :tihi:
Om så det er 25 øre.
Mange bække små, I ved :fløjte: …TÆNK om vi pludselig stod ved Nilens bred :ups: